neequote:Op woensdag 29 september 2010 01:24 schreef Stokstaart het volgende:
Is het nou eigenlijk dezelfde game als FIFA Worldcup, maar dan met clubs ?
ja dat is logisch. Maar het is wel te doenquote:Op woensdag 29 september 2010 01:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
op hoogste niveau had ik het aanvallend ook wel moeilijk moet ik zeggen..
Kan je ECHT niet wachten tot je de game zelf in je bezit hebt?quote:Op woensdag 29 september 2010 01:24 schreef Nevermind.. het volgende:
Kan iemand de ratings van de basis 11 van Chelsea plaatsen?En vertellen wat de rating is van Ramires!
Deden ze gister al bij zo'n Videoland ding.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:57 schreef MaxC het volgende:
Vandaag maar is kijken of ze hem in Groningen ergens verkopen!
Ik ga straks eerst naar NedGame in Groningen, als ze hem daar niet hebben dan ga ik kijken bij Videoland Westerhaven of wat andere winkels zoals Game Mania, FRS, etc.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:57 schreef MaxC het volgende:
Vandaag maar is kijken of ze hem in Groningen ergens verkopen!
Jezus dat meen je nietquote:Op woensdag 29 september 2010 10:33 schreef SatanicWarrior het volgende:
GameMania Groningen zegt nog geen toestemming te hebben hem te verkopen maar dat kan in de loop van de dag veranderen.
* Blistering kijkt uit het raamquote:Op woensdag 29 september 2010 10:45 schreef Rijstbal het volgende:
Zat net dit topic te checken toen hoorde ik wat vallen op mn deurmat
quote:Op woensdag 29 september 2010 10:48 schreef Lastpost het volgende:
Hehe ik had net al een buurjongetje aan de deur hier, hoe laat ik de post ga doen want hij had een spelletje besteld, bleek dus Fifa.
Vanmiddag de FRS maar ff checken dusquote:Op woensdag 29 september 2010 11:06 schreef Henkmanz het volgende:
Telefoontje ontvangen van FRS Oldenzaal, hij heeft de fax ontvangen dat hij direct in de verkoop mag. FRS mag nu landelijk FIFA11 verkopen.
Ik heb hier opvallend veel lichte Bol.com pakketjes (TNT) voor jongeren in de wijken, dus het zou me weinig verbazen.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:11 schreef Masegate het volgende:
Ben benieuwd of ik die van Bol vandaag of morgen krijg. Volgens mij was 'ie vorig jaar ook iets eerder.
Als er nou eens bewijs van komt, dan hebben we een zaak. FIFA + bon ernaast, waar duidelijk GAME MANIA op staat.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:58 schreef Charie het volgende:
Veel gamemania's verkopen nu wel lees ik op Xboxworld, echt een rechte lijn trekken doen ze dus niet.
Ja.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:13 schreef Rijstbal het volgende:
Heb net geprobeerd mn EA code in te voeren.
Hij zegt dat hij al in gebruik is
Light het aan de EA servers?
Bonnetje met de game ernaast? Zou dat kunnen?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:22 schreef SatanicWarrior het volgende:
Heb hem net gekocht bij Game Mania in Groningen voor ¤59,98. Kort nadat ik gebeld had hebben ze toestemming gekregen voor verkoop.
60 euro ?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:22 schreef SatanicWarrior het volgende:
Heb hem net gekocht bij Game Mania in Groningen voor ¤59,98. Kort nadat ik gebeld had hebben ze toestemming gekregen voor verkoop.
Crap, Daar was ik dus bang voor dat je de console knoppen ging zien.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:52 schreef Komakie het volgende:
Gisteren de pc versie gespeeld en toch wel een wezelijk verschil met de vorige.
De bewegingen van de spelers zijn veel beter dan bij 10. Dat is echt een lust voor het oog. (voor de pc begrippen natuurlijk he)
Alleen de besturing is een beetje ruk instellen (met toetsenbord), daar ben je in het begin wel even mee bezig. Vooral al die speciale buttons zijn moeizaam te defineren. Vooral omdat je niet precies weet welke ze nou ook alweer bedoelen.
Daarnaast is het hele spel ingesteld op de xbox controller. Dat zie je ook in het beeld terug. Als je bijvoorbeeld naar een bepaald menu wil geeft hij de knop aan die je moet indrukken op de controller om daar te komen, maar niet de knop op het toetsenbord.
Dan kun je met de xbox controller gaan spelen, maar daar heb ik geen zin in
Daarnaast vind ik het menu niet in een positieve manier veranderd. Het bekijken van de overall ratings is geen probleem, maar het bekijken van ratings van bepaalde onderdelen is anders en in de selectie staan alle posities door elkaar bij de reserves. Niet zo overzichtelijk.
Misschien zijn deze dingen nog aan te passen....
Het zal ook wel een kwestie van wennen zijn.
Het is wel positief dat het tactische veld duidelijker is geworden. Je kunt van elke speler aangeven wat hij moet doen. Dus je kunt zeggen dat Van der Wiel bij Ajax meer moet aanvallen en zich minder met verdedigen hoeft bezig te houden of andersom. Het is volgens mij niet meer opstelling gebonden. Daarnaast kun je aangeven in het menu wat voor soort spel ze moeten spelen. Hier zitten wat plaatjes bij om het duidelijker te maken.
Ik geloof trouwens dat je ook nìet meer vast zit aan de 8 digitale richtingen zoals in het verleden. Dat was vorig jaar op de Xbox en PS3 al niet meer zo en nu volgens mij ook niet meer op de pc, maar ik weet het niet helemaal zeker....
quote:Op woensdag 29 september 2010 11:35 schreef JeaHM het volgende:
Nog een bevestiging,
Kreeg net een sms van GameMania
Ook Gameshop Twente ?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:39 schreef Sjakie01 het volgende:
Pfff zal nog eens een spel pre-orderen als ik hem pas krijg de dag na dat die al gewoon in de winkels ligt.
Nee via de site van FRS. Vorige jaar ook gedaan, toen kreeg ik hem nog 2 dagen voor de release datum. Maar als ik mij nu inlog op de FRS site staat er bij mijn bestellingen nog dat hij in behandeling is ipv verstuurd dus ik neem aan dat hij vandaag op de post gaat en ik hem morgen pas heb.quote:
Heel veel mensen iig.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:51 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Dus iedereen heeft hier last van?
quote:Originally Posted by PWride, FIFA UK Community Manager :
Hi All,
For those in the US that have bought the game today and had trouble redeeming your Online Pass code I would suggest waiting until tomorrow. Tuesday is the weekly maintenance day for EA Online Services and this may be one of the services being updated at the moment.
You have a 7 day free trial you can utilise to start playing online and when you boot the game up tomorrow it will once again ask you to enter your Online Pass Code.
Thanks
Maar je werkt er wel?quote:Op woensdag 29 september 2010 12:16 schreef Lastpost het volgende:
Ik haal m'n games structureel bij de Bart Smit, niet omdat het zo'n geweldige toko is, maar puur vanwege de 25 procent werknemerskorting.
Nee, m'n vriendin is er stagiaire en die krijgt 15% korting en haar collega's 25%, dan weet je het wel.quote:
Ik weet niet hoe het verpakt is, maar alles wat door de brievenbus kan gaat normaliter mee met de postbode.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:23 schreef WJE11 het volgende:
TNT kwam net langs met de normale briefpost ik denken het is Fifa.
Die komt later in de middag dan
Geld maakt me geen reet uit.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
60 euro ?
Hij zou ¤50 euro zijn toch betaal je dan 9 euro voor die dag eerder ?
Welke toko werk jij?! Ik werk in de Eplaza ( zelfde concern ) en krijg maar 15%quote:Op woensdag 29 september 2010 12:16 schreef Lastpost het volgende:
Fijn is dat he, zie je hem overal al in de winkels liggen en heb je 'm met je pre-order een dag later, nee geweldig.
Ik haal m'n games structureel bij de Bart Smit, niet omdat het zo'n geweldige toko is, maar puur vanwege de 25 procent werknemerskorting.
De pakketjes die ik bestel worden meestal apart altijd geleverd. Dus beter deze nu ook.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:24 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het verpakt is, maar alles wat door de brievenbus kan gaat normaliter mee met de postbode.
Dus ik vrees voor je.
Deze baas heeft 'm voor ¤20 gekregenquote:Op woensdag 29 september 2010 12:35 schreef Svubeqak het volgende:
Wat is de prijs trouwens in de Media Markt? Iemand enig idee? Want ik woon dichter bij de MM dan bij de Game Mania.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Als je dit topic nou even doorleest zie je het vanzelf. Genius.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:46 schreef Charie het volgende:
Ik heb de game (XBOX360).
Als ik de online pas invoer krijg ik -de code is al in gebruik-
Is dat normaal?
quote:Op woensdag 29 september 2010 12:50 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Deze baas heeft 'm voor ¤20 gekregenIk heb niet echt 2 recente games die ik kwijt wil, dus dat gaat moeilijk worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Online Pas activeren ging gewoon goed de eerste keer op de PS3.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:46 schreef Charie het volgende:
Ik heb de game (XBOX360).
Als ik de online pas invoer krijg ik -de code is al in gebruik-
Is dat normaal?
Hij ligt overal.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:21 schreef TheGloaming het volgende:
Ligt ie nu ook bij de MM in Eindhoven? Kan iemand dit bevestigen? Anders ga ik voor niks met de bus naar Eindhoven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |