Jamaar, hij komt maar terug!quote:Op woensdag 29 september 2010 19:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach ja kan je gewoon weg klikken, onzin ding van MS
Neuh gewoon installeren, serial niet doen. Daarna opnieuw install draaien, serial invullen en hijs geupdatequote:Op woensdag 29 september 2010 19:26 schreef Goddelijker het volgende:
Jammer dat het dan om een upgrade gaat, moet je eerst Vista of XP installeren, toch?
Kijk boos naarum!quote:
Dát kan ook nog.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neuh gewoon installeren, serial niet doen. Daarna opnieuw install draaien, serial invullen en hijs geupdate
ja maar dan heb je een upgrade, en dat is ook kut.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
MS Windows 7 Professional Upgrade (64-bits) (SL) NL MS Windows
Download¤ 42,75
Geen geld.
Zie bovenstaande post. Zo heb ik ook geïnstalleerd.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:28 schreef Hyman het volgende:
[..]
ja maar dan heb je een upgrade, en dat is ook kut.
Het leven is zo simpel.quote:
Vanuit vista?quote:Op woensdag 29 september 2010 19:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zie bovenstaande post. Zo heb ik ook geïnstalleerd.
Gast..quote:
Ja weet ik veel man, ik dacht dat je het over een upgrade had.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Gast..
Format, boot van CD draaien, installeren, geen serial invullen, opnieuw install draaien, serial invullen et voila.
Zie ook de 2389238293829 tutorials online.
Nee men, pancake.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:31 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja weet ik veel man, ik dacht dat je het over een upgrade had.
Waarom überhaupt software kopen.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee men, pancake.
Waarom 300 euro betalen voor iets wat je ook met een cd van 40 euro kan doen?
"me"quote:Op woensdag 29 september 2010 19:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
Me computer is zwaar geinfecteerd.... :N
Topic voor Mereltje.
Ach omdat het kan, ben wel blij met m'n originele Win7 & Officequote:
Dubieus, blijkbaar heb je dus wel een internetverbinding nodig om zo'n schermpie weg te krijgen, ook al verzend je geen rapport. Toen ik mijn kabeltje terugplugde kwam hij niet meer terug *insert Sherlock Holmes-smiley*quote:
Gij reuze speurder.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:36 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dubieus, blijkbaar heb je dus wel een internetverbinding nodig om zo'n schermpie weg te krijgen, ook al verzend je geen rapport. Toen ik mijn kabeltje terugplugde kwam hij niet meer terug *insert Sherlock Holmes-smiley*
Ik ben ook maar een "arme" student.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach omdat het kan, ben wel blij met m'n originele Win7 & Office
En met m'n Ledtv, surroundset, camera, lenzen, enzo.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik ben ook maar een "arme" student.
Ik ben gewoon een baas! Ik heb helemaal zelf, zonder papa te bellen, mijn computer van een zekere dood gered! En dat alles in het luttele tijdsbestek van 5 uur!quote:
Iddquote:Op woensdag 29 september 2010 19:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En met m'n Ledtv, surroundset, camera, lenzen, enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |