abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 13:31:30 #176
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_87059058
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:23 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Mwoah, die van mij is nog wat groter (X10): 119.0 x 63.0 x 13.0 mm. Maar wel dunner en lichter.
Maar echt mini is vind ik die n97 niet. Want de mini versie van mijn telefoon heeft deze afmetingen (X10 mini): 83.0 x 50.0 x 16.0 mm
Het is ook geen kleintje maar zeker geen koelkast en vergeleken met de N97 is het wel een mini. ;)
De normale N97 :
quote:
Afmetingen: 11,7 x 5,5 x 1,6cm.
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:25 schreef ScudRaket het volgende:

[..]

Het is niet een basisspeler, meer een FC
Hmmmz dan heb je er idd weinig aan. :P
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_87059326
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:31 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Het is ook geen kleintje maar zeker geen koelkast en vergeleken met de N97 is het wel een mini. ;)
De normale N97 :
[..]

[..]

Hmmmz dan heb je er idd weinig aan. :P
Zelfs dat verschil is heel klein. Onder mini versta ik echt een zichtbaar kleiner model. :)
Mini: 113 x 52,5 x 14,2 mm
Maxi: 117.2 x 55.3 x 15.9 mm.

Maar wel veel plezier ermee gewenst uiteraard. :)
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 13:50:30 #178
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_87059719
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 13:39 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Zelfs dat verschil is heel klein. Onder mini versta ik echt een zichtbaar kleiner model. :)
Mini: 113 x 52,5 x 14,2 mm
Maxi: 117.2 x 55.3 x 15.9 mm.

Maar wel veel plezier ermee gewenst uiteraard. :)
Ja nouja zolang hij het maar doet en me 2 jaar plezier geeft. Ik wilde 1 jaar geleden de N97 hebben als vervanger van mn N95 maar die was toen te duur bij contract verlengen. Nu kon ik omlaag per maand en was ie nog gratis. ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_87064949
OMFG ik sta gewoon 0 - 1 achter tegen de jeugd van Nico.. :')

edit: en het is gelukkig weer gelijk :')
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 16:06:15 #180
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_87065312
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 15:56 schreef MrMoon het volgende:
OMFG ik sta gewoon 0 - 1 achter tegen de jeugd van Nico.. :')

edit: en het is gelukkig weer gelijk :')
En het is alweer gelijk .. :P
Ik ben van pindavlees
pi_87065374
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:06 schreef Flappekz het volgende:

[..]

mja een SH van zijn kant.. :')
pi_87065406
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 16:06 schreef Flappekz het volgende:

[..]

en nu niet meer :)
als het in dit tempo door blijft gaan dan wordt het doelpuntrijk.. :')
pi_87067561
als de tussenstanden zo blijven, staan er straks 4 teams op 22 punten.. :P

edit: maar er zijn dus mensen die daar duidelijk geen zin in hebben :')
pi_87068570
Kun je eigenlijk wat van de fan verwachting op aan?
Beneath the gold, the bitter steel
pi_87068599
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 17:39 schreef Kirov het volgende:
Kun je eigenlijk wat van de fan verwachting op aan?
Het is een indicatie, meestal klopt het wel.
Children of the night. What music they make.
pi_87069480
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 17:40 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Het probleem is namelijk dat ik dit seizoen geen kans maak, maar nu zeggen de fans dat mijn tegenstander licht in het voordeel is. Ik haal 130 hatstats en mijn tegenstander 220, heeft het dan zin om te MOTSen?
pi_87069634
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 18:09 schreef Kirov het volgende:

[..]

Het probleem is namelijk dat ik dit seizoen geen kans maak, maar nu zeggen de fans dat mijn tegenstander licht in het voordeel is. Ik haal 130 hatstats en mijn tegenstander 220, heeft het dan zin om te MOTSen?
Heeft geen zin ;)

Ik heb precies hetzelfde, maar ik zal al mijn wedstrijden verliezen in de competitie. Al maak ik elke thuiswedstrijd nog kans op een overwinning volgens mijn fans..
pi_87069776
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2010 17:40 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

nee toch? de fanverwachting is meestal overdreven in het voordeel van het thuisspelende team.

heb je bv een team dat 175 HTstats haalt dat uitspeelt tegen een team dat 125 HTstats haalt, waarbij de fans opeens verwachten dat het 'een spannende partij wordt,die beide kanten op kan gaan'...

als je thuisspeelt en hebt zo'n verwachting, geef ik meestal het uitspelende team de allerbeste kansen... 75% zeker... hooguit kbetekent dat ook dat het andere team 1 op de 4 wedstrijden zou kunnen punten.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 1 oktober 2010 @ 18:40:14 #189
231633 Xummon
of toch niet?
pi_87070367
quote:
Het is geen onderdeel van onze huidige trainingsfocus, maar toch vind ik dat je moet weten dat Ilja Verwijk de potentie heeft om matig te worden in Verdedigen.
momenteel zwak keeper, die redelijk kan worden, en dus matig verdedigen kan worden.
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_87095594
komende week een tripje naar Panama :)
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 13:43:56 #191
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_87096134
Gister goffer gewoon weer mn def vergeten op de TL te zetten. :')

quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 13:22 schreef MrMoon het volgende:
komende week een tripje naar Panama :)
Ook al naar midden Amerika. :D
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 13:50:35 #192
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_87096398
Team van de maand Oktober:

Naam Team: De Gekleurde Prent
Coach: Mr_Prent

Logo:

1.-Vertel eens wat over je irl leven...

Student, 24 jaar en woonachtig in Brabant. Voorkeur van studie gaat uit naar de financiële wereld en hoe meer cijfertjes hoe beter. Gekkenwerk dus maar oh zo mooi naar mijn mening. Ik sport behoorlijk veel namelijk tennis en wielrennen. Zeker in de zomer ben ik daar soms wel 20/30 uur per week mee bezig. Nee helaas is het niet op topniveau, maar puur omdat ik het geweldig vind om ballen keihard weg te rammen of een bergje ( Zuid-Limburg ) te beklimmen.

2.-Hoe ben je op hattrick terecht gekomen?

Dat is al heel lang geleden. In 2004 begon ik en ik moet eerlijk bekennen dat het me ontschoten is waarom ik op het achterlijke idee kwam om de site eens te gaan bekijken. Vanaf dat moment ben ik verslaafd geraakt en zal ik er nooit mee stoppen gok ik zo.

3.-Hoeveel vrienden heb je al enthousiast aan het hattricken gezet?

Een stuk of 4. Helaas zijn de meeste na een aantal seizoen ook weer gestopt.

4.-Hoe kom je aan je teamnaam?

Sinds 2 seizoenen ben ik begonnen met een Familie team. “ De Gekleurde Prent “ past daarom ook perfect bij de familie Prent vond ik. Fanclubs/logo/spelers/scouts zijn allemaal aangepast aan het team wat het wel mooi + leuk maakt moet ik zeggen. De uitdaging om het team op een hoog niveau neer te zetten is voor mij een goede stimulans en zodoende ben ik ook te verslaafd aan het spel geraakt de laatste seizoenen.

5.-Op welke hattrick prestatie ben je het meest trots?

Eigenlijk vond ik de eerste 18 seizoenen niet zo heel bijzonder. Tja ik ben tot divisie 5 gekomen. Dat is opzich een redelijke prestatie, maar niet geweldig. Vandaar een nieuwe uitdaging en daarom ben ik erg trots op mijn team wat ik nu elke zondag kan laten spelen. Nu nog hopen dat ik dit een x aantal seizoen kan volhouden.
Tevens ben ik trots op mijn eeneiige spitsenduo Gied en Gied. :P

6.-Welke grote blunder staat daar tegenover?

Zonder de spelregels te lezen in het begin van mijn hattrick start weken lang lopen motsen, omdat het toch goed was dat je meer middenveld hebt! Wist ik veel dat er een teamgeest bestond en dat die kon zakken bij een Mots… Tevens was ik enorm blij dat ik af en toe met 7-1 verloor en dus gescoord had. Puike prestatie dacht ik zelf!

7.-Als je opnieuw mocht beginnen, wat had je dan anders gedaan?

Ik was meteen begonnen met mijn familie team, want de beste van Nederland zijn gaat me toch nooit lukken hehe.

8.-Wat voor soort manager ben jij? Bijv. gericht op trainen, snel succes, daytraden voor zover nog mogelijk enz.

Grappen en grollen en niet al te serieus qua hoger komen in de divisies. Beetje lol beleven en aanklooien bevalt me erg goed moet ik zeggen. De dooddoener “ Het is maar een spelletje “ past hier goed bij. Ik ben daarom ook niet echt heel serieus op Fok, wat sommige misschien al gemerkt hebben ;)

9. -Wat train je en waarom?

Momenteel train ik scoren en switch ik uiteraard even naar passen in de tussenseizoenen. Wanneer mijn trainees te oud zijn ga ik opzoek naar iets anders. Ik moet een beetje per linie trainen waar jonge spelers op de transfermarkt zijn. Altijd al een enorme puzzel dus ik ben blij dat ik de komende 2/3 seizoenen rustig scoren kan trainen. Tevens moet ik elke 3 dagen even de transfermarkt bekijken of er toevallig een nieuwe trainee te vinden is. Ook moet ik elke maand even de hele database bekijken… Een “piep” werk ja haha.

10.-Welke Fok! Hattricker krijgt jouw respect en waarom?

Ik moet zeggen dat ik te kort op het forum rondhang dat ik hier zeker niet iemand kan noemen. Laten we deze vraag dan maar ook niet beantwoorden ;)

11.-Hoe veel uur zit je gemiddeld prive achter je pc (en dus Hattrick) per week?

Veels te veel. Zeker nu ik het even rustig heb met de studie… Gelukkig gaat het met periodes dus het kakt straks wel weer eventjes in.

12.-In hoeverre speelt Hattrick een rol in jouw leven?

Rol niet, maar ik doe eigenlijk niks anders op mijn pc dan op het internet zitten. Hattrick past hier prima bij, omdat je maar een aantal dingen per week moet invoeren. Vervolgens kan je lekker aanklooien met je team als je ff niks te doen hebt, ideaal!

13. Verzin een eigen vraag die je van de volgende geïnterviewde FOK!Hattricker wilt weten en beantwoord die van de vorige geïnterviewde.
Vraag van BrandX aan Drasss:

Stel je MOET je 2 beste spelers verkopen. welke impact heeft dat op je team en hoe ga je dat te boven komen en in welke tijd?

Als de reden financieel gezien is heb ik daar geen problemen mee. Het probleem zit hem meer in dat ik een geschikte vervanger moet zoeken. Dat kan soms heel lang opzich laten wachten, omdat er vervelende managers bijzitten die niet hun speler willen verkopen ;) Ik begrijp het wel dat je niet altijd je speler wil verkopen, maar een aantal managers heeft vaak genoeg geprobeerd om een aantal extra ton binnen te harken doordat ik de bepaalde speler echt MOEST hebben.. Achja maakt het ook wel leuk dat onderhandelen met managers.
Uiteraard heb ik wel wat backups in mijn familie selectie dus ik kan wel iets opvangen. Tevens kan ik met verschillende formaties ballen dus het is vaak allemaal wel op te vangen. Eigenlijk behoor ik ook niet tot de teams die het specifiek van de prestaties moet hebben. Als ik maar 2 wekelijks winst maak en mijn familie bij elkaar kan houden vind ik alles prima!

Nu mijn vraag:

Wat is jou mooiste sportmoment?

14. -Wie wil jij dat er volgende maand geïnterviewd wordt?
Possie het wordt tijd dat je m eens zelf invult. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Outpost76 op 02-10-2010 15:49:38 ]
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 14:14:56 #193
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_87097287
Ah, hier was 't topic gebleven ;)

Trainingsupdate
TSI: +20 900 / -8 600
Verdedigen: +2 / -0
Conditie: +1 / -1
Vorm: +5 / -8

2 skilltrades gepopt van goed-> uitstekend. Beiden nog erg jong (nu 17j9d respectievelijk 17j11d), twijfel er nog een beetje over om ze nu te verkopen (en in een week tijd 100-200k winst te pakken) of ze nog 1 of 2 niveaus door te trainen. Uiteraard is het leuk om snel even die winst te kunnen pakken, ik ben echter na 2 weken zoeken en bidwars voeren tegen steeds weer diezelfde fanatieke traders eigenlijk al een beetje klaar met dat skilltraden :P
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_87099533
Mijn stadion is ook klaar :) 23300 plaatsen nu. Hij weer 2 a 3 seizoenen meekunnen zo ^^
pi_87100625
Leuk interview,

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 17:33:35 #196
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_87106179
Aardige JTU :

quote:
Met mij is alles prima. Ik hoop met jou ook.

Reggie van Randwijck: Laat je niet misleiden door wat hij op het veld liet zien deze week - ik denk nog steeds dat hij een van onze meestbelovende spelers is.

Lennaert Toorenaar: Hij speelde een prachtige wedstrijd deze week. Hij vocht harder dan al onze andere spelers.

Olger Brunott: Hij is vermoedelijk matig in Passen op dit moment. (Kan redelijk worden. ^O^ )

Goed nieuws over Olger Brunott, hij reageert goed op de Verdedigen-training en is nu matig.

Matthias van Slooten heeft goed gereageerd op de Passen-sessies die we deze week hebben gehouden, en hij steeg dus een niveau. (Nu redelijk en kan goed worden. Hij is 16j20d) ^O^

Omdat we ook Verdedigen trainen, heb ik Thys van der Wulp bestudeerd tijdens de wedstrijd. Ik denk dat hij redelijk kan worden hierin voor hij de jeugdacademie verlaat. (15j56d en nu matig.)

Ik weet dat we onze aandacht niet echt richten op Positiespel, maar ik wil toch even opmerken dat Thys van der Wulp redelijk kan worden op deze vaardigheid.

Dat is het wel zo'n beetje. Tot de volgende keer.
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 18:11:23 #197
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_87107727
Waarom zetten al die mongolen mijn oud-spelers voor debiel hoge bedragen op de TL? Zo verdien ik er nooit aan!

En nou stond er eentje op voor 0, kocht die eikel hem zelf weer terug. Heb ik nóg geen geld gekregen :{
Ik ben van pindavlees
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 18:14:49 #198
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_87107827
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 18:11 schreef Flappekz het volgende:
Waarom zetten al die mongolen mijn oud-spelers voor debiel hoge bedragen op de TL? Zo verdien ik er nooit aan!

En nou stond er eentje op voor 0, kocht die eikel hem zelf weer terug. Heb ik nóg geen geld gekregen :{
Ik snap er ook geen zak van. Karel van Puffelen (273434272) staat er ook weer veel te hoog op. |:(
pi_87108061
Ik snap die oetlullen nooit die een speler verkopen voor 100k en hem dan weer terugkopen voor 100k :P
  zaterdag 2 oktober 2010 @ 18:22:17 #200
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_87108099
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 18:21 schreef Drassss het volgende:
Ik snap die oetlullen nooit die een speler verkopen voor 100k en hem dan weer terugkopen voor 100k :P
Dat soort sjaffies snap ik ook nooit. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')