4 fo shoquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:29 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo, dat waren de leukste vond ik. de rest was niet zo boeiend.
1&4quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:29 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo, dat waren de leukste vond ik. de rest was niet zo boeiend.
quote:
Ik zal een blik werpen!quote:Op woensdag 29 september 2010 09:29 schreef Sandous het volgende:
Taartjesfee zou je een blik willen werpen op de meisjesjasjes (maat 86) de lange modelletjes. Dan weet ik of het de moeite waard is om een uur te rijden erheen.
tnxxxx
Ik ben tot nu toe alleen bij Evisu geweest, en daar viel het me alles mee.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:11 schreef oeke het volgende:
Grappig Efteling radio. Dan denk ik echt dat ze alleen maar Efteling muziek draaien.![]()
Niet te geloven he Snoopy?
Is het eigenlijk de moeite waard zo'n sample sale? Of is er niet veel, en toch nog duur?
Alhoewel, het is natuurlijk gewoon heel interessant om eens mee te maken!
Oh, ik wil ook een keertje!quote:
Ik kon het dus niet goed zien.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:02 schreef huuphuup het volgende:
@Oeke die odnerste is een bruine romper! En binnenstebuitenhet is die van de hema met een ajourpatroontje erin en een randje aan de mouwen en nek.
quote:Op woensdag 29 september 2010 09:29 schreef huuphuup het volgende:
Amélie heeft vandaag eindelijk een tuniekje aan dat ze van oma kreeg, ik vond hem zo leuk maar hij heeft zo lang in de kast moeten liggen wachtenhij is nu wat te ruim maar och
Dat!quote:
sorry! Ik wist niet meer precies wie wel en niet wilde meedoen en daarom heb ik het hier meerdere keren geroepen. Achteraf herinner ik me dat jij ook mee wilde doenquote:Op woensdag 29 september 2010 09:41 schreef ymme het volgende:
En ik heb de DPAM bestelling gemist. Naja, volgende keer beter.
Helaas niet in chocoladebruin. Gisteren nog gekekenquote:Op woensdag 29 september 2010 09:44 schreef miss_sly het volgende:
Sorbootje, wil je per se een rompertje? Bij Hema hebben ze ook hele fijne basic shirtjes in allerlei basiskleuren; misschien ook wel in chocoladebruin?
Rood jasje met strik & roze zwart geruit met lak houtje touwtje.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:33 schreef Sandous het volgende:
Heb nu alleen korte/sportieve jasjes thuis.Maar ze draagt best vaak rokjes/ en de gebreidehema/h&m jurkjes. wil hier een gepaste jas voor hebben, beetje netjes of juist sportief maakt me niets uit.. Er was hier een tijdje terug een geplaatst met een strik op de rug van de pri maar dat was niet zo.
voor hoeveel heb je besteld dan?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:21 schreef Sorbootje het volgende:
Ik moest naar DPAM trouwens een kopie van mijn paspoort mailen, is dat gebruikelijk?
Valt mee, tweehonderdnogwateuro. Heb idd met CC betaald. Nou ja, heb gewoon braaf gedaan wat ze vroegen. ikwilnamelijkdiejkleertjeshebbenhebbenhebben!quote:Op woensdag 29 september 2010 11:42 schreef huuphuup het volgende:
[..]
voor hoeveel heb je besteld dan?
ik heb het nog nooit gehad, heb je met creditcard betaald? Misschien is het een steekproef? Of wellicht heeft Bodpa het wel gehad ofzo?
lief <3quote:Op woensdag 29 september 2010 11:53 schreef Poppedein het volgende:
Wat ont-zet-tend leuk bij Amélietje dat Tuniekje!!
Yup, bij mijn eerste bestelling moest ik dat ook doen!quote:Op woensdag 29 september 2010 11:21 schreef Sorbootje het volgende:
Ik moest naar DPAM trouwens een kopie van mijn paspoort mailen, is dat gebruikelijk?
Ik zou voor zwart gaanquote:Op woensdag 29 september 2010 14:30 schreef Sandous het volgende:
Ik heb de magazine weggegooid.. soms wil het nog lukken om op een artikelnummer te zoeken en dat ze er wel zijn,.,, dus als iemand de tijdschrift nog heeft. Ik ga het jasje bestellen en zie wel (nu twijfel ik weer tussen zwart en paars pff.
dat bomberjasje was niet ruim.. echt letterlijk de mouwen waren 10 te groot..alsof ze een 104 aanhad ofzo
Ik heb t nog nooit gehad, ook niet met bestellingen van 800 euro of daarboven.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:46 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Valt mee, tweehonderdnogwateuro. Heb idd met CC betaald. Nou ja, heb gewoon braaf gedaan wat ze vroegen. ikwilnamelijkdiejkleertjeshebbenhebbenhebben!
leuke laarsjes en leuke legging maar wat een rare outfit eigenlijk (zo bij elkaar). Winterlaarzen, muts en een zomerjurk?quote:
ja, leuk heh (heb je die 2de foto gezienquote:Op woensdag 29 september 2010 15:38 schreef Poppejans het volgende:
En die badstof jumpsuit![]()
![]()
![]()
ik zie Wolf er zo in rond kruipen
das vast koel en hip....quote:Op woensdag 29 september 2010 15:40 schreef lily het volgende:
[..]
leuke laarsjes en leuke legging maar wat een rare outfit eigenlijk (zo bij elkaar). Winterlaarzen, muts en een zomerjurk?
quote:Op woensdag 29 september 2010 15:41 schreef lily het volgende:
[..]
ja, leuk heh (heb je die 2de foto gezien)
oh echt? Het ligt dus helemaal niet aan mijn camera maar aan mijn beeldscherm...hahaquote:Op woensdag 29 september 2010 16:19 schreef Beessie-Jen het volgende:
en hier is het wel echt appeltjesgroen op het scherm..![]()
't Is wel echt een winterjurkje hoor, gevoerd & best dikkig.quote:Op woensdag 29 september 2010 15:40 schreef lily het volgende:
[..]
leuke laarsjes en leuke legging maar wat een rare outfit eigenlijk (zo bij elkaar). Winterlaarzen, muts en een zomerjurk?
Oké dat is echt raar.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:02 schreef becky27 het volgende:
dus maar even via de laptop
Dit zijn drie rompers met allemaal dezelfde maat
[ afbeelding ]
lol! omg.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:54 schreef huuphuup het volgende:
in de stadt SC?haha ik ben geen taalnazi maar dit is wel erg hoor
![]()
Die heb ik vorige week ook gekochtquote:Op woensdag 29 september 2010 19:16 schreef huuphuup het volgende:
Bij V&D gehaald vanmiddag, ik liep er langs en nog een keer, en nog eens, en nog eens![]()
dus heb em maar gekocht want ik vond em echt té leuk
antraciet is ie, met bovenaan zo'n ajourgedoetje, en het touwtje glimt niet zo in t echt maarja flits he
14,- trouwens, in de aanbieding, 12,- voor de kleinere maatjes, ook in andere kleuren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zeg het nu tochquote:Op woensdag 29 september 2010 19:28 schreef huuphuup het volgende:
En dat zeg je nie effe?![]()
ik krijg hier niet altijd de V&D folders (Maar goed ook) dus ik had het nog heul nie gezien
quote:Op woensdag 29 september 2010 19:31 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ik zeg het nu toch
Ik krijg ook geen folders, maar ik had pauze en liep door de v&d te dolen. Dan krijg je dat...
Ja dat bedoelde ik wel.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
ja dito hahaha, B. moest pasfoto's hebben voor zn werk dus daar naar de automaat, dan ben ik los in zo'n winkel hè... s gevaarlijk![]()
@Sabine nee dat lintje ga ik niet vervangen das mij teveel werk om dat steeds erdoorheen te wurmenof bedoelde je dat niet?
Ook weer waar.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:40 schreef Sorbootje het volgende:
zou ik ook zonde vinden. Het jurkje is juist mooi door z'n eenvoud.
Waarom klikte ik ook nouquote:Op woensdag 29 september 2010 15:38 schreef Poppejans het volgende:
En die badstof jumpsuit![]()
![]()
![]()
ik zie Wolf er zo in rond kruipen
Waarom klikte ik nou?!
oh!quote:Op woensdag 29 september 2010 19:50 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik wel.
Bv een rosjuh lintje, je knoopt ze met een goeie knoop aan elkaar, trket aan het lintje dat erin zit en je trekt het nieuwe er zo doorheen.
Hoef je niet te pieterpeuteren hoor, dat zou ik ook niet gedaan hebben.
Een vriendin van me ging naar de markt toen ze wist dat haar tweede een dochter zou zijn en heeft zo van ongeveer de helft van het jongensspul dat ze al hadden op die manier meisjesspul gemaakt. Ik vind dat charmant en hou daar toch vanquote:Op woensdag 29 september 2010 19:53 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ook weer waar.
Ik had niet veel kleding voor mijn kinderen, niet veel favoriete kleding.
Ik ver(fom)fraaide die dan vaak weer wel. In dit geval een ander lintje, misschien zelfs met kraaltjes of zilveren bedeltjes eraan.
Ieder zijn/haar hobby
ik ook..... Maken we er een officieel fokjurkje van?!quote:Op woensdag 29 september 2010 19:20 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Die heb ik vorige week ook gekocht![]()
![]()
eens.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:03 schreef lily het volgende:
Ik houd daar ook wel van. Er is al zoveel en er wordt zoveel weggegooid (en ik doe daar ook aan mee maar vaak ook niet)
oh!quote:Op woensdag 29 september 2010 20:06 schreef snoopy het volgende:
tot vannacht 25% korting bij www.boden.co.uk dus toen mocht ik wel wat bestellen van mezelf![]()
Lilli, wat ontzettend lief staat dat pakje haar
Dat heb ik met speelgoed ook heel sterk. Ik vond dat S toe was aan wat nieuw speelgoed en Sinterklaas duurt dan echt nog wat te lang vind ik, dus op marktplaats even gezocht en wat tweedehandsspul aangeschaft. Het lijdt niks, moet hooguit een keertje schoongemaakt worden. Maar ach, ik maak zelf speelgoed oook nooit schoon, dus ehm... tsja.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:03 schreef lily het volgende:
Ik houd daar ook wel van. Er is al zoveel en er wordt zoveel weggegooid (en ik doe daar ook aan mee maar vaak ook niet)
Niet helemaal mijn smaak, maar wel een leuke stijl! Ik vind het echt iets voor DML en Poppejans.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:06 schreef snoopy het volgende:
tot vannacht 25% korting bij www.boden.co.uk dus toen mocht ik wel wat bestellen van mezelf![]()
Lilli, wat ontzettend lief staat dat pakje haar
Op de randen van de broekzakjes kwam een bandje met een bloemenmotiefje, op een effe shirt drie bloemtjes naast elkaar, enz, enz... Echt heel eenvoudig, en absoluut meteen meisjesachtig.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]
eens.
ik hou er wel van, ik vind het altijd superleuk om zoiets te zien. Maar het ontbreekt mij persoonlijk gewoon aan visie en voorstellingsvermogen enzo om zoiets te doen. Van een patroon naaien kan ik best, en van een plaatje namaken ook. Maar echt zelf iets bedenken... meh...
Oh, volgens mij voelen ze zich daar heel speciaal door!quote:Op woensdag 29 september 2010 20:08 schreef -sabine- het volgende:
Als ik zon jurk in de verkoop heb, heb ik ook de lintjes er al bij ingekocht.
Mag iedere meid zelf een mooi lintje kiezen.
Khoud van kinderen kapotverwennen.
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, volgens mij voelen ze zich daar heel speciaal door!
oh ja dat zou me nog wel lukkenquote:Op woensdag 29 september 2010 20:11 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Op de randen van de broekzakjes kwam een bandje met een bloemenmotiefje, op een effe shirt drie bloemtjes naast elkaar, enz, enz... Echt heel eenvoudig, en absoluut meteen meisjesachtig.
Nu heb ik geen vriendinnen met kleren die mijn moeder ooit heeft geknutseld, maar vond het al bijzonder zat, dat dochter hier in pakjes heeft gelegen die moeders voor mij gemaakt heeft, zo'n 28 jaar geleden... Zucht...quote:Op woensdag 29 september 2010 20:15 schreef Groofsken3 het volgende:
Wat ik trouwens ook bijzonder vind:... dochtertje van een vriendin heeft nu een vestje aan dat door mijn moeder is gebreid en R heeft nu drie truitjes die door de moeder van een andere vriendin gebreid. Ik ga soms ook juist voor dat soort betekenis.
Het kwam door deze foto dat ik hem wel stoer vondquote:Op woensdag 29 september 2010 20:17 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, dat vind ik bijna allemaal leuke dingen, snoopy! Het broekje op het 4e plaatje vind ik erg leuk, al knap ik dan weer af op wat er allemaal op de benen gebeurt.
Maak je borst maar nat voor de mode van volgend voorjaar/zomer.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:26 schreef lily het volgende:
Mijn zonen lopen thuis en in het weekend altijd in joggingbroeken rond. Die broek kan ook mooi overdag naar school ofzo.
quote:Op woensdag 29 september 2010 20:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Niet helemaal mijn smaak, maar wel een leuke stijl! Ik vind het echt iets voor DML en Poppejans.
oh!quote:Op woensdag 29 september 2010 20:30 schreef Sandous het volgende:
Huup, leuk jurkje!! Ik heb zolang staan twijfelen vorige week. Tussen die en de andere wollen jurkje die ze hebben.. wat dikker en gebreide motief erin met twee zakjes.. die was ook 12. Heb m in t paars.
deze
[ afbeelding ]
Florinequote:Op woensdag 29 september 2010 21:47 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik heb nu echt een reden dat ik een meisje moet. mijn moeder kwam laatst met mijn oude jasje aanen hij was nog leuk ook. wit met roze en paarse strepen aan de onderkant.
ook een wollen omslagdoek had ze nog. en wat jurkjes maarr die waren niet zo mooi meer
Haha héél herkenbaar! Maar wat ís het leukquote:Op donderdag 30 september 2010 08:28 schreef lily het volgende:
Wie had toch ooit gedacht dat ik zoiets mooi zou vinden. Die middelste!
Ik blijf mezelf verbazen....iedere dag weer.
quote:Op donderdag 30 september 2010 08:38 schreef lily het volgende:
In de tijd dat ik nog alleen twee zoons had zou ik hoofdschuddend langs zo'n jurk lopen(en echt niet uit nijd hoor...ik vond dat echt niet mooi gewoon)
Dat zou wel erg zijn hè?!quote:Op donderdag 30 september 2010 08:54 schreef lily het volgende:
Ik schat een jaar of 6
Maar je gaat toch zeker niet nu al een jurk kopen in maat 116 of 122? Toch?
Wel heh![]()
Dat heb ik nog niet meegemaakt, een kindje die verkleden niet leuk vindquote:Op donderdag 30 september 2010 09:05 schreef lily het volgende:
Oh, oke 4 dus (ik keek even naar de meisjes uit David's klas, daar zitten wel van die verkleedtype meisjes, en zij zijn 5/6/7).
Maar voor hetzelfde geld heb je niet eens een "verkleedkind"
Zeeman & Hans Textiel.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:06 schreef Asyniur het volgende:
Even een vraagje: heeft iemand een idee waar je antislipsokken kan kopen voor hele kleine voetjes? Aangezien onze kerel steds overal wil gaan staan, maar ik kan hem met dit weer niet echt meer op zijn blote petatjes laten kruipen/staan.
oh echt wel hoorquote:Op donderdag 30 september 2010 09:08 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet meegemaakt, een kindje die verkleden niet leuk vind
Ze MOETquote:Op donderdag 30 september 2010 09:05 schreef lily het volgende:
Oh, oke 4 dus (ik keek even naar de meisjes uit David's klas, daar zitten wel van die verkleedtype meisjes, en zij zijn 5/6/7).
Maar voor hetzelfde geld heb je niet eens een "verkleedkind"
die van mij hebben er helemaal niks mee. En mijn meisje wil sowieso heel geen jurkjes aan. Dus....quote:Op donderdag 30 september 2010 09:08 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet meegemaakt, een kindje die verkleden niet leuk vind
Hans Textiel zegt me niks, maar ik kan eens gaan kijken bij de Zeeman. Bedankt!quote:
Hema, H&M, Prenatal heeft ze ook.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:29 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Hans Textiel zegt me niks, maar ik kan eens gaan kijken bij de Zeeman. Bedankt!
Jawel, ik vind dat wel erg dat na 1x wassen de verf er al af ligt. Sterker nog het hoort niet. Ik heb daarover een bericht gestuurd naar GMK en heb toen tot 2x toe een nieuwe gekregen. Die mevrouw gaf zelf aan dat het niet hoorde maar dat ze de klacht nog nooit eerder had gehad?quote:Op donderdag 30 september 2010 09:33 schreef Sorbootje het volgende:
Ja dat gaat er snel af, maar dat vind ik niet erg. Jij wel?
oke, dank je!quote:Op donderdag 30 september 2010 09:32 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Hema, H&M, Prenatal heeft ze ook.
Haha! Herkenbaar. Maar dan met 1 zoon. Die schuimjurken. Brrr.quote:Op donderdag 30 september 2010 08:38 schreef lily het volgende:
In de tijd dat ik nog alleen twee zoons had zou ik hoofdschuddend langs zo'n jurk lopen(en echt niet uit nijd hoor...ik vond dat echt niet mooi gewoon)
Ik ben normaal ook niet zo'n klagerdquote:Op donderdag 30 september 2010 09:44 schreef SacreCoeur het volgende:
Ja ik denk dat veel mensen gewoon niet klagen als er iets is.
En waar ik net achter kwam vind ik stom van mezelf.
De (nog) nieuwe winterjas van Isa die al 3 maanden ofzo in de kast hangt.
Heeft dus geen afneembare capuchon & er zit een randje aan.
Ik kan 'm dus niet wassen, ja handwas maar dat gaat 'm nooit worden natuurlijk.
Dan hangt 'ie een week te drogen
heheh en die laatste schreeuwt elinquote:Op donderdag 30 september 2010 08:26 schreef Sorbootje het volgende:
Die middelste schrééuwt ISABEAU!
Ja ik vind 't ook niet kunnen voor zo'n bedrag..quote:Op donderdag 30 september 2010 09:46 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik ben normaal ook niet zo'n klagerd
Maar als ik bijna 22 euro betaal voor een bedrukt jumpsuitje, dan mag ik toch wel verwachten dat de verf nog op de drukkers zit, als ik het alleen maar een keer gewassen heb (dus Harry had het nog niet eens gedragen!). Ik had het ook als vraag gesteld bij hun, niet een klacht ingediend ofzo.
Wat voor jas is het dan, dat ie niet in de wasmachine kan?
Bij sommige vind ik 't best stoer staan & 't is lekker warm.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:03 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind van die jacks met zo'n bontrandje echt lelijk
ik ook!quote:Op donderdag 30 september 2010 10:03 schreef Sorbootje het volgende:
Ik vind van die jacks met zo'n bontrandje echt lelijk
Ik heb ook niks met stoer. Misschien komt het daar van.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:03 schreef SacreCoeur het volgende:
Haha, die voet
Grijs staat 'r goed joh!
[..]
Bij sommige vind ik 't best stoer staan & 't is lekker warm.
Ik heb wel iets met stoer, bontkragen vind ik niet stoer maar ordinair.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:09 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb ook niks met stoer. Misschien komt het daar van.
quote:Op donderdag 30 september 2010 10:17 schreef Sorbootje het volgende:
Ik bedoel ook dat soort stoer. Bontkragenstoer. Ik vind het ook ordi staan. Maar nu moet ik eerlijk toegeven dat ik veel dingen ordinair vind staan. Zegt misschien ook wel wat over mijn snobisme![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 september 2010 10:32 schreef Sorbootje het volgende:
Ik zal even wat dingen opsommen die ik ordinair vind (en dan heb ik het over kinderkleding e.d.)
-bontkraagjes dus
-shirts met opdruk als oma's engeltje o.i.d. (papa's kanjer KOTS)
-oorbelletjes bij kleine kinderen
-(nep)leren jasjes bij kleine kinderen
-te fel roze
-van die gewatteerde jacks (waar dan vaak een bontkraag aan zit)
-van die roezelelastieken in het haar
-kanten strikjes in het haar
-schreeuwerige prints met engelse teksten op jongenskleding
-legerprint
-panterprint (hoewel ik een roze romper met panterprint heb juist ómdat ie zo fout is)
-zebraprint
Oh my, ik heb echt een probleem, want ik kan nog wel even doorgaan
Mijn man noemt die teksten altijd ''pedo''quote:Op donderdag 30 september 2010 10:32 schreef Sorbootje het volgende:
Ik ben het bijna helemaal met je eens, alleen vind ik fel roze prima kunnen, juist bij kinderen. En ik heb ook geen hekel aan leren jasjes bij kleine kinderen, maar dan moeten ze wel kunnen lopen.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:32 schreef Sorbootje het volgende:
Ik zal even wat dingen opsommen die ik ordinair vind (en dan heb ik het over kinderkleding e.d.)
-bontkraagjes dus
-(nep)leren jasjes bij kleine kinderen
-te fel roze
-legerprint
-panterprint (hoewel ik een roze romper met panterprint heb juist ómdat ie zo fout is)
-zebraprint
Oh my, ik heb echt een probleem, want ik kan nog wel even doorgaan
joehoe ik ben ordinairquote:Op donderdag 30 september 2010 10:44 schreef oeke het volgende:
[..]
![]()
Alhoewel ik soms dingen weer mooi kan vinden die ik eerder ordinair vond. Als ze maar goed gecombineerd zijn!
Oja, nog mijn aanvullingen:
-polo's
-ruitjesblouses
-te grote petticots
-schoenen met een hakje.
-haarband bij kale baby's
Omg, ik ben gewoon net zo erg!
Maar gelukkig geen hakjes.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:58 schreef Sonnetje85 het volgende:
joehoe ik ben ordinair
mijn zoon heeft polo's en ruitjesbloezen
Maar dat maakt toch ook niet uit, daar is 't topic voorquote:Op donderdag 30 september 2010 10:59 schreef Sorbootje het volgende:
Haha ik had je post niet eens gezien SC! We dachten gewoon hetzelfde!
Ik moet eerlijk toegeven (en ik hoop dat ik niet beledigend overkom) dat ik maar zelden iets mooi vind wat je hier laat zien. Gewoon heel verschillende smaak! Zal dus ook wel wederzijds zijn
Ik heb ook een vrij uitgesproken smaak (en ik houd wél van basic) en die is idd anders. Vind het wel altijd heel leuk om hier te zien dat je vaak al kunt zien aan de foto wie het heeft uitgezocht, zonder te kijken wie hem heeft geplaatst!quote:Op donderdag 30 september 2010 11:03 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Maar dat maakt toch ook niet uit, daar is 't topic voor
Verschillende smaken & eventueel ideetjes op doen.
'k Heb niet èèn style, of smaak.
Maar 't is altijd op èèn of andere manier wel heel uitgesproken wat ik kies.
Ze valt wel op, laat ik het zo zeggen![]()
Echt not done voor mij is basic, thats all.
Daarom ben ik ook niet heel erg tevreden met 't GMK jurk geval.
Maar, maar, niet met die bodywarmers toch?quote:Op donderdag 30 september 2010 11:08 schreef Sorbootje het volgende:
Vind het wel altijd heel leuk om hier te zien dat je vaak al kunt zien aan de foto wie het heeft uitgezocht, zonder te kijken wie hem heeft geplaatst!
Ik vind 't daarom juist leuk hierquote:Op donderdag 30 september 2010 11:08 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Ik heb ook een vrij uitgesproken smaak (en ik houd wél van basic) en die is idd anders. Vind het wel altijd heel leuk om hier te zien dat je vaak al kunt zien aan de foto wie het heeft uitgezocht, zonder te kijken wie hem heeft geplaatst!
Oh die schrééuwden OEKE OEKE!quote:Op donderdag 30 september 2010 11:12 schreef oeke het volgende:
[..]
Maar, maar, niet met die bodywarmers toch?
Ik doe voor een heel eind met je mee, hier heeft Noortje geen shirts met rare prints oid aan gehad (wel de gratis prenatal rompers met mijn mama is de allerliefste of zo, en dat is ook nog eens waarquote:Op donderdag 30 september 2010 10:32 schreef Sorbootje het volgende:
-bontkraagjes dus
-legerprint
-zebraprint
Ik zou het jasje gewoon in de droger gooien.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:52 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja ik vind 't ook niet kunnen voor zo'n bedrag..
Kijk ik vind 't leuker als drukkers niet zijn meegekleurd, maar 't hoort gewoon niet.
Hmm nou 't is gewoon een jack.
Lijkt hierop alleen is 't niet, andere kleuren ook maar dit model.
Maar door 't randje kan 'ie dus niet in de was.
Normaal was ik ze en haal de capouchon er vanaf, anders wordt 't bontje smoezelig.
[ afbeelding ]
Ik heb ze even gepast bij Noortje en ze past de kleinste, paarse romper nu perfect (niet zo lang dus) dus ik ga niets terugsturen.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:02 schreef becky27 het volgende:
dus maar even via de laptop
Dit zijn drie rompers met allemaal dezelfde maat
[ afbeelding ]
Isa ook...quote:Op donderdag 30 september 2010 11:19 schreef Poppejans het volgende:
Lellibellieik weet zeker dat ik ze vroeger prachtig gevonden had, allen al door dat hakje.En ik weet ook zeker dat ik ze nooit zou hebben gekregen
Hoe kun je nu niet van strepen houden! Ik heb echt een strepentic. Voor mezelf houd ik het beperkt tot sokken, want ik kan strepen echt niet hebben. Ivan doe ik zoveel strepen aan als ik maar kan vinden.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:40 schreef Sorbootje het volgende:
Ja! Ik vind die slofjes ook vreselijk, maar toch ook wel lief! De rest vind ik tof.
Ook nog iets waar ik niets mee heb (vind het overigens niet ordinair, maar gewoon niet mooi); strepen. Grote strepen, kleine strepen, dikke, dunne...ik hou er niet van! Maar dat geldt alleen bij meisjes.
Oh! Geweldig, echt leuk.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:39 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb vorig jaar een felroze das gekocht voor mezelf. Ik vind hem leuk maar ik krijg er zoveel commentaar op dat ik overweeg om hem dit jaar maar eens in de kast te laten liggen.![]()
[ afbeelding ]
Ontopic: blauw en groen is boerenfatsoen.![]()
die vind ik dan wel weer erg leukquote:Op donderdag 30 september 2010 11:42 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Isa ook...
De enige vorm van Lelli Kelly die hier in huis geaccepteerd wordt:
[ afbeelding ]
Bruine laarzen kan best hoor, met flink felle kleuren erbovenquote:Op donderdag 30 september 2010 11:55 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
die vind ik dan wel weer erg leuk
alleen krijgt elin verder geen bruin aan omdat t r niet staat, dan is ze te schutkleurachtig ofzoze heeft al schutkleurogen en haar
Oh!quote:Op donderdag 30 september 2010 11:42 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Isa ook...
De enige vorm van Lelli Kelly die hier in huis geaccepteerd wordt:
[ afbeelding ]
Enig!quote:Op donderdag 30 september 2010 12:07 schreef becky27 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik leuk! Ik hou ook van zwart, maar je ziet zo weinig zwart bij baby's. Ik was op zoek naar zwarte sokken, das best lastig.
Ik heb een lading kleertjes (rompers, maillot, sokken, een t-shirt en een vestje) met Dylon zwart geverfd.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:07 schreef becky27 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik leuk! Ik hou ook van zwart, maar je ziet zo weinig zwart bij baby's. Ik was op zoek naar zwarte sokken, das best lastig.
Oh dat vind ik echt niet mooiquote:Op donderdag 30 september 2010 12:09 schreef Claudia_x het volgende:
Becky: ik vind zoiets wel leuk, netjes maar niet al te tuttig.
[ afbeelding ]
deze is leukquote:Op donderdag 30 september 2010 12:07 schreef becky27 het volgende:
[ afbeelding ]
Bewijsquote:Op donderdag 30 september 2010 12:10 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Die onderste heeft Isabeau en de bovenste is als het goed is onderweg
Ik kan het model niet zo heel goed inschatten omdat ik nog geen babymeisje heb, dus het zou goed kunnen dat zoiets in de praktijk helemaal niet leuk valt. Ik had zelf vroeger jurkjes met een soort lage taille (of hoe je dat ook noemt) en die vond ik ontzettend schattig staan.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:12 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Oh dat vind ik echt niet mooi
Niet eens zo zeer de kleur maar 't model.
ik had hem denk k ook best in zwart of rood willen hebben hoor!quote:Op donderdag 30 september 2010 12:22 schreef Sorbootje het volgende:
Haha Huup, je bent echt helemaal los op dat blauw hè?! Lief jasje!
Smoesjes zeg ik je!quote:Op donderdag 30 september 2010 12:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik had hem denk k ook best in zwart of rood willen hebben hoor!maar de alternatieven waren paars of wit. Die kleur paars was ook mooi maar toch op een of andere manier ben ik nog steeds allergisch voor paars
![]()
en wit leek me gewoon niet heel erg handig
Uiteraardquote:
quote:Op donderdag 30 september 2010 10:50 schreef SacreCoeur het volgende:
Meisje in de klas van Isa heeft deze.
104 euro ordinairiteit
[ afbeelding ]
.
Ik hou ook erg van tuinbroekjes. Ook bij kruipende kindjes trouwens.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:08 schreef Twinkly het volgende:
Oeke, was die tuinbroek van de Hema trouwens? Niels moet nog een tuinbroek in maat 74 en ik zag in de Hema hele donkerblauwe van spijkerstof hangen, maar ik twijfelde of het een meisjesmodel was, anders had ik die wel meegenomen.
Ja, ik hou van tuinbroekjesVooral bij kindjes die al lopen.
Gewoon sneakertjes toch?quote:Op donderdag 30 september 2010 12:39 schreef Sandous het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben zulke schoentjes een bepaalde naam ofzo.. Deze zijn te roze.. Voor volwassen heb je ze ook in stoere kleuren en leuke soorten enzo.. voor over een tijdje (als ik laarsjes heb en een jas en heul veul kleding, mag ik dit kopen van mezelf) ach een beetje vooronderzoek kan geen kwaad he
HIJ.IS.NIET.ZILVER!!!quote:Op donderdag 30 september 2010 12:39 schreef oeke het volgende:
Isabeau, mooie meid! Die zilveren jurk is niet helemaal mijn smaak maar dat geeft niet want verders ziet Isabeau er altijd uit om op te vreten!
Had hem ook gezien, wel leuk, alleen vind ik grijs niet echt een feestkleur....quote:Op donderdag 30 september 2010 12:09 schreef Claudia_x het volgende:
Becky: ik vind zoiets wel leuk, netjes maar niet al te tuttig.
[ afbeelding ]
Volgens mij wil jouw dochter op haar mama lijken!quote:Op donderdag 30 september 2010 11:42 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik draag zelf veel grijs, zwart, taupé & paars.
Zelfs m'n nagels zijn steen grijs
Oeps, sorrie!quote:Op donderdag 30 september 2010 12:43 schreef Sorbootje het volgende:
HIJ.IS.NIET.ZILVER!!!Jullie moeten dat echt niet steeds zeggen, want ik hou niet van zilveren kleding.
![]()
![]()
Verder bedankt
Het is donkerder dan zilver. Echt grijs (bijna blauwgrijs), met een klein beetje glans. En ik denk dat het door de flits idd lichter lijkt.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:50 schreef oeke het volgende:
[..]
Oeps, sorrie!![]()
Welke kleur is het dan? Ligt het aan de flits ofzo?
quote:Op donderdag 30 september 2010 12:14 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ook, veel basic dingen in t zwart, ook van babybarb idd, er zijn nu 2 shirtjes (zwarte polo en roze shirtje met zwarte rockprint) naar Senna onderwegdie waren zo mooooiii
Dat zie ik nog wel.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:01 schreef Sorbootje het volgende:
We lullen dit topic vol voor de zon onder is!
Een aantal jaren geleden zag je bij kleine kinderen veel kleding met van die lange punt-capuchons. Dat vond ik zó stom!
Het zit aan elkaar vast! heel cheapo eigenlijk hahahaquote:Op donderdag 30 september 2010 12:49 schreef oeke het volgende:
[..]
Volgens mij wil jouw dochter op haar mama lijken!![]()
Huup, ik vroeg het omdat ik niet kan zien of het nou een vestje met een bloesje is of een jurkje of een tuniekje? Zit het aan elkaar genaaid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |