Idd ccleaner, perfect programma.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:53 schreef P8 het volgende:
Probeer CrapCleaner (CCleaner)
Ideaal programma 14.gif
edit: en aangezien je nog we kan kopiëren, probeer om een backup te maken van je bestanden
Spybot heb ik geprobeerd maar het probleem is dus dat ik executable files niet kan openenquote:Op woensdag 29 september 2010 11:56 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Idd ccleaner, perfect programma.![]()
Spybot search and destroy al geprobeerd?
Antimalware Doctor op je PC gekregen?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:56 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Idd ccleaner, perfect programma.![]()
Spybot search and destroy al geprobeerd?
Jaaaa. Want mac os is super veilig.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:58 schreef UglyBasterd het volgende:
Neem deze http://www.apple.com/nl/macpro/
Kunsjt. Zelfs virussen zijn niet compatible met die Applemeuk.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:58 schreef UglyBasterd het volgende:
Neem deze http://www.apple.com/nl/macpro/
Het begon al daarvoor hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 11:52 schreef incognitoomuch het volgende:
Het begon met een zogenaamde popup die aangaf dat mijn computer gescanned werd voor virussen.
Ja, daar is TS vast een stuk eerder mee klaar dan met een goede virus/malwarescan die het probleem ook prima verhelpt.quote:Op woensdag 29 september 2010 12:15 schreef eleusis het volgende:
Bestanden veilig stellen en opnieuw installeren.
Want eerder klaar zijn is belangrijker dan een veilig systeemquote:Op woensdag 29 september 2010 12:19 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ja, daar is TS vast een stuk eerder mee klaar dan met een goede virus/malwarescan die het probleem ook prima verhelpt.
Zoals ik al zei, ik heb niet lang geleden exact het zelfde gehad, en MBAM had er bij mij niet zo'n moeite mee. M'n systeem is weer perfect schoon zonder de boel opnieuw te hebben moeten installeren.quote:Op woensdag 29 september 2010 13:41 schreef eleusis het volgende:
[..]
Want eerder klaar zijn is belangrijker dan een veilig systeem
Ben benieuwd. Ik ga het gelijk proberen als ik weer thuis komquote:Op woensdag 29 september 2010 13:49 schreef Omniej het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik heb niet lang geleden exact het zelfde gehad, en MBAM had er bij mij niet zo'n moeite mee. M'n systeem is weer perfect schoon zonder de boel opnieuw te hebben moeten installeren.
De handel formatteren kan altijd nog. Voor een eerste oplossing lijkt het me wat drastisch...
wel in safe mode uiteraard.quote:Op woensdag 29 september 2010 14:29 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Ik ga het gelijk proberen als ik weer thuis kom
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |