Bij Paiq is dat wel grappig als je foto's moet beoordelen. Staat er ineens een plaatje van een vent tussen. Dan denk ik: "Oen, jij hebt op het verkeerde knopje geduwd!"quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:07 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Stom eigenlijk dat dat de enige manier is dan.
Hoe zit je ideale date er eigenlijk uit? Lijkt die op Glenn Quagmire, Stewie, Peter Griffin, Brian of toch meer op Lois?quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:07 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Stom eigenlijk dat dat de enige manier is dan.
Het is zijn eigen profielquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:57 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Hoe kan hij jou nou een berichtje sturen als man zijnde? Dat kan toch helemaal niet? Of nou ja, kan wel, maar hoe heeft hij jou dan gevonden? Deze man heeft mij trouwens ook eens een berichtje gestuurd.
Ik heb een vage kennis waarvan ik weet dat ze op RP zit, zou haar profiel best eens willen zienmaar als ik op vrouwen zoek krijg ik dus alleen lesbo's en bi vrouwen.
Nee? Oh...quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:13 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Het is zijn eigen profiel
Voor nu, top of my head. Ruben Nicolai.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:12 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Hoe zit je ideale date er eigenlijk uit? Lijkt die op Glenn Quagmire, Stewie, Peter Griffin, Brian of toch meer op Lois?
Als ik namen van bekende mensen moet noemen:quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:20 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Voor nu, top of my head. Ruben Nicolai.Maar dan met de humor van bovenstaande en dat zit bij die meneer sowieso wel goed. En jij?
er moet helemaal niks.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
moeten we nu allemaal bekende mensen gaan noemen op wie onze ideale partner moet lijken?
ehm, een soort kirsten dunst ten tijde van spiderman 1 met de ogen van Rachel McAdams en de sweetness van Larisa Oleynik in 3rd Rock from the Sun. qua karakter...als ze maar lief is en humor heeft
Als ik overigens iemand uit The Family Guy zou moeten kiezen dan wil ik Mila Kunis.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:20 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Voor nu, top of my head. Ruben Nicolai.Maar dan met de humor van bovenstaande en dat zit bij die meneer sowieso wel goed. En jij?
nee, maar ik doe het tochquote:
http://starrymag.com/uploads/LarisaOleynik.jpgquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
moeten we nu allemaal bekende mensen gaan noemen op wie onze ideale partner moet lijken?
ehm, een soort kirsten dunst ten tijde van spiderman 1 met de ogen van Rachel McAdams en de sweetness van Larisa Oleynik in 3rd Rock from the Sun. qua karakter...als ze maar lief is en humor heeft
maar ik neem ook genoegen met een leuke girl-nest-door met een beetje mijn gevoel voor humor, een lief karakter en het is een pré als ze lekkere appeltaarten bakt!
dank voor de picquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:33 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
http://starrymag.com/uploads/LarisaOleynik.jpg
Oh wat een heerlijke oogjes.
mee eens, maar tis toch leuk om een beetje te fantaseren. mijn exen hadden vrij weinig weg van bovengenoemde dames, behalve dat het allemaal personen van het andere geslacht zijnquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:40 schreef JoeBravo het volgende:
ik ga geen "ideale vriendin" samenstellen uit beroemdheden, want het resultaat bestaat toch niet. Verspilde moeite dus, ik beoordeel datgene dat ik tegenkom wel als het zover is.
Dat, ja.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mee eens, maar tis toch leuk om een beetje te fantaseren. mijn exen hadden vrij weinig weg van bovengenoemde dames, behalve dat het allemaal personen van het andere geslacht zijn
Natalie wie is dat meisje in je avatar eigenlijk? Wel sexy maar ze mist een neus.quote:
Och het is ook nooit goed he. Dan is er dit dan is er dat. Nee ze heeft geen neus nee. Deal with it!quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:51 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Natalie wie is dat meisje in je avatar eigenlijk? Wel sexy maar ze mist een neus.
maar wie is het?quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:54 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Och het is ook nooit goed he. Dan is er dit dan is er dat. Nee ze heeft geen neus nee. Deal with it!
quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:54 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Och het is ook nooit goed he. Dan is er dit dan is er dat. Nee ze heeft geen neus nee. Deal with it!
Oh, oké dan. Ik zei al dat ik haar sexy vind. Vooral haar mondje.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:54 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |