Nouja, het feit dat je je stoort aan dat je fijne weekend niet doorgaat te danken is aan een dode geef jij geen fuck om diegene die het leven heeft gelaten.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Iemand die doodgaat is niet erg genoeg?
Somsquote:Op woensdag 29 september 2010 17:11 schreef kanovinnie het volgende:
"do they have retarded dogs?"
"zijn er gepensioneerde honden?"
Iets zegt me dat de ondertiteling niet klopt
Same herequote:Op woensdag 29 september 2010 18:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mooie dingen zijn dat, je afschrift van je CC binnen krijgen maar hem niet durven open te maken
Dat is natuurlijk bullshit. Lijkt me vrij logisch als een leuk weekend omslaat in een begrafenisweekend, dat ik dat kut vind. En dan niet zozeer omdat het weekend eerst leuk zou zijn.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nouja, het feit dat je je stoort aan dat je fijne weekend niet doorgaat te danken is aan een dode geef jij geen fuck om diegene die het leven heeft gelaten.
En daarbij zijn er ergere dingen inderdaad.
Zal ik hem zo open gaan maken?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Same hereMaar het was maar 44.11 dit keer
Ja en film het! Zo'n unpack movie, maar dan andersquote:Op woensdag 29 september 2010 18:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zal ik hem zo open gaan maken?
Whehe, paupermans!quote:
Post het in DIG en zeg dat krullen vereist zijnquote:Op woensdag 29 september 2010 18:08 schreef Merel1808 het volgende:
Ik heb trouwens een of ander virus op mijn pc, iets met antimalwaredoctor, en het wil NIET weg
Malware bytes draaien?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:08 schreef Merel1808 het volgende:
Ik heb trouwens een of ander virus op mijn pc, iets met antimalwaredoctor, en het wil NIET weg
Als het antimalware is is het toch goedquote:Op woensdag 29 september 2010 18:08 schreef Merel1808 het volgende:
Pffff, ik pak gewoon de creditcard van mijn vader. Black creditcard weetje!quote:
Mijne is ook zwartquote:Op woensdag 29 september 2010 18:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Pffff, ik pak gewoon de creditcard van mijn vader. Black creditcard weetje!![]()
Kan ik hendig sjiek 250 euro/uur over de digitale snelweg overmaken![]()
![]()
INGquote:
"Euh, naar tietenquote:Op woensdag 29 september 2010 16:11 schreef kanovinnie het volgende:
`2 tieten in beeld, dan opeens kijkt mijn moeder op mijn scherm
"wat ben jij aan het kijken"?
Yessirquote:
Heyman ;')quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |