quote:Op woensdag 29 september 2010 10:14 schreef Kekaa het volgende:
Als je weet dat het teveel was... waarom heb je het dan uitgegeven?
Maar hij had geen keus want hij moest dingen voor school aanschaffen.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:15 schreef DutchieBre het volgende:
Als je weet dat je te veel hebt gekregen moet je het bedrag sowieso meteen opzij zetten en niet uitgeven. beetje dom natuurlijk.
Je hebt altijd een keuze, dat je het alternatief niet accepteert is wat anders.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:21 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Maar hij had geen keus want hij moest dingen voor school aanschaffen.
Niet dus.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:17 schreef The_Yakuza het volgende:
http://www.voorschotje.nl
Binnen 10 minuten op je rekening!
jezus, moet dit nou in elk topic 100 x gezegd worden?quote:Op woensdag 29 september 2010 10:26 schreef Barcaconia het volgende:
Ik had mijn overige goud naar Postalgold gestuurd en kreeg 450 euro. Hilarisch!
Rustig, rustig. Neem even een pilletje.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:36 schreef opastokvis het volgende:
[..]
jezus, moet dit nou in elk topic 100 x gezegd worden?
leuke grappen worden weer eens uitgemolken tot het alleen nog maar een kwaardaardige knobbel is.
en zodra de eerste gepost heeft zaait het zich nog als de tyfus uit ook. je moet exact hetzelfde zeggen als 20 mensen boven je, want omdat JIJ het zegt is nóg leuker. (denken jullie dat nou echt?![]()
)
Mja, als jij per ongeluk geld aan iemand had gegeven die er geen recht op had, dan wil je het toch ook snel terug? Als iemand daar lang over mag doen heb je gewoon een lening verstrekt, en dat was je intentie niet...quote:Op woensdag 29 september 2010 11:06 schreef garnage-patrick het volgende:
En 2week vind ik wel erg krap om dan dat geld te betalen!
Aangezien jij wist dat jij teveel had ontvangen vind ik het echt nogal dom dat jij dat geld uitgegeven hebt. Je snapt immers, hopelijk, dat je het geld terug zou moeten betalen.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:12 schreef garnage-patrick het volgende:
Ik heb bij een school stage gelopen, nadat de stage was afgelopen hebben we er nog een paar week gewerkt, vlak voor de uitbetalingsdatum zijn we gestopt, want in de zomervakantie gaat de school gewoon dicht.
Nu zag ik in mijn vakantie dat ik nog een stagevergoeding had ontvangen, maar ik was zelf op vakantie, en de school was dicht, dus ik kon er niets aan doen.
Toen de school weer open ging, heb ik daar weer een aantal weken gewerkt, toen we het tijdelijke contract aan het opstellen waren, heb ik gelijk gemeld dat ik teveel stagevergoeding had ontvangen, en dat dat stop moest worden gezet (dit was toevallig op de uitbetalingsdatum voor die maand, en die heb ik ook nog ontvangen, dus 2maanden in totaal).
Toen is gemeld dat ze in november de rekening gingen opmaken, en dat we dan loop/eind november daar wel bericht van zouden krijgen.
Nu heb ik gisteren een brief gehad, dat ik teveel salaris had ontvangen, en dat ik het teveel betaalde bedrag binnen 14dagen moest overmaken.
Ik zit weer gewoon op school, en het was een leuke stagevergoeding, dus x2 is een aanzienlijk groot bedrag, zeker voor een student die net weer aan een nieuw schooljaar is begonnen, en daarvoor het nodige heb moeten aanschaffen, dus dat bedrag heb ik niet zo voor handen.
Wat is mijn recht nou op dit moment, want er is mij november verteld, en krijg je de rekening in een keer in september.
(ik heb al op internet gekeken, het is uitgesloten dat ik het geld mag houden (is ook niet mijn bedoeling) maargoed ik kan nu niet even binnen 14dagen dat bedrag (waar je een ruime uitwonende + volledige lening stufi op kapot kan slaan) zo terugbetalen.
(sorry voor mijn slechte zinsopbouw, ben dyslectisch)
Sowieso komt er eerst nog gewoon een tweede brief, maar ik zou die lui even bellen idd en een afbetalingsregeling voorstellen ik denk dat je daarmee het verst komt. Als je ze nu al vast een deel kunt uitbetalen is dat natuurlijk helemaal handig.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:31 schreef opastokvis het volgende:
ze moeten wel een redelijke betalingstermijn geven toch? (okee, ze geven 2 weken, maar als ze eerst november hebben gezegd?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |