abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86962938
Nu de VVD, CDA en PVV al zover zijn dat ze een akkoord hebben, stel ik voor om een van onze discussies live voort te zetten. Dat wil zeggen: tijd voor een meet!
En dan bedoel ik in reallive en met echte mensen, en voornamelijk echt bier en gezelligheid.
Ik stel een vrijdag- of zaterdagavond half oktober voor. Wie heeft interesse?

Ik zal deze uitnodiging ook in AEX posten, omdat ik weet dat sommigen daar tot 5 uur door gaan (zeker niet verplicht) en hier ook belangstelling voor zullen heben.
Het onderwerp van de meet zal het regeerakkoord zijn, wat je verwacht van de samenwerking met de PVV etc..of je nu pro PvdA bent of fervent PVV aanhanger...je bent welkom.

De gezelligheid is het belangrijkste, maar ik wil toch wel een discussie hebben...dus wellicht iets met stellingen?

Wie heeft er zin?

Edit: de datum wordt vrijdag 15 zaterdag 16 oktober.

[ Bericht 1% gewijzigd door capricia op 29-09-2010 02:34:50 ]
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_86963114
Waarom 2 topics ?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_86963117
Ik vind het wel heel leuk, maar denk niet dat het gaat lukken. Er zitten hier mensen met een mening die ik helaas en tot groot ongenoegen van mezelf echt niet kan hebben. Wellicht komen juist deze mensen niet op zo'n meet, maar dan nog. Zou dus eerst willen kijken wie er komen.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_86963179
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:52 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ging tot nu toe door tot minstens 6 uur en zoveel heb ik echt niet uitgegeven...;)
En de meets waren wel super leuk!
Vraag Bolk of PietjePuk maar...
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 28 september 2010 @ 22:56:34 #5
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_86963192
Ik stel voor dat dan in Vlissingen te doen.
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
pi_86963196
Denk trouwens dat het tot ruzie zal gaan lijden dus nee dank je
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_86963199
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:55 schreef Tamashii het volgende:
Ik vind het wel heel leuk, maar denk niet dat het gaat lukken. Er zitten hier mensen met een mening die ik helaas en tot groot ongenoegen van mezelf echt niet kan hebben. Wellicht komen juist deze mensen niet op zo'n meet, maar dan nog. Zou dus eerst willen kijken wie er komen.
LOL.... :|W :')
pi_86963236
FOK!meets altijd lachen. Zeg maar waar en wanneer.
  dinsdag 28 september 2010 @ 22:59:27 #9
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_86963335
Het lijkt me wel een leuk idee, maar dan moet dat wel in de vakantie zijn. Liefst in de zomer.
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
pi_86963365
quote:
Dat snap ik wel. Ik zou het leuk vinden als je mensen van je eigen kleur mee zou kunnen krijgen, geeft een tegenwicht (om het zo te zeggen). In ieder geval meer open discussie. En daar hou ik van, omdat ik er van kan leren.
Kijk maar even..
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_86963572
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 23:00 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat snap ik wel. Ik zou het leuk vinden als je mensen van je eigen kleur mee zou kunnen krijgen, geeft een tegenwicht (om het zo te zeggen). In ieder geval meer open discussie. En daar hou ik van, omdat ik er van kan leren.
Kijk maar even..
lol, leren van mensen van je eigen kleur :') Hoe bedoel je tegenwicht als je het met elkaar eens bent :')
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_86963664
quote:
Overdrijf je niet een beetje? :{
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_86963688
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:56 schreef Stokstaart het volgende:
Denk trouwens dat het tot ruzie zal gaan lijden dus nee dank je
Heb een paar meets bij AEX gedaan, en het was bizar hoe relaxed mensen zijn in RL ten opzichte van de extreme dingen die ze op fok soms verkondigen.
Er waren daar echt semi communisten en dat was geweldig!
Ook heb ik van mensen geleerd.
Eigenlijk was het gewoon ook heel gezellig.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_86963746
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 23:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Overdrijf je niet een beetje? :{
Inderdaad je kunt toch normaal met elkaar discussiëren. :)
pi_86964193
Sorry hoor, maar dan ken je Fok niet. Hoe vaak er hier wel niet afschuwelijke discussies waren over de PVV enzovoort, dat was echt geen discussie meer maar alleen maar op de man spelen. En dat bedoel ik meer. Als iemand gewoon kan zeggen, ik stem pvv want blabla en blabla, geweldig prima. Maar als iemand alleen maar kan brallen, wat hier dus vaak gebeurt, dan hoeft het van mij niet.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_86965054
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 23:19 schreef Tamashii het volgende:
Sorry hoor, maar dan ken je Fok niet. Hoe vaak er hier wel niet afschuwelijke discussies waren over de PVV enzovoort, dat was echt geen discussie meer maar alleen maar op de man spelen. En dat bedoel ik meer. Als iemand gewoon kan zeggen, ik stem pvv want blabla en blabla, geweldig prima. Maar als iemand alleen maar kan brallen, wat hier dus vaak gebeurt, dan hoeft het van mij niet.
Ben je wel eens bij een meet geweest?Ze zijn echt okay.
Niemand valt je zomaar aan... Over het algemeen zijn nog eerder te tam. We hebben bij een AEX meet wel eens een halve communist gehad..en ook dat was gezellig (ook voor hem!).
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_86968165
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:57 schreef Socios het volgende:
Waar kom je vandaan? Waar is het dichtbij voor jou?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_86968184
En waarom is dat 'Ex mod' relevant?
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_86968226
quote:
Op woensdag 29 september 2010 02:04 schreef Lo-Fi het volgende:
En waarom is dat 'Ex mod' relevant?
Eigenlijk niet relevant, maar heb als aex-mod een paar toffe meets georganiseerd.
Ben nu geen mod meer, maar wil graag wel weer een meet, liefst even leuk. Vandaar.
Let the good times flow....
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_86968250
Ik stel als locatie Utrecht voor.

quote:
Op dinsdag 28 september 2010 22:57 schreef Socios het volgende:
Hier nog een treinenfreak (een beetje dan ;) ) die ook komt.
pi_86968298
quote:
Op woensdag 29 september 2010 02:11 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik stel als locatie Utrecht voor.
[..]

Hier nog een treinenfreak (een beetje dan ;) ) die ook komt.
Het lijkt mij geweldig om met jou en Socios over politiek te praten. Zo verschillend qua mening... Heerlijk!
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_86968324
Vrijdag 8 of zaterdag 9 oktober? :) Kunnen we het mooi over de poppetjes hebben.
pi_86968341
quote:
Op woensdag 29 september 2010 02:18 schreef Bolkesteijn het volgende:
Vrijdag 8 of zaterdag 9 oktober? :) Kunnen we het mooi over de poppetjes hebben.
Weekje later ook okay?
Wat jij noemt kan ik net niet...
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_86968366
Vrijdag 15 of zaterdag 16 okay?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_86968418
Ook goed. Maar niet later graag ivm tentamens. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')