ah ok, die kijk ik ook, dus dan zit ik toch een beetje goed.quote:Op donderdag 15 september 2011 01:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ehm, eigenlijk voor de Australische versie. Maar je kunt gewoon een topic erover maken.
waar is mijn topic dan gebleven?quote:Op donderdag 15 september 2011 01:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ehm, eigenlijk voor de Australische versie. Maar je kunt gewoon een topic erover maken.
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 15 september 2011 14:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
waar is mijn topic dan gebleven?
Dan slaat de OP ook nergens opquote:Op donderdag 15 september 2011 01:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat wel, maar of ze nou echt koken kanquote:
Vergeten hoe ze de top 24 binnenkwam? Ze kan zeker goed koken, ze is alleen nogal onervaren.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat wel, maar of ze nou echt koken kan
Ze zit wel heel vaak bij de laatste 3. Dan lukt het haar weer, maar het is verre van stabiel.quote:Op vrijdag 23 september 2011 19:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vergeten hoe ze de top 24 binnenkwam? Ze kan zeker goed koken, ze is alleen nogal onervaren.
Een ruwe diamantquote:Op vrijdag 23 september 2011 19:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze zit wel heel vaak bij de laatste 3. Dan lukt het haar weer, maar het is verre van stabiel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |