Ja bijna dat bedrag in iets meer dan 3 jaar.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:02 schreef LazyDave het volgende:
[..]
10.000 euro is wel erg netjes. Maar dat betekent dat je ook nog thuis woont? En dat geld heb je gespaard waarvoor?
Want?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:34 schreef Boris_Karloff het volgende:
500 euro sparen op je 25'ste is niet normaal in mijn ogen.
Niet normaal-veel of niet normaal-weinig?quote:Op donderdag 30 september 2010 16:34 schreef Boris_Karloff het volgende:
500 euro sparen op je 25'ste is niet normaal in mijn ogen.
Voor de economie is het best om veel uit te geven, dus geen probleemquote:Op donderdag 30 september 2010 20:51 schreef LadyS het volgende:
Volgens mij moet ik toch echt eens kijken waar het fout gaat hier. Wij sparen niks. We houden dan ook niet zoveel over, maar als ik salarissen hier kijk moet het toch anders kunnen (en nee, geen 589454 auto's voor de deur, of 4x op vakantie, enz.
)
Ik zou willen dat we niets overhielden vanwege 4x vakantie en 2 auto's voor de deurquote:Op donderdag 30 september 2010 20:53 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Voor de economie is het best om veel uit te geven, dus geen probleem
Zit vast niet in de zorgverzekering....quote:Op donderdag 30 september 2010 21:04 schreef LadyS het volgende:
[..]
Misschien moet ik gewoon dat gat in mijn hand chirurgisch laten sluiten![]()
Dat vind ik altijd z'n dooddoener. Alsof je geen leven hebt als je geld opzij zetquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:54 schreef Cactus1 het volgende:
Allereerst van harte knul. Ten tweede dat is afhankelijk van een ieder zijn inkomen, sociale leven, hobby's, persoonlijkheid en mate van controlfreak zijn.![]()
Ten derde: get a life
Het is maar waar je prioriteiten liggen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:33 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd z'n dooddoener. Alsof je geen leven hebt als je geld opzij zetIk vind dat alleen maar slim.
Alsof je leven niet compleet is als je niet elke maand een nieuwe plasma TV koopt of in een audi Q7 rijdtquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:44 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het is maar waar je prioriteiten liggen.
Met 1350 netto een koopwoning? Erfenisje gehad zeker?quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:33 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd z'n dooddoener. Alsof je geen leven hebt als je geld opzij zetIk vind dat alleen maar slim.
OT: 13.000 euro spaargeld, inkomen netto 1350 euro, woon op mezelf in een koopwoning. spaar elke maand gemiddeld een euro of 300 afhankelijk van wat er die maand aan rekeningen binnenkomt. Eigenlijk spaar ik meer (meestal zo'n 500 euro per maand) maar ik gooi al mijn spaargeld op 1 grote hoop dus als er weer eens een rekening komt of de vakantie moet betaald worden dan gaat het daar vanafvandaar dat ik netto zo op 300 euro uitkom wat ook daadwerkelijk blijft staan.
1350 netto en dan 500 sparen??? Dan heb je dus 850 euro om alles van te betalen zoals hypotheek, boodschappen, vaste lasten etc???quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 11:33 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
OT: 13.000 euro spaargeld, inkomen netto 1350 euro, woon op mezelf in een koopwoning. spaar elke maand gemiddeld een euro of 300 afhankelijk van wat er die maand aan rekeningen binnenkomt. Eigenlijk spaar ik meer (meestal zo'n
500 euro per maand) maar ik gooi al mijn spaargeld op 1
grote hoop dus als er weer eens een rekening komt of de
vakantie moet betaald worden dan gaat het daar vanafvandaar dat ik netto zo op 300 euro uitkom wat ook daadwerkelijk blijft staan.
Ik weet niet wat jouw inkomen was, maar mijn studiefinanciering en bijbaan was niet genoeg om daarnaast 500 euro te sparen. En besides je wil toch ook wat leven op die leeftijd. Je kunt je hele leven sparen.quote:
TS werkt fulltime. Daarbij denk ik dat de meeste mensen op die leeftijd geen studiefinanciering meer krijgen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 13:27 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jouw inkomen was, maar mijn studiefinanciering en bijbaan was niet genoeg om daarnaast 500 euro te sparen. En besides je wil toch ook wat leven op die leeftijd. Je kunt je hele leven sparen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |