Team van de maand Oktober:
Naam Team: De Gekleurde Prent
Coach: Mr_Prent
Logo:
1.-Vertel eens wat over je irl leven...Student, 24 jaar en woonachtig in Brabant. Voorkeur van studie gaat uit naar de financiële wereld en hoe meer cijfertjes hoe beter. Gekkenwerk dus maar oh zo mooi naar mijn mening. Ik sport behoorlijk veel namelijk tennis en wielrennen. Zeker in de zomer ben ik daar soms wel 20/30 uur per week mee bezig. Nee helaas is het niet op topniveau, maar puur omdat ik het geweldig vind om ballen keihard weg te rammen of een bergje ( Zuid-Limburg ) te beklimmen.
2.-Hoe ben je op hattrick terecht gekomen?Dat is al heel lang geleden. In 2004 begon ik en ik moet eerlijk bekennen dat het me ontschoten is waarom ik op het achterlijke idee kwam om de site eens te gaan bekijken. Vanaf dat moment ben ik verslaafd geraakt en zal ik er nooit mee stoppen gok ik zo.
3.-Hoeveel vrienden heb je al enthousiast aan het hattricken gezet?Een stuk of 4. Helaas zijn de meeste na een aantal seizoen ook weer gestopt.
4.-Hoe kom je aan je teamnaam?Sinds 2 seizoenen ben ik begonnen met een Familie team. “ De Gekleurde Prent “ past daarom ook perfect bij de familie Prent vond ik. Fanclubs/logo/spelers/scouts zijn allemaal aangepast aan het team wat het wel mooi + leuk maakt moet ik zeggen. De uitdaging om het team op een hoog niveau neer te zetten is voor mij een goede stimulans en zodoende ben ik ook te verslaafd aan het spel geraakt de laatste seizoenen.
5.-Op welke hattrick prestatie ben je het meest trots?Eigenlijk vond ik de eerste 18 seizoenen niet zo heel bijzonder. Tja ik ben tot divisie 5 gekomen. Dat is opzich een redelijke prestatie, maar niet geweldig. Vandaar een nieuwe uitdaging en daarom ben ik erg trots op mijn team wat ik nu elke zondag kan laten spelen. Nu nog hopen dat ik dit een x aantal seizoen kan volhouden.
Tevens ben ik trots op mijn eeneiige spitsenduo Gied en Gied.
6.-Welke grote blunder staat daar tegenover?Zonder de spelregels te lezen in het begin van mijn hattrick start weken lang lopen motsen, omdat het toch goed was dat je meer middenveld hebt! Wist ik veel dat er een teamgeest bestond en dat die kon zakken bij een Mots… Tevens was ik enorm blij dat ik af en toe met 7-1 verloor en dus gescoord had. Puike prestatie dacht ik zelf!
7.-Als je opnieuw mocht beginnen, wat had je dan anders gedaan?Ik was meteen begonnen met mijn familie team, want de beste van Nederland zijn gaat me toch nooit lukken hehe.
8.-Wat voor soort manager ben jij? Bijv. gericht op trainen, snel succes, daytraden voor zover nog mogelijk enz.Grappen en grollen en niet al te serieus qua hoger komen in de divisies. Beetje lol beleven en aanklooien bevalt me erg goed moet ik zeggen. De dooddoener “ Het is maar een spelletje “ past hier goed bij. Ik ben daarom ook niet echt heel serieus op Fok, wat sommige misschien al gemerkt hebben
9. -Wat train je en waarom?Momenteel train ik scoren en switch ik uiteraard even naar passen in de tussenseizoenen. Wanneer mijn trainees te oud zijn ga ik opzoek naar iets anders. Ik moet een beetje per linie trainen waar jonge spelers op de transfermarkt zijn. Altijd al een enorme puzzel dus ik ben blij dat ik de komende 2/3 seizoenen rustig scoren kan trainen. Tevens moet ik elke 3 dagen even de transfermarkt bekijken of er toevallig een nieuwe trainee te vinden is. Ook moet ik elke maand even de hele database bekijken… Een “piep” werk ja haha.
10.-Welke Fok! Hattricker krijgt jouw respect en waarom?Ik moet zeggen dat ik te kort op het forum rondhang dat ik hier zeker niet iemand kan noemen. Laten we deze vraag dan maar ook niet beantwoorden
11.-Hoe veel uur zit je gemiddeld prive achter je pc (en dus Hattrick) per week?Veels te veel. Zeker nu ik het even rustig heb met de studie… Gelukkig gaat het met periodes dus het kakt straks wel weer eventjes in.
12.-In hoeverre speelt Hattrick een rol in jouw leven? Rol niet, maar ik doe eigenlijk niks anders op mijn pc dan op het internet zitten. Hattrick past hier prima bij, omdat je maar een aantal dingen per week moet invoeren. Vervolgens kan je lekker aanklooien met je team als je ff niks te doen hebt, ideaal!
13. Verzin een eigen vraag die je van de volgende geïnterviewde FOK!Hattricker wilt weten en beantwoord die van de vorige geïnterviewde.
Vraag van BrandX aan Drasss:Stel je MOET je 2 beste spelers verkopen. welke impact heeft dat op je team en hoe ga je dat te boven komen en in welke tijd?Als de reden financieel gezien is heb ik daar geen problemen mee. Het probleem zit hem meer in dat ik een geschikte vervanger moet zoeken. Dat kan soms heel lang opzich laten wachten, omdat er vervelende managers bijzitten die niet hun speler willen verkopen

Ik begrijp het wel dat je niet altijd je speler wil verkopen, maar een aantal managers heeft vaak genoeg geprobeerd om een aantal extra ton binnen te harken doordat ik de bepaalde speler echt MOEST hebben.. Achja maakt het ook wel leuk dat onderhandelen met managers.
Uiteraard heb ik wel wat backups in mijn familie selectie dus ik kan wel iets opvangen. Tevens kan ik met verschillende formaties ballen dus het is vaak allemaal wel op te vangen. Eigenlijk behoor ik ook niet tot de teams die het specifiek van de prestaties moet hebben. Als ik maar 2 wekelijks winst maak en mijn familie bij elkaar kan houden vind ik alles prima!
Nu mijn vraag: Wat is jou mooiste sportmoment?
14. -Wie wil jij dat er volgende maand geïnterviewd wordt? Possie het wordt tijd dat je m eens zelf invult.
[ Bericht 0% gewijzigd door Outpost76 op 02-10-2010 15:49:38 ]