Ja precies. Die moet eerst.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Eerst nog eendje-Natalie![]()
[..]
Maar je kunt er wel een beetje in rond dobberen?quote:
Weet je het heel zeker?quote:Op woensdag 29 september 2010 21:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een bad is een bad! en met veel schuim is het al snel luxe genoeg voor een simpele jongen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:00 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Weet je het heel zeker?.
lekker retro! daar kan ik best samen met je inzitten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat bad is ongeveer net zo groot als mijn hele badkamer incl wc....:DAnd if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:00 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Weet je het heel zeker?.
Mooi kleurtje! En wat een übertoffe pinguin!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
Spetteren in het bad met douche-eendjequote:Op woensdag 29 september 2010 22:04 schreef douche-eendje het volgende:
Na 5 minuten word je gek van het patroon van de tegeltjes. De pinguïn is een radio!
Hoe zet je die aan eendje? Kun je daar wel bij?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:04 schreef douche-eendje het volgende:
Na 5 minuten word je gek van het patroon van de tegeltjes. De pinguïn is een radio!
Oh ja. Een Lush-date. Waar we dan een bath bomb uitzoeken voor je bad date met Mister1977.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Eerst nog eendje-Natalie![]()
[..]
Zo hoog hangt hij niet. Linkeroog is volume+aan/uit, rechteroog is de zenderinstellingen en het strikje is am/fmquote:Op woensdag 29 september 2010 22:06 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Hoe zet je die aan eendje? Kun je daar wel bij?
Dat is het natuurlijk wel. Want welke kies je? So many bombs, just one date!quote:Op woensdag 29 september 2010 22:08 schreef douche-eendje het volgende:
Natalie, dat moet niet zo moeilijk zijn toch bij lush?
Oh, ik dacht dat je zei een lust datequote:Op woensdag 29 september 2010 22:07 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Oh ja. Een Lush-date. Waar we dan een bath bomb uitzoeken voor je bad date met Mister1977.
[ afbeelding ]
![]()
Ja, verknal het niet!!!quote:Op woensdag 29 september 2010 22:09 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dat is het natuurlijk wel. Want welke kies je? So many bombs, just one date!
* 3rdRock is jaloersquote:Op woensdag 29 september 2010 22:09 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je zei een lust date![]()
Leuk een baddate. Lekker spelen met het bad-eendje.
Hihi, ik ben heel vegevingsgezind.quote:
Inderdaad. Dat is dus al 1 badbaloptie minder, jammerquote:
probeer je nu ook nog Alie het bad in te lokken???quote:Op woensdag 29 september 2010 22:16 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Hihi, ik ben heel vegevingsgezind.
Leek dat zo?quote:Op woensdag 29 september 2010 22:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
probeer je nu ook nog Alie het bad in te lokken???
klinkt goedquote:Op woensdag 29 september 2010 22:19 schreef Viking84 het volgende:
Binnenkort - ergens tussen herfst en kerst - ga ik afspreken met iemand met wie ik al een tijdje mail via OKCupid. We zijn het erover eens dat we er allebei heel lossig in willen staan zonder dingen van tevoren te willen invullen en op die manier durf ik wel een ontmoeting (géén date) met haar aan te gaan. Ze komt ws hiernaartoe, dus we gaan even in de stad of in Scheveningen iets eten of drinken.
totaaaaaaaaaaaal niet, jij badkuiphosselaar!quote:
das eigenlijk antuurlijk ook het gezondste. gewoon als vrienden afspreken en dan zie je het welquote:Op woensdag 29 september 2010 22:22 schreef Viking84 het volgende:
Ja, we hebben genoeg om over te praten, maar het is natuurlijk weer even afwachten of De Klik er ook gaat zijn. Maar ik vind het fijn dat dat niet het uitgangspunt is en dat we er gewoon een leuke avond van gaan maken
.
quote:Op woensdag 29 september 2010 22:18 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat is dus al 1 badbaloptie minder, jammer. Nog even doorgaan en het word de fairy jasmin
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |