baaz.quote:
Valt wel mee trouwens, moet je eens kijken naar KLB SC die nog maar net meedraaid in SC wereld. Of PUB SC...quote:
Die ga ik op de radio vanuit bed luisteren of die lees ik morgen wel in de Spitsquote:
PI's gebruiken of opn00ben.quote:
Gelukkig ben ik er nog.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:30 schreef Janetje het volgende:
Aaaaa zoveel nieuwe mensen.. Ik kan het niet aan.
Neem je pilletje, of zijn we die vergeten mee te nemen toen we naar de baggermeet gingenquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:30 schreef Janetje het volgende:
Hihi, ik was zo dom om om een ONZ SC te vragen, en toen werd dit als alternatief genoemd, en naatje_1 heeft er ook maar even een topic over geopend dat dit de ONZ SC was. Trekt mensen je pense.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:30 schreef Janetje het volgende:
It was'nt mequote:Op dinsdag 28 september 2010 21:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik er nog.
Wie heeft waar eigenlijk verwezen naar BeF, vraag ik me af? Dat er ineens zoveel mensen zijn?.
Pilletjes zijn opgegaan toen ik KLB modde.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Neem je pilletje, of zijn we die vergeten mee te nemen toen we naar de baggermeet gingen
quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hihi, ik was zo dom om om een ONZ SC te vragen, en toen werd dit als alternatief genoemd, en naatje_1 heeft er ook maar even een topic over geopend dat dit de ONZ SC was. Trekt mensen je pense.
Bitches!quote:
Niks onjuist. Heilig.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:37 schreef naatje_1 het volgende:
De OP is onjuist, als je nl de telling beginnend bij de OP hebt, dan heb je 301 posts
Das toch logisch? Als de OP een 'echte' post was dan zou de term FIPO ook niet kloppen omdat de OP dan altijd de FIPO is.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:37 schreef naatje_1 het volgende:
De OP is onjuist, als je nl de telling beginnend bij de OP hebt, dan heb je 301 posts
Ja.quote:
Zie optiesquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Das toch logisch? Als de OP een 'echte' post was dan zou de term FIPO ook niet kloppen omdat de OP dan altijd de FIPO is.
Oeps bijna PI vergeten!
OP-> heilig.quote:
Neen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Eens, alleen dat heilige kan nog heiliger worden als je het veranderd
Onder weergave: openingspost meetellen? Ja doenquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hea? Wat kan ik daar instellen dan?
Okaaaaay. Het is me he-le-maal duidelijk.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Onder weergave: openingspost meetellen? Ja doen
Onzinoptie!quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Onder weergave: openingspost meetellen? Ja doen
Dat is een camerafunctie van Danny, om te checken of je wel volledig aangekleed achter de pc zit.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:44 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kom er nu pas achter waar dat groene oogje op slaat
[BeF] #979 Nieuw begin, nieuwe tietenpics heul nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:45 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat is een camerafunctie van Danny, om te checken of je wel volledig aangekleed achter de pc zit.
Jeeeeej, je hebt iets geleerd, is je dag nu geslaagd?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:44 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kom er nu pas achter waar dat groene oogje op slaat
Dan moet je 'm gewoon laten staan. Niet vergeten een shirt aan te trekken he.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[BeF] #979 Nieuw begin, nieuwe tietenpics heul niet
Nee, pas als er een ONZ SC komt, is mijn dag geslaagd, want ook dit is geen ONZ SCquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jeeeeej, je hebt iets geleerd, is je dag nu geslaagd?
Precies, we zijn hier altijd heel zinnig.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, pas als er een ONZ SC komt, is mijn dag geslaagd, want ook dit is geen ONZ SC
Ach, hier kan ik wel mee leven, al heb ik wel het gevoel dat we iedereen hebben weggejaagd? Behalve Janetje?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, pas als er een ONZ SC komt, is mijn dag geslaagd, want ook dit is geen ONZ SC
Oeh, ja, laten we jullie de schuld geven.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ach, hier kan ik wel mee leven, al heb ik wel het gevoel dat we iedereen hebben weggejaagd? Behalve Janetje?
iedereen mag hier posten, dusjaquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ach, hier kan ik wel mee leven, al heb ik wel het gevoel dat we iedereen hebben weggejaagd? Behalve Janetje?
Haha, niet dus? Omdat alleen jij post? Of was het hier nooit zo druk?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oeh, ja, laten we jullie de schuld geven.
Prima plan.
Stabiel is een beter woord.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, niet dus? Omdat alleen jij post? Of was het hier nooit zo druk?
Haha, stabiel +2 zorgt misschien voor wat leven in de brouwerij. Heeft u nog wat te vertellen over de BeF?quote:
Ik weet genoeg. Hopelijk wordt het nu een iets actievere SC, want gezellig was het vast en zeker al!quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:55 schreef naatje_1 het volgende:
BeF #976 Met jeuk aan het snavelachtig reukuitwas.
oordeel zelf of het snel/langzaam ging
Omdat het kan.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:00 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom vergeet ik toch altijd de in bij minuten afkorting
verslaving in stand houdenquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dus je was weg? Wat doe je dan hier?
Wat hij zegt.quote:
Inderdaad, murps idee. Ik wil echt mijn best doen me aan te passen hoor, ik zoek gewoon een gezellige SC.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:58 schreef Chowi het volgende:
Gun ze even wat tijd. Er wordt al maanden gezeurd over een nieuwe slowchat maar dat wil de ONZ crew niet omdat er al genoeg slowchats zijn volgens hen. Daarom werden zij nu hierheen verwezen.
Dan kan je nog even doorzoeken.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Inderdaad, murps idee. Ik wil echt mijn best doen me aan te passen hoor, ik zoek gewoon een gezellige SC.
Waarom?quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:58 schreef Chowi het volgende:
Gun ze even wat tijd.
Ah, ja, doe maar naar BeF, waarom niet naar Eindhoven? GPD? SC's zat, laat ze lekker naar een ander gaan. Of gewoon hun eigen kliektopics starten.quote:Er wordt al maanden gezeurd over een nieuwe slowchat maar dat wil de ONZ crew niet omdat er al genoeg slowchats zijn volgens hen. Daarom werden zij nu hierheen verwezen.
Sinds wanneer is BeF een complete groep? Dat bestaat al lang niet meer. Ik vind je argumentatie prima hoor, maar feit is dat deze slowchat nu voor geen meter loopt en dat zal ook zo blijven als jullie in dat kliekjesgedrag blijven hangen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Ah, ja, doe maar naar BeF, waarom niet naar Eindhoven? GPD? SC's zat, laat ze lekker naar een ander gaan. Of gewoon hun eigen kliektopics starten.
Mondjesmaat, nieuwe users die erbij komen omdat ze er verzanden en erin passen prima, maar geforceerd een complete groep die een SC gaat overnemen? Gooi het dan maar dicht, dat is reeksen kapen en dát is nou juist nooit de bedoeling geweest.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:05 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Waarom?
[..]
Ah, ja, doe maar naar BeF, waarom niet naar Eindhoven? GPD? SC's zat, laat ze lekker naar een ander gaan. Of gewoon hun eigen kliektopics starten.
Mondjesmaat, nieuwe users die erbij komen omdat ze er verzanden en erin passen prima, maar geforceerd een complete groep die een SC gaat overnemen? Gooi het dan maar dicht, dat is reeksen kapen en dát is nou juist nooit de bedoeling geweest.
Tiek, weet je zeker dat het geen "Minimalistische frituur" of "Minimalistisch gefrituur" moet zijn?quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:02 schreef Misstique het volgende:
De TT was zodanig onBeFs dat ik die ff gewijzigd heb.
Fixed.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:13 schreef Chowi het volgende:
Twee users noem jij "en masse"?
En godverdomme Dago, doe toch eens zo niet zo elitair. Het slaat echt nergens meer op de afgelopen 2-3 jaar.
Neuh, de enige reden voor "de [nieuwe] oude garde" van BeF om nog te posten, is om nieuwkomers uit te honen. Die gaan dan door naar een gezellige SC, waarna BeF weer lekker rustig 3 maanden stil is.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:16 schreef Lutte het volgende:
Ik al kutnewbie moet me er natuurlijk niet mee bemoeien, en sorry voor het ontbreken van een degelijke PI (ik zit op iPod, net op laptop deed ik dat heel braaf), maar er mag geen 'nieuwe' ONZ SC komen om kliekjesvorming tegen te gaan, en dus moesten we maar 'naar BeF ofzo' en dat daar kliekjes waren was onzin want 'iedereen heeft evenveel recht daar te posten'.
Dus een kans lijkt me niet meer dan reëel, want van die hele kudde (bestaande uit een stuk of drie mensn) zal echt niet iedereen hier blijven posten.
Hoiquote:Op woensdag 29 september 2010 00:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar blablabla blabla blablabla!
bier + frituur = tietenquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:02 schreef Misstique het volgende:
De TT was zodanig onBeFs dat ik die ff gewijzigd heb.
Scherp. Ik stel voor dat we het vorige deel overdoen. Chowi?quote:Op woensdag 29 september 2010 07:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
bier + frituur = tieten
Overigens bevatte de vorige BeF ook geen B/F
Ja wat? Ik ben nu ineens vernoemd tot voorzitter van BeF ofzo?quote:Op woensdag 29 september 2010 09:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Scherp. Ik stel voor dat we het vorige deel overdoen. Chowi?
Ja, de rust is wedergekeerd. Er zijn geen kapers op de kust meer. Al dat gePMS van Dago en Misstique heeft de nieuwelingen doen vertrekken, zodat dit topic weer rustig een halfjaar kan blijven bestaan.quote:Op woensdag 29 september 2010 10:34 schreef Blight het volgende:
Maar ik begrijp dat iedereen al vakkundig is weggejaagd en we de rust weer herpakken?
primaquote:Op woensdag 29 september 2010 10:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, de rust is wedergekeerd. Er zijn geen kapers op de kust meer. Al dat gePMS van Dago en Misstique heeft de nieuwelingen doen vertrekken, zodat dit topic weer rustig een halfjaar kan blijven bestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |