quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:19 schreef Alfisti het volgende:
[..]
-3 spaaks
-Venom velgen
-Soccer velgen
-Beren velgen
-Audi velgen onder een niet-Audi
Wat hebben we nog meer?
quote:
quote:
Als die onder een Subaru zitten, zijn ze niet fout, edoch mooi is anders..quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:24 schreef cumcumber het volgende:
Mijn velgen zijn goud, is dat ook fout?
Van die losers die geen geld hebben voor een A8quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Van die losers die geen geld hebben voor een A8
Hé, ik heb daar ook geen geld voor, ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
Heb jij ze onder je auto dan ??quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hé, ik heb daar ook geen geld voor, ja!
Nee, natuurlijk niet. Stalen velgen met plestik er over.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heb jij ze onder je auto dan ??!
Ik vind deze best wel tof en origineel.quote:
Ah mèn, de eigenaar van die auto moeten ze preventief ruimenquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik vind deze best wel tof en origineel.
Hoor ik me nu te schamen?
Niet altijd.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:24 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
ehm, hoort een velg niet enigzins open te zijn voor de koeling van de remmen?
Dat zijn kappen die voorkomen dat er remstof op je velgen komt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:24 schreef Iemand91 het volgende:
[ afbeelding ]
ehm, hoort een velg niet enigzins open te zijn voor de koeling van de remmen?
En als de 1-serie nooit uitgebracht zou worden, hoe had je hem dan genoemd?quote:Op woensdag 29 september 2010 09:38 schreef pisnicht het volgende:
Dat mag de naam 3 serie niet dragen. is gewoon een voorloper van de 1-serie.
Lelijkquote:Op woensdag 29 september 2010 10:12 schreef xaban06 het volgende:
[..]
En als de 1-serie nooit uitgebracht zou worden, hoe had je hem dan genoemd?
Gast, die velgen in topconditie zijn geen geld maar goud waard.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:08 schreef Dingest het volgende:
Mja, dan post ik ze zelf maar, voordat iemand anders het voor me doet:
[ afbeelding ]
Dat veranderd niks aan het feit dat ze gewoon schijtlelijk zijnquote:Op woensdag 29 september 2010 11:26 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Gast, die velgen in topconditie zijn geen geld maar goud waard.
Wat heb je ervoor over?quote:Op woensdag 29 september 2010 11:26 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Gast, die velgen in topconditie zijn geen geld maar goud waard.
Over de auto: Toevallig toch geen Mazda 121 (bolhoed) héquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:08 schreef Dingest het volgende:
Mja, dan post ik ze zelf maar, voordat iemand anders het voor me doet:
[ afbeelding ]
Wat is het toch een walgelijke pauperbak.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:26 schreef Barcaconia het volgende:
Makkelijk topic. Google afbeeldingen en zoeken op "Megane Coupe Tuning" en je kunt er zo 10 uitzoeken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |