Die spelers blijven gewoon in het team zitten totdat het team een nieuwe eigenaar krijgt. Wel krijgt een BOT-team er een hele lading prutsers bij. Alleen de spelers die erbij zijn gekomen worden door een BOT-team opgesteld in de wedstrijd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:26 schreef TheVulture het volgende:
Wat gebeurd er eigenlijk met je spelers op het moment dat je een bot-team zou worden... worden die allemaal in één klap waardeloos?
Ik weet niet meer precies hoe het nou zit
Niet waardeloos maar ze worden zoals je begin team. Dus alle mooie spelers zijn ineens niks meer. Ik heb me voor genomen, mocht ik ooit stoppen, eerst al mn spelers te verkopen zodat zo iets neit gebeuren zal.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:26 schreef TheVulture het volgende:
Wat gebeurd er eigenlijk met je spelers op het moment dat je een bot-team zou worden... worden die allemaal in één klap waardeloos?
Ik weet niet meer precies hoe het nou zit
Zelfs spelers uit een BOT-team kunnen verkocht worden. Maar hiervoor moeten ze in een NT-team spelen. Hierdoor zou de bondscoach ze op de TL kunnen gooien. De spelers zijn dus niet 'niks meer'.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet waardeloos maar ze worden zoals je begin team. Dus alle mooie spelers zijn ineens niks meer. Ik heb me voor genomen, mocht ik ooit stoppen, eerst al mn spelers te verkopen zodat zo iets neit gebeuren zal.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die spelers blijven gewoon in het team zitten totdat het team een nieuwe eigenaar krijgt. Wel krijgt een BOT-team er een hele lading prutsers bij. Alleen de spelers die erbij zijn gekomen worden door een BOT-team opgesteld in de wedstrijd.
Hmzz, ok maar spelers die niet in een NT team zitten dan?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zelfs spelers uit een BOT-team kunnen verkocht worden. Maar hiervoor moeten ze in een NT-team spelen. Hierdoor zou de bondscoach ze op de TL kunnen gooien. De spelers zijn dus niet 'niks meer'.
Die hebben niemand die hen op de TL kan gooien.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hmzz, ok maar spelers die niet in een NT team zitten dan?
Maar dat zou betekenen dat als je als nieuweling een team krijgt toegewezen van een oude topper dat je dus gelijk goede zaken kunt doen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die spelers blijven gewoon in het team zitten totdat het team een nieuwe eigenaar krijgt. Wel krijgt een BOT-team er een hele lading prutsers bij. Alleen de spelers die erbij zijn gekomen worden door een BOT-team opgesteld in de wedstrijd.
Lees de eerste regel van het stukje dat je quote nog eens.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar dat zou betekenen dat als je als nieuweling een team krijgt toegewezen van een oude topper dat je dus gelijk goede zaken kunt doen?
Bij Gijs_ in de competitie zit een bot-team, als je daar naar de spelers gaat kijken, dan zie je er een aantal met 5+ sterren. Ook heeft dat BOT-team een totaal TSI van ruim 483k.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan heb ik het dus fout? Ik dacht dat alle spelers die je had prutsers werden.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Lees de eerste regel van het stukje dat je quote nog eens.
Vaag hoor. Wel erg zonde van je verkochte eigen jeugd toppertjes......quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:40 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bij Gijs_ in de competitie zit een bot-team, als je daar naar de spelers gaat kijken, dan zie je er een aantal met 5+ sterren. Ook heeft dat BOT-team een totaal TSI van ruim 483k.
Dat was ook de reden dat ik het vroeg ja... hopelijk komen die maar weinig bij Botjes terechtquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vaag hoor. Wel erg zonde van je verkochte eigen jeugd toppertjes......
Mja idd.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was ook de reden dat ik het vroeg ja... hopelijk komen die maar weinig bij Botjes terecht
Gelukkig spelen er daar maar 5 bij bots atm.quote:Eigen kweek die elders actief is
40 spelers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De jeugdspeler die voor mij het meeste heeft opgebracht bij zijn eerste verkoop is in een BOT-team terecht gekomen. Dat vond ik best jammer, maar het spel gaat gewoon door.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was ook de reden dat ik het vroeg ja... hopelijk komen die maar weinig bij Botjes terecht
quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 12:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja idd.
[..]
Gelukkig spelen er daar maar 5 bij bots atm.PatserSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar geen vriesvakquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wel een gadget van koelkastformaat.
Mag ik blij zijn met zo een gratis gadjet!?quote:
Dan heb jij of een hele kleine koelkast of geen idee waarom hij de Nokia N97 mini heet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Wel een gadget van koelkastformaat.
quote:Afmetingen: 113 x 52,5 x 14,2 mm
quote:De 1 984 fans in de fanclub PIJNO CITY SIDE verwachten niet veel van dit oefenpotje, maar ze zeggen: “Zonder voetbal is het leven eigenlijk één grote vergissing“.
Leuk zo'n klaverjasser die op vrijdags stijgt en op maandags weer zaktquote:Ashwin van Walsem
All that hard work paid off! His defending skill improved from poor to weak.
George Ang
All that hard work paid off! His defending skill improved from solid to excellent.
Kan ie zondag tenminste wel mee doen met zn gestegen kwaliteiten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:20 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Leuk zo'n klaverjasser die op vrijdags stijgt en op maandags weer zakt
Mwoah, die van mij is nog wat groter (X10): 119.0 x 63.0 x 13.0 mm. Maar wel dunner en lichter.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mag ik blij zijn met zo een gratis gadjet!?
[..]
Dan heb jij of een hele kleine koelkast of geen idee waarom hij de Nokia N97 mini heet.
[..]
Het is niet een basisspeler, meer een FCquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kan ie zondag tenminste wel mee doen met zn gestegen kwaliteiten.
Het is ook geen kleintje maar zeker geen koelkast en vergeleken met de N97 is het wel een mini.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:23 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mwoah, die van mij is nog wat groter (X10): 119.0 x 63.0 x 13.0 mm. Maar wel dunner en lichter.
Maar echt mini is vind ik die n97 niet. Want de mini versie van mijn telefoon heeft deze afmetingen (X10 mini): 83.0 x 50.0 x 16.0 mm
quote:Afmetingen: 11,7 x 5,5 x 1,6cm.
Hmmmz dan heb je er idd weinig aan.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:25 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Het is niet een basisspeler, meer een FC
Zelfs dat verschil is heel klein. Onder mini versta ik echt een zichtbaar kleiner model.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Het is ook geen kleintje maar zeker geen koelkast en vergeleken met de N97 is het wel een mini.
De normale N97 :
[..]
[..]
Hmmmz dan heb je er idd weinig aan.
Ja nouja zolang hij het maar doet en me 2 jaar plezier geeft. Ik wilde 1 jaar geleden de N97 hebben als vervanger van mn N95 maar die was toen te duur bij contract verlengen. Nu kon ik omlaag per maand en was ie nog gratis.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Zelfs dat verschil is heel klein. Onder mini versta ik echt een zichtbaar kleiner model.
Mini: 113 x 52,5 x 14,2 mm
Maxi: 117.2 x 55.3 x 15.9 mm.
Maar wel veel plezier ermee gewenst uiteraard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het is alweer gelijk ..quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 15:56 schreef MrMoon het volgende:
OMFG ik sta gewoon 0 - 1 achter tegen de jeugd van Nico..
edit: en het is gelukkig weer gelijk
en nu niet meerquote:
Het is een indicatie, meestal klopt het wel.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:39 schreef Kirov het volgende:
Kun je eigenlijk wat van de fan verwachting op aan?
Het probleem is namelijk dat ik dit seizoen geen kans maak, maar nu zeggen de fans dat mijn tegenstander licht in het voordeel is. Ik haal 130 hatstats en mijn tegenstander 220, heeft het dan zin om te MOTSen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:40 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Het is een indicatie, meestal klopt het wel.
Heeft geen zinquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 18:09 schreef Kirov het volgende:
[..]
Het probleem is namelijk dat ik dit seizoen geen kans maak, maar nu zeggen de fans dat mijn tegenstander licht in het voordeel is. Ik haal 130 hatstats en mijn tegenstander 220, heeft het dan zin om te MOTSen?
nee toch? de fanverwachting is meestal overdreven in het voordeel van het thuisspelende team.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 17:40 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Het is een indicatie, meestal klopt het wel.
momenteel zwak keeper, die redelijk kan worden, en dus matig verdedigen kan worden.quote:Het is geen onderdeel van onze huidige trainingsfocus, maar toch vind ik dat je moet weten dat Ilja Verwijk de potentie heeft om matig te worden in Verdedigen.
quote:Met mij is alles prima. Ik hoop met jou ook.
Reggie van Randwijck: Laat je niet misleiden door wat hij op het veld liet zien deze week - ik denk nog steeds dat hij een van onze meestbelovende spelers is.
Lennaert Toorenaar: Hij speelde een prachtige wedstrijd deze week. Hij vocht harder dan al onze andere spelers.
Olger Brunott: Hij is vermoedelijk matig in Passen op dit moment. (Kan redelijk worden.)
Goed nieuws over Olger Brunott, hij reageert goed op de Verdedigen-training en is nu matig.
Matthias van Slooten heeft goed gereageerd op de Passen-sessies die we deze week hebben gehouden, en hij steeg dus een niveau. (Nu redelijk en kan goed worden. Hij is 16j20d)![]()
Omdat we ook Verdedigen trainen, heb ik Thys van der Wulp bestudeerd tijdens de wedstrijd. Ik denk dat hij redelijk kan worden hierin voor hij de jeugdacademie verlaat. (15j56d en nu matig.)
Ik weet dat we onze aandacht niet echt richten op Positiespel, maar ik wil toch even opmerken dat Thys van der Wulp redelijk kan worden op deze vaardigheid.
Dat is het wel zo'n beetje. Tot de volgende keer.
Ik snap er ook geen zak van. Karel van Puffelen (273434272) staat er ook weer veel te hoog op.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:11 schreef Flappekz het volgende:
Waarom zetten al die mongolen mijn oud-spelers voor debiel hoge bedragen op de TL? Zo verdien ik er nooit aan!
En nou stond er eentje op voor 0, kocht die eikel hem zelf weer terug. Heb ik nóg geen geld gekregen
Dat soort sjaffies snap ik ook nooit.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 18:21 schreef Drassss het volgende:
Ik snap die oetlullen nooit die een speler verkopen voor 100k en hem dan weer terugkopen voor 100k
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |