Dat is wel wanhopigquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:32 schreef MissBitchy het volgende:
Ik moet in rehab![]()
Ik probeerde mijn msn te F5'en
Lekker slapen Kallyquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:31 schreef Kally het volgende:
Maar lieve pollewopjes van me, ik ga slapen![]()
![]()
![]()
Slaap lekker voor straks![]()
Slaap lekker KroelPoes!quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:31 schreef Kally het volgende:
![]()
![]()
Iets anders kan ook hoor.quote:
Lang verhaal , niet geschikt voor de publieke zender.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:29 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja, nee nu snap ik ook waarom je je vriendin uit Schiedam zo mist![]()
Trustequote:Op dinsdag 28 september 2010 23:35 schreef Torrio het volgende:
Peer um auk![]()
Truste mensen envoor Pat
Ook zo bekend ja, denken wat blijft het stil, en dan tot de ontdekking komen dat er al een nieuwe pagina is. Té bekend om eerlijk te zijn, overkomt mij zo vaakquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het is nog erger dan F5en terwijl er allang een volgende pagina is
Ik ga mezelf in bed stoppen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iets in een foto stoppen is wat lastig.. erop kan wel
Slaap ze Kally.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:31 schreef Kally het volgende:
![]()
![]()
Trustequote:Op dinsdag 28 september 2010 23:35 schreef Torrio het volgende:
Peer um auk![]()
Truste mensen envoor Pat
Wie nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:36 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ook zo bekend ja, denken wat blijft het stil, en dan tot de ontdekking komen dat er al een nieuwe pagina is. Té bekend om eerlijk te zijn, overkomt mij zo vaak
Slaap lekker Torrquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:35 schreef Torrio het volgende:
Peer um auk![]()
Truste mensen envoor Pat
Ik ben af en toe een beetje adhd'erig, daar zal het wel aan liggenquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wie niet
Al overkomt het mij niet zo heel vaak meer
Natuurlijk ligt de schuld bij jezelfquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:40 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik ben af en toe een beetje adhd'erig, daar zal het wel aan liggen
Vroegquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik moet zo denk ik ook maar gaan slapenmorgen om half 8 weer op t werk zijn!
Trusten, ik ga er ook maar eens vandoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:42 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga slapen voordat ik morgen weer als een spook in de auto zit.
Trusten!
quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:24 schreef Cue_ het volgende:
En omdat het een mijlpaal is voor TAL.. dan ook maar een eerste foto van mijJe bent de zus van Tombo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En 500 is feestje
That's all folks!
Van Jet.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Wie weet hoe dat liedje heet?
Oh Oh Oh oh oH OH Oh ..
en dan op den duur zingt ie ergens:
Put your money where your mouth is
Nog even snel google voor ik afsluit levert dit op:quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Wie weet hoe dat liedje heet?
Oh Oh Oh oh oH OH Oh ..
en dan op den duur zingt ie ergens:
Put your money where your mouth is
quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik voelde wel wat voor pokemon vnaaf
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:24 schreef Cue_ het volgende:
En omdat het een mijlpaal is voor TAL.. dan ook maar een eerste foto van mijtnx Cue_ ik ben blij hier nu aanwezig te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
megalomaniac
ok , see u later.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:55 schreef -Vaduz- het volgende:
En ik ga er eens vandoor, tot morgen!
Zoeken op remixes danquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik voelde wel wat voor pokemon vnaaf
[ afbeelding ]
Film kijken en dan in slaap vallenquote:Op woensdag 29 september 2010 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Twijfel, ik heb zin om een filmpje te kijken maar ik moet om 7 opstaan.
Ja zat ik ook aan te denken. Of een half filmpje, da's drie kwartier, dat moet kunnen.quote:Op woensdag 29 september 2010 00:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Film kijken en dan in slaap vallen
Ik ben er ook weerquote:Op woensdag 29 september 2010 00:04 schreef kitao het volgende:
zijn wij nu over iBenny ?
dat is toch kras.
nee, momenteel even geen muziek aan staan.quote:Op woensdag 29 september 2010 00:07 schreef kitao het volgende:
[..]
hoi Bos , weer hardrock aan het draaien ?
heb je moeite te slapen ?quote:Op woensdag 29 september 2010 00:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
nee, momenteel even geen muziek aan staan.
ik ook , eerste dag ziekgemeld, tweede dag een half uur te laat , derde dag een uur.quote:
Ik denk dat ik zo wel even ga lezen ja. oordopjes heb ik eens geprobeerd, waren geen succes. ik wil eerst de dagcijfers afwachten en dan gaat de pc weer uit.quote:Op woensdag 29 september 2010 00:18 schreef kitao het volgende:
[..]
ik ook , eerste dag ziekgemeld, tweede dag een half uur te laat , derde dag een uur.
en vandaag met pijn en moeite op het nippertje op tijd.
ik weet ook niet zo goed wat ertegen te doen.
heb je piepschuimoordopjes , die helpen wel eens in combinatie met een goed boek.
tv , pc , radio , allemaal afzetten als je wil slapen.quote:Op woensdag 29 september 2010 00:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo wel even ga lezen ja. oordopjes heb ik eens geprobeerd, waren geen succes. ik wil eerst de dagcijfers afwachten en dan gaat de pc weer uit.
DIe tip hoor ik vaker ja. Al val ik overdag wel eens in slaap terwijl de pc gewoon bromt.quote:Op woensdag 29 september 2010 00:21 schreef kitao het volgende:
[..]
tv , pc , radio , allemaal afzetten als je wil slapen.
Kusje op je Single SC.quote:
daarom slaap je snachts ook niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 00:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
DIe tip hoor ik vaker ja. Al val ik overdag wel eens in slaap terwijl de pc gewoon bromt.
Je bent toch van Singles?quote:
Ja weet ik, maar eigenlijk ben ik geen nachtmens, maar heb gewoon moeite en te weinig energie om het overdag zonder slaap te bolwerken..quote:Op woensdag 29 september 2010 00:25 schreef kitao het volgende:
[..]
daarom slaap je snachts ook niet.
ik ben ook nachtmens.
nee, ze kennen me daar wel , maar ik kan nu niet echt bepaald zeggen dat ik van singles ben.quote:
Aha oké.quote:Op woensdag 29 september 2010 00:27 schreef kitao het volgende:
[..]
nee, ze kennen me daar wel , maar ik kan nu niet echt bepaald zeggen dat ik van singles ben.
ik zit niet voor niks hier.
Ja , ik weet , volgens mij heb je me dat wel eens verteld , jij tobt af en toe nog wel eens met je gezondheid nietwaar ?quote:Op woensdag 29 september 2010 00:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar eigenlijk ben ik geen nachtmens, maar heb gewoon moeite en te weinig energie om het overdag zonder slaap te bolwerken..
Psychisch zit ik niet lekker in mijn vel nee.quote:Op woensdag 29 september 2010 00:28 schreef kitao het volgende:
[..]
Ja , ik weet , volgens mij heb je me dat wel eens verteld , jij tobt af en toe nog wel eens met je gezondheid nietwaar ?
oei , dat is een ruime uitspraak Bos , wil je het echt zo formuleren ?quote:Op woensdag 29 september 2010 00:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Psychisch zit ik niet lekker in mijn vel nee.
Ja, de meesten hier weten wel iets meer en dat laat ik liever zo.quote:Op woensdag 29 september 2010 00:31 schreef kitao het volgende:
[..]
oei , dat is een ruime uitspraak Bos , wil je het echt zo formuleren ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |