4 fo shoquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:29 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo, dat waren de leukste vond ik. de rest was niet zo boeiend.
1&4quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:29 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo, dat waren de leukste vond ik. de rest was niet zo boeiend.
quote:
Ik zal een blik werpen!quote:Op woensdag 29 september 2010 09:29 schreef Sandous het volgende:
Taartjesfee zou je een blik willen werpen op de meisjesjasjes (maat 86) de lange modelletjes. Dan weet ik of het de moeite waard is om een uur te rijden erheen.
tnxxxx
Ik ben tot nu toe alleen bij Evisu geweest, en daar viel het me alles mee.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:11 schreef oeke het volgende:
Grappig Efteling radio. Dan denk ik echt dat ze alleen maar Efteling muziek draaien.![]()
Niet te geloven he Snoopy?
Is het eigenlijk de moeite waard zo'n sample sale? Of is er niet veel, en toch nog duur?
Alhoewel, het is natuurlijk gewoon heel interessant om eens mee te maken!
Oh, ik wil ook een keertje!quote:
Ik kon het dus niet goed zien.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:02 schreef huuphuup het volgende:
@Oeke die odnerste is een bruine romper! En binnenstebuitenhet is die van de hema met een ajourpatroontje erin en een randje aan de mouwen en nek.
quote:Op woensdag 29 september 2010 09:29 schreef huuphuup het volgende:
Amélie heeft vandaag eindelijk een tuniekje aan dat ze van oma kreeg, ik vond hem zo leuk maar hij heeft zo lang in de kast moeten liggen wachtenhij is nu wat te ruim maar och
Dat!quote:
sorry! Ik wist niet meer precies wie wel en niet wilde meedoen en daarom heb ik het hier meerdere keren geroepen. Achteraf herinner ik me dat jij ook mee wilde doenquote:Op woensdag 29 september 2010 09:41 schreef ymme het volgende:
En ik heb de DPAM bestelling gemist. Naja, volgende keer beter.
Helaas niet in chocoladebruin. Gisteren nog gekekenquote:Op woensdag 29 september 2010 09:44 schreef miss_sly het volgende:
Sorbootje, wil je per se een rompertje? Bij Hema hebben ze ook hele fijne basic shirtjes in allerlei basiskleuren; misschien ook wel in chocoladebruin?
Rood jasje met strik & roze zwart geruit met lak houtje touwtje.quote:Op woensdag 29 september 2010 09:33 schreef Sandous het volgende:
Heb nu alleen korte/sportieve jasjes thuis.Maar ze draagt best vaak rokjes/ en de gebreidehema/h&m jurkjes. wil hier een gepaste jas voor hebben, beetje netjes of juist sportief maakt me niets uit.. Er was hier een tijdje terug een geplaatst met een strik op de rug van de pri maar dat was niet zo.
voor hoeveel heb je besteld dan?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:21 schreef Sorbootje het volgende:
Ik moest naar DPAM trouwens een kopie van mijn paspoort mailen, is dat gebruikelijk?
Valt mee, tweehonderdnogwateuro. Heb idd met CC betaald. Nou ja, heb gewoon braaf gedaan wat ze vroegen. ikwilnamelijkdiejkleertjeshebbenhebbenhebben!quote:Op woensdag 29 september 2010 11:42 schreef huuphuup het volgende:
[..]
voor hoeveel heb je besteld dan?
ik heb het nog nooit gehad, heb je met creditcard betaald? Misschien is het een steekproef? Of wellicht heeft Bodpa het wel gehad ofzo?
lief <3quote:Op woensdag 29 september 2010 11:53 schreef Poppedein het volgende:
Wat ont-zet-tend leuk bij Amélietje dat Tuniekje!!
Yup, bij mijn eerste bestelling moest ik dat ook doen!quote:Op woensdag 29 september 2010 11:21 schreef Sorbootje het volgende:
Ik moest naar DPAM trouwens een kopie van mijn paspoort mailen, is dat gebruikelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |