Misschien valt het tegenwoordig wel meequote:Op woensdag 29 september 2010 22:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je mag alles vinden, ook als het als een lul op een sluisdeur slaat. Ik snap alleen niet waar die oprisping ineens vandaan komt.
Oh, als je in een brabants plattelandsdorpje opgegroeid bent is Gouda een verschrikkingquote:Op woensdag 29 september 2010 22:12 schreef Duvel het volgende:
Aan de goede kant van het spoor wel ja.
Oh, en als je jaren op Rotterdam Zuid gewoond hebt, is heel Gouda een oase van rust.
Dit nummer vat de spilzucht van NS Hispeed geweldig samen:quote:Op woensdag 29 september 2010 22:05 schreef Ireyon het volgende:
Ohja vandaag was die Fyra 2x per uur proef.. 'k Heb nog 3 lege stammen bij Schiphol voorbij zien komen
Mja. Bende niet waar? Ik reis vaak met de trein maar oh zo vaak is het afwachten waar je nu weer in terecht komt. Ik ga komende maanden nog een trip van Londen - Parijs - Zurich - Milaan - Lausanne - Geneve pakken. Alleen maar de treinquote:Op woensdag 29 september 2010 21:39 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Omdat het ook op 't Nederlandse traject is.. Zal wel weer iets met ballast vernieuwen zijn, of (hopelijk) gaan ze iets doen aan de afschuwelijke overweg die in dat traject ligt. Tussen Roosendaal en Breda rijdt komend weekend ook niks en eind oktober gaat het er zelfs een hele week uit. Herfstvakantie, dus dan gaan er minder mensen met de trein. Vakantie.. Ergens rond 1ste kerstdag is mijn eerstvolgende vakantie
.
Boer.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeer zeker wel. Ik WEET dat. Stadskind
Dat lijkt me een foutje van 9292. De NMBS is de Belgische spoorwegmaatschappij (die allang failliet zou zijn als ze niet beschermd zou zijn door de Belgische overheid) en ik denk niet dat die zomaar een trein naar Groningen inleggen.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:57 schreef Arnette het volgende:
Ik ben weer terug van weggeweest...
Maar ik vroeg me iets af.. ik plande zojuist mijn treinreis van R'dam naar Groningen voor komende zondag (rond 10 uur) en ik zag dat er Intercity NMBS naar Groningen ging... dit vond ik vrij opmerkelijk. Vooral nadat ik googlelde en uitvond dat dit stond voor iets ala België... is dit een fout van 9292 of weet iemand hier wat van?
Lijnfolder per regio.. Is dat niet meer werk om te maken en drukken? En worden die folders gratis of betaald?quote:Op donderdag 30 september 2010 06:24 schreef greavy het volgende:
Digitaal spoorboekje
De NS wil af van het gedrukte spoorboekje, omdat hij soms al verouderd is voordat het is verschenen. Wel wil NS een digitaal spoorboekje uitbrengen voor de kleine groep klanten die hechten aan het spoorboekje. Dat houd in dat de tabellen die normaal in het spoorboekje staan, op internet worden geplaatst. Het 'digitale spoorboekje' kan ook dienen als catalogus en naslagwerk en wordt jaarlijks van een update voorzien. Naast het digitale spoorboekje komen er lijnfolders met treintijden voor een specifieke regio. Deze zullen beschikbaar komen op de grotere NS stations.
Dag lieverd, verveel je je?quote:Op donderdag 30 september 2010 11:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Op een station.
[zich uit de voeten maakt uit dit topic]
Zeker welquote:Op donderdag 30 september 2010 09:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Lijnfolder per regio.. Is dat niet meer werk om te maken en drukken?
Gouda, bij het spoor van de trein naar Alphen a/d Rijn misschien?quote:Op donderdag 30 september 2010 11:25 schreef Crientj het volgende:
Weet iemand waar deze foto is genomen?
[ afbeelding ]
lijkt me niet. Het probleem is dat wissel dat je rechtsboven ziet.quote:Op donderdag 30 september 2010 12:26 schreef KapiteinT het volgende:
[..]
Gouda, bij het spoor van de trein naar Alphen a/d Rijn misschien?
Den Haag Centraal:quote:Op donderdag 30 september 2010 11:25 schreef Crientj het volgende:
Weet iemand waar deze foto is genomen?
[ afbeelding ]
Wat een aap zegquote:Op donderdag 30 september 2010 13:09 schreef Peterselieman het volgende:
Trein halen?
[Video] Man bungelt aan raam rijdende trein
Dat zou je ook eens moeten bijhouden ja. Hoeveel namen er inmiddels bij die handtekening horenquote:Op donderdag 30 september 2010 14:00 schreef Peterselieman het volgende:
mja, nog stuitender vindt ik eigenlijk dat de brief weer lekker vreemd ondertekend is.
Nou ja dat snap ik maar het woord extra, wat heb je naast je kaartje nog op te sturen?quote:Op donderdag 30 september 2010 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
vreemd, ik hoor dat inderdaad vaker, dat ze zelf de meegestuurde vervoerbewijzen kwijtraken en dan de klant de schuld geven. Is mij zelf overigens nog nooit gebeurd, ik heb altijd gewoon mn geld gekregen. Al duurde het soms wat langer dan de streeftijd.
Dat dichtsabbelen lukt mij trouwens ook iedere keer gewoon goed![]()
Tot slot krijg ik tegenwoordig geen brieven meer, maar emailtjes
dat gaat over railrunners, fietskaartjes, ICE-toeslagen and the likequote:Op donderdag 30 september 2010 14:21 schreef bork het volgende:
[..]
Nou ja dat snap ik maar het woord extra, wat heb je naast je kaartje nog op te sturen?
Maar die waren er niet, volgens mijquote:Op donderdag 30 september 2010 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat gaat over railrunners, fietskaartjes, ICE-toeslagen and the like
Dudequote:Op donderdag 30 september 2010 14:28 schreef bork het volgende:
[..]
Maar die waren er niet, volgens mij
Ik bewaar die pdf'jes wel van ze maar net niet deze, ik heb nog wel de link naar het e-ticket en de datum en de prijs, heb ik daar nog wat aan?
Het beangstigt mij een beetje om in de oneindige molen van de NS terecht te komen, ze gaan nu weer een nieuwe brief sturen want dit kan niet per telefoon/mail [dikke zucht]![]()
![]()
Einde discussie.quote:Op donderdag 30 september 2010 13:58 schreef bork het volgende:
ik heb al keurig het geld teruggekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |