Gebruiksgemak is beter bij een qwerty toestel. Het moet dus zijn, dat zijn de beste telefoons als je kijkt naar prijs presentatiaties en mogelijkheden.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:26 schreef febster het volgende:
[..]
Das bij telefoons moeilijk. Persoonlijk vind ik dat je voor een touchscreen moet gaan en dan met name een HTC Desire of Samsung Galaxy S, dat zijn de beste telefoons als je kijkt naar prijs presentaties, gebruiksgemak en mogelijkheden.
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ik weet dat ik een objectief oordeel nooit aan Feb kan vragen
Nee nee, niet meteen zo aangevallen voelen!quote:Op woensdag 29 september 2010 12:32 schreef febster het volgende:
[..].
Ach weet je wat, stik der lekker in.
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat komt door die buikmaat van je
[febstyle] Ja maar, daar merk je niets van... iPhone is geweldig great, geil etc! [/febstyle]quote:
vagineren door de stad denk ik zo.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
SQ wat doe je met je telefoon?
toch wel, alsof ik al dat soort dingen onthou!quote:Op woensdag 29 september 2010 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
= FUFR.
Die noemt navigatie altijd vaginatie.
Zo moeilijk was die toch nie?
vagineer jij even naar nieuwe onderbroeken!quote:Op woensdag 29 september 2010 12:39 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
vagineren door de stad denk ik zo.
Ja in die blonde hersens zit niet zoveel GB....quote:Op woensdag 29 september 2010 12:40 schreef -moppie- het volgende:
[..]
toch wel, alsof ik al dat soort dingen onthou!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
Dat kan toch nog steeds?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:41 schreef Blueman het volgende:
Misschien had je dan wat eerder erover na kunnen denken en bv zaterdags naar de stad kunnen gaan en zo'n verkopertje kunnen pesten doordat je alle telefoons wil proberen en daarna weggaan en op internet bestellen.
Je hebt toch maar drie dagen of heb ik even wat dingen door elkaar gegooid?quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja in die blonde hersens zit niet zoveel GB....Ik sla alleen dingen die ik interessant vind op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
donderdag, vrijdag, zaterdag.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:42 schreef Blueman het volgende:
[..]
Je hebt toch maar drie dagen of heb ik even wat dingen door elkaar gegooid?
Of de nieuwe iPad die eraan komt.. misschien kan hij daar ook mee bellenquote:
Ohja...quote:Op woensdag 29 september 2010 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
donderdag, vrijdag, zaterdag.
Jolly!quote:Op woensdag 29 september 2010 12:43 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ohja...
Door mijn vakantie gooi ik de dagen steeds door elkaar...
Moet morgen weer werken dus dan ben ik weer bij
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:59 schreef bleiblei het volgende:
Zijn coderingen/beveiligingen van multimedia geloof ik.
Maar niet interessant als je een foon wil.
Je bent trouwens wel echt een Fokker.
Je weet wat je wil, gaat vragen wat raden jullie mij aan, in de hoop dat iedereen nokia roept, om vervolgens iedereen die wat anders suggereerd toch richting nokia te lullen met als eindconclusie, jullie zijn stom en ik koop een nokia.
Begin dan met "Hey, ik wil een tel kopen en mijn oog is gevallen op een nokia. Is dat wat? Of horen jullie er slechte dingen over?"..
Maar als ik jou was zou ik nav. van de discussie gewoon een nokia kopen. Kan je prima mee bellen, smsen en fokken. Al die andere hippe features gebruik je toch niet (doe ik ook amper op mijn Desire nml).
Ik zou alleen een Blackberry kopen als mijn vriendin er ook een zou kopen. Anders heb je zo weinig aan dat pingen denk ik. Of veel vrienden moeten hem kopen maar naar mijn weten heeft niemand die.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]nee als iemand met OVERTUIGENDE argumenten kan komen, anders dan dat je lekker kan pingen met een BB, dan ben ik zeker bereid er over na te denken
Ik heb ze alleen aan de BB kant nog niet gehoord
Ik heb mijn beslissing idd al genomen, er is niemand met een sterk tegenargument gekomen voor de Nokia en ik heb geen behoefte aan een nieuw abonnement voor een bepaald soort telefoonquote:Op woensdag 29 september 2010 13:04 schreef bleiblei het volgende:
Naja, voor een normale gebruiker maakt het geen hol uit wat voor tel je koopt.
Dus je komt in 95% van de gevallen gewoon bij een telefoon uit waar je vertrouwd mee bent of die je mooi vindt.
Die overige 5% moet het nieuwste van het nieuwste of een iPhone hebben.
Er vanuit gaande dat je bij de bovenste categorie hoort moet je gewoon naar jezelf kijken ipv. anderen vragen wat een goeie telefoon is.
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:05 schreef ArTiC het volgende:
Een BB omdat je dan eens flink in bb kan knijpen zonder dat ie boos wordt.
ik bedoel specs vooral als in of ik er bepaalde bestanden wel of niet mee kan openen.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:08 schreef bleiblei het volgende:
Zelfs specs boeien niet voor een normale gebruiker.
Alsof je met regulier gebruik merkt dat ie een tikje langzamer of sneller is. Of dat je ooit van triple band gebruikt maakt. Of ooit gebruik maakt van allerlei wazige coderingtechnieken. Zelfs App-stores zijn voor gewone gebruikers alleen de eerste 2 weken interessant en daarna kijk je er niet meer na. Of alsof het uitmaakt voor een normale gebruiker dat een schermpje 24 miljoen megapixel heeft, of 1,2 miljoen megapixel.
Kortom, uiteindelijk telt vertrouwen in een merk, het doosje (clamshell foon, qwerty, touchscreen etc. is ook doosje) erom heen en heel misschien het besturingssysteem het zwaarste.
Ik had die post getikt voordat de jouwe gepost wasquote:Op woensdag 29 september 2010 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik bedoel specs vooral als in of ik er bepaalde bestanden wel of niet mee kan openen.
Ik ben niet zo dom als je denkt hoor.
ik had ook een PI gepostquote:Op woensdag 29 september 2010 13:11 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik had die post getikt voordat de jouwe gepost was.
Oh en aanvullend, iPhone lovers horen denk ik ook voor 95% onder de categorie normale gebruiker.
Die wil alleen een iPhone vanwege het doosje & merk.
quote:Op woensdag 29 september 2010 13:21 schreef bleiblei het volgende:
Ben ik ff blij dat ik Fornix eruit heb geveegd op +/- 4,80![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |