Paar 100 euro.quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
Crosspost:
Zeg he, ik mag over 3 dagen mijn telefoonabbo weer verlengen. En da's maar goed ook want deze nokia joeressik park hangt me onderhand de strot wel uitAlleen nu zie ik het niet meer. Het bos, door de bomen. Wat is er veel veranderd in 2 jaar
Anyway, ik weet wel dat ik GEEN touchscreen telefoon wil. Ik kan niet overweg met de HTC Desire van bleiblei. Ik wil dus iets met knupkes. Dan kom ik al snel uit bij een Blackberry of een Nokia E72. Maar je hebt weer verschillende BB's... Bold, Curve? Halpz, wats de verschil? En ik ben al heel erg vertrouwd met de Nokia Interface, gebruik al bijna 10 jaar Nokia. Is dat een voordeel of merk je daar op zo'n unit weinig meer van?
Kan iemand me adviseren?
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:23 schreef Inu het volgende:
SQ, neem net als ik de HP Ipaq Data Messenger, met qwerty, wifi en navigatie
Moet de batterij het wel beter doen dan de mijne
Ik vraag om voor- en nadelen van de bb en de nokia, en je komt met een HPquote:Op woensdag 29 september 2010 13:31 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja en? Mijn telefoon heeft toch al jouw wensen?
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:34 schreef bleiblei het volgende:
Godverdomme.
Zeg ik tegen iemand uit mijn team dat ie een analyse moet maken van hetgene dat er gebouwd is.
Wetende dat de klant spontaan met aanvullende wensen op de proppen is gekomen en ik dat terug wil schuiven. Stuurt hij een mail naar de klant wat zijn wensen waren. Ja... Dat was natuurlijk weer net niet de bedoeling! Ik wilde die wensen dimmen! Niet zonder meer honoreren! Kut godver schijt.
Dat is wel een beetje dom...quote:Op woensdag 29 september 2010 13:34 schreef bleiblei het volgende:
Godverdomme.
Zeg ik tegen iemand uit mijn team dat ie een analyse moet maken van hetgene dat er gebouwd is.
Wetende dat de klant spontaan met aanvullende wensen op de proppen is gekomen en ik dat terug wil schuiven. Stuurt hij een mail naar de klant wat zijn wensen waren. Ja... Dat was natuurlijk weer net niet de bedoeling! Ik wilde die wensen dimmen! Niet zonder meer honoreren! Kut godver schijt.
Zoveel last van dan?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:23 schreef Inu het volgende:
Oh, en ik heb in Londen echt heerlijke anti-luis shampoo gekocht, maar het is maar een klein flesje en hij werkt zo goedIk moet terug naar Londen
Wat ga je met hem doen?quote:Op woensdag 29 september 2010 13:35 schreef bleiblei het volgende:
En ik heb het hem maar een keer of 4 medegedeeld. Blijf absoluut bij het stuk wat we al gebouwd hebben!
Je vraagt om advies en dit is mijn adviesquote:Op woensdag 29 september 2010 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik vraag om voor- en nadelen van de bb en de nokia, en je komt met een HP
bleiblei weet wel wat ik bedoel
Maar klopt. HP komt er bij mij echter niet meer in
Echt waar jongen?!quote:Op woensdag 29 september 2010 14:12 schreef ColtZ40 het volgende:
Wow, ze hebben ook een Nokia C3 zie ik net. Kost geen knoop maar er zit geen GPS op.
prrrtttquote:Op woensdag 29 september 2010 14:17 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
![]()
Jottem, er zit een video uitgang op.
Die zijn veel te duur.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://www.wehkamp.nl/her(...)ed/C02_A09_A91/?PI=0
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:26 schreef -moppie- het volgende:
[..]
*glij*
dat kan je je hand zo door de gulp heen doen
Das wel hendig.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:26 schreef -moppie- het volgende:
[..]
*glij*
dat kan je je hand zo door de gulp heen doen
die navel!quote:Op woensdag 29 september 2010 14:29 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
hoef je geen legging meer apart te kopen!
je zou niet zeggen dat er een piemel in zit!quote:Op woensdag 29 september 2010 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
En: de incontinentieslip voor heren!
[ afbeelding ]
Ik hoop dat het een kind is in plaats van een heer.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
En: de incontinentieslip voor heren!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:34 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het een kind is in plaats van een jongeheer.
quote:Op woensdag 29 september 2010 14:36 schreef amaranta het volgende:
geen geschikt beeldmateriaal voor op werk
gelukkig zijn de kinderen weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |