Nouja, het feit dat je je stoort aan dat je fijne weekend niet doorgaat te danken is aan een dode geef jij geen fuck om diegene die het leven heeft gelaten.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Iemand die doodgaat is niet erg genoeg?
Somsquote:Op woensdag 29 september 2010 17:11 schreef kanovinnie het volgende:
"do they have retarded dogs?"
"zijn er gepensioneerde honden?"
Iets zegt me dat de ondertiteling niet klopt
Same herequote:Op woensdag 29 september 2010 18:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mooie dingen zijn dat, je afschrift van je CC binnen krijgen maar hem niet durven open te maken
Dat is natuurlijk bullshit. Lijkt me vrij logisch als een leuk weekend omslaat in een begrafenisweekend, dat ik dat kut vind. En dan niet zozeer omdat het weekend eerst leuk zou zijn.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nouja, het feit dat je je stoort aan dat je fijne weekend niet doorgaat te danken is aan een dode geef jij geen fuck om diegene die het leven heeft gelaten.
En daarbij zijn er ergere dingen inderdaad.
Zal ik hem zo open gaan maken?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Same hereMaar het was maar 44.11 dit keer
Ja en film het! Zo'n unpack movie, maar dan andersquote:Op woensdag 29 september 2010 18:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zal ik hem zo open gaan maken?
Whehe, paupermans!quote:
Post het in DIG en zeg dat krullen vereist zijnquote:Op woensdag 29 september 2010 18:08 schreef Merel1808 het volgende:
Ik heb trouwens een of ander virus op mijn pc, iets met antimalwaredoctor, en het wil NIET weg
Malware bytes draaien?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:08 schreef Merel1808 het volgende:
Ik heb trouwens een of ander virus op mijn pc, iets met antimalwaredoctor, en het wil NIET weg
Als het antimalware is is het toch goedquote:Op woensdag 29 september 2010 18:08 schreef Merel1808 het volgende:
Pffff, ik pak gewoon de creditcard van mijn vader. Black creditcard weetje!quote:
Mijne is ook zwartquote:Op woensdag 29 september 2010 18:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Pffff, ik pak gewoon de creditcard van mijn vader. Black creditcard weetje!![]()
Kan ik hendig sjiek 250 euro/uur over de digitale snelweg overmaken![]()
![]()
INGquote:
"Euh, naar tietenquote:Op woensdag 29 september 2010 16:11 schreef kanovinnie het volgende:
`2 tieten in beeld, dan opeens kijkt mijn moeder op mijn scherm
"wat ben jij aan het kijken"?
Yessirquote:
Heyman ;')quote:
:")quote:
Gedaan, alles verwijderd, pc opnieuw opgestart, gewoon weer terug. Nu nog een keer gedraaid, en nu is mijn anti-virus aan het scannen, ik snap er geen zak van. En dat programma blokkeert taskmanager, en internet, en msn, en configuratiescherm, etc, dus ik kan ook niksquote:
Hmm daar kan je weinig mee dan. Essentials (Microsoft) geinstalleerd? Gratis bij legale versie windows.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:22 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Gedaan, alles verwijderd, pc opnieuw opgestart, gewoon weer terug. Nu nog een keer gedraaid, en nu is mijn anti-virus aan het scannen, ik snap er geen zak van. En dat programma blokkeert taskmanager, en internet, en msn, en configuratiescherm, etc, dus ik kan ook niks
Veilig opstarten en dan de scan draaien wil ook nog wel eens helpen, omdat dan alleen je core processen draaienquote:Op woensdag 29 september 2010 18:22 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Gedaan, alles verwijderd, pc opnieuw opgestart, gewoon weer terug. Nu nog een keer gedraaid, en nu is mijn anti-virus aan het scannen, ik snap er geen zak van. En dat programma blokkeert taskmanager, en internet, en msn, en configuratiescherm, etc, dus ik kan ook niks
Check, was m'n volgende stap.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Veilig opstarten en dan de scan draaien wil ook nog wel eens helpen, omdat dan alleen je core processen draaienof ff msconfig en dan kijken of je kan zorgen dat het programma niet boot
Niet op ons hoofd nee!quote:
In veilige modus krijg ik ook gewoon 100 meldingen dat ik SERIOUSLY AT RISK!!!!!! ben als ik niet IMMEDIATELY $19.95 naar ze stuurquote:Op woensdag 29 september 2010 18:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Veilig opstarten en dan de scan draaien wil ook nog wel eens helpen, omdat dan alleen je core processen draaienof ff msconfig en dan kijken of je kan zorgen dat het programma niet boot
Huhuquote:
En je kan het proces niet uit je bootlist halen?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:37 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
In veilige modus krijg ik ook gewoon 100 meldingen dat ik SERIOUSLY AT RISK!!!!!! ben als ik niet IMMEDIATELY $19.95 naar ze stuur
Anders alle bestanden die je nodig hebt bewaren, format C:, D: what ever en lekker win 7 erop knallen.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En je kan het proces niet uit je bootlist halen?
Dat lukt wel, maar dan maakte hij gewoon een nieuwe eronder aan, die dan weer wel aangevinkt stondquote:Op woensdag 29 september 2010 19:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En je kan het proces niet uit je bootlist halen?
Dat was mijn volgende oplossig, maar ik heb hier geen windows-cd, en ik wil gewoon XP, want dat snap ik tenminstequote:Op woensdag 29 september 2010 19:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Anders alle bestanden die je nodig hebt bewaren, format C:, D: what ever en lekker win 7 erop knallen.
Win 7 eitje, werkt als een tetterquote:Op woensdag 29 september 2010 19:22 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dat was mijn volgende oplossig, maar ik heb hier geen windows-cd, en ik wil gewoon XP, want dat snap ik tenminste
Werkt ook.quote:
Maar ik heb al iets dat gewoon werkt!quote:
Tetter!quote:Op woensdag 29 september 2010 19:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Win 7 eitje, werkt als een tetter
Ach ja kan je gewoon weg klikken, onzin ding van MSquote:Op woensdag 29 september 2010 19:24 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Maar ik heb al iets dat gewoon werkt!
Volgens mij ben ik van het virus af, maar nu blijft er een popupscherm komen dat het systeem is hersteld van een ernstige fout, en dat ik een rapport moet verzenden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |