Best, ben ik voor jou Henk van Dorp. Anders nog iets?quote:Op woensdag 29 september 2010 19:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat zouden ook karakteristieken van Henk van Dorp kunnen zijn...
Vertrekstaten in Duitsland? Die zijn toch gesorteerd op tijd en niet op bestemming? Wat heb je daar nou aanquote:
Wat ik graag wil weten is "van welk spoor vertrekt de trein naar X van YY:YY?" en DAAR zijn ze idd wel handig voor. Wat ik ook weleens wil weten is "Kan ik nog van hier naar X op en neer voordat ik om yy:yy de trein naar Z moet hebben?" ook daar krijg je antwoord op met die Duitse vertrekstaten. En met het spoorboekje.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:06 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Vertrekstaten in Duitsland? Die zijn toch gesorteerd op tijd en niet op bestemming? Wat heb je daar nou aan. Je wilt toch weten wanneer vertrekt de trein naar <..> en niet Welke trein vertrekt er om xx.xx uur
. 'k Dacht eerst dat het iets typisch Belgisch was, zoiets doms, daar hangen ze nl. ook op die manier.
De Duitse vertrekstaten geven ook antwoorden op simpele vragen zoals:quote:Op woensdag 29 september 2010 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat ik graag wil weten is "van welk spoor vertrekt de trein naar X van YY:YY?" en DAAR zijn ze idd wel handig voor. Wat ik ook weleens wil weten is "Kan ik nog van hier naar X op en neer voordat ik om yy:yy de trein naar Z moet hebben?" ook daar krijg je antwoord op met die Duitse vertrekstaten. En met het spoorboekje.
En ultimately natuurlijk: Als ik niet naar X op en neer kan, tot waar lukt het dan nog WEL?![]()
Maar zulke vragen hebben de meeste reizigers niet idd, dat klopt![]()
Daarom ga ik ook voor de combinatie sorteren op richting en tijd.quote:Op woensdag 29 september 2010 19:06 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Vertrekstaten in Duitsland? Die zijn toch gesorteerd op tijd en niet op bestemming? Wat heb je daar nou aan. Je wilt toch weten wanneer vertrekt de trein naar <..> en niet Welke trein vertrekt er om xx.xx uur
. 'k Dacht eerst dat het iets typisch Belgisch was, zoiets doms, daar hangen ze nl. ook op die manier.
Zeker. Je weet gelijk wanneer je op je bestemming bent. En je hebt er handige kaartautomaten die ook 'Reisplanaufkunft' (of zoiets) hebben. Kan je je reis tot in detail plannen.quote:
Nog zoiets inderdaad, heel goedquote:Op woensdag 29 september 2010 20:08 schreef greavy het volgende:
[..]
Zeker. Je weet gelijk wanneer je op je bestemming bent. En je hebt er handige kaartautomaten die ook 'Reisplanaufkunft' (of zoiets) hebben. Kan je je reis tot in detail plannen.
Denk je dat de tekst daar leesbaarder van zou worden dan?quote:Op woensdag 29 september 2010 20:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
(ja die afkortingen van die stations weet ik niet hoor)
Waarom ga je in een SLT zitten als je van Gouda naar Den Haag reist, terwijl er 4 IC's per uur voorbij schieten.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Beenruimte in een SLT? Als je geen benen hebt misschien.
Hoe dan ook, ik reis dagelijks Gouda - Den Haag (ja die afkortingen van die stations weet ik niet hoor) en 9 van de 10 keer dat ik vertraging heb is het omdat er op het traject een defect exemplaar staat van deze magnifieke trein. Ik vind het ondingen.
En dan eerst omroepen in de trein dat er 'andere treinen eerst wegmoeten'. Eh.. okEn dan 10 minuten later dat ie niet gaat omdat 'ie stuk is. Verrassend.
EnSocios.
Ik heb weleens in Vleuten staan wachten in januariquote:Op woensdag 29 september 2010 20:30 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Waarom ga je in een SLT zitten als je van Gouda naar Den Haag reist, terwijl er 4 IC's per uur voorbij schieten.
Ik had de IC nét gemist en dan ga ik niet een kwartier staan wachten op de eerstvolgende, maar hobbel ik gewoon de SLT in. Die vertrok dus niet, maar ze besloten dat om te roepen twee minuten voor het vertrek van de volgende IC. Dus die kon ik ook niet meer halen. En vervolgens wurmde de hele SLT zich dus in de volgende SLT. Knusjes.quote:Op woensdag 29 september 2010 20:30 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Waarom ga je in een SLT zitten als je van Gouda naar Den Haag reist, terwijl er 4 IC's per uur voorbij schieten.
En zet 'm nou eens op Oktober? Dan krijg je te zien dat komend weekend en volgens weekend er werkzaamheden zijn tussen Kapellen en Kalmthout. En ook aan de Nederlandse zijde schijnt er iets te gebeuren.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
http://werfinftrv.infrabel.be/website_prd/map.aspx?lang=1
Daar de actuele werkzaamheden op het Belgisch spoor. Niks te zien tussen Roosendaal en Essen?
Nounou. Een heel kwartier op Den Haag Centraal. Wat een helquote:Op woensdag 29 september 2010 21:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik had de IC nét gemist en dan ga ik niet een kwartier staan wachten op de eerstvolgende, maar hobbel ik gewoon de SLT in. Die vertrok dus niet, maar ze besloten dat om te roepen twee minuten voor het vertrek van de volgende IC. Dus die kon ik ook niet meer halen. En vervolgens wurmde de hele SLT zich dus in de volgende SLT. Knusjes.
Dit speelde zich overigens af in Den Haag, niet in Gouda.
Omdat het ook op 't Nederlandse traject is.. Zal wel weer iets met ballast vernieuwen zijn, of (hopelijk) gaan ze iets doen aan de afschuwelijke overweg die in dat traject ligtquote:Op woensdag 29 september 2010 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
http://werfinftrv.infrabel.be/website_prd/map.aspx?lang=1
Daar de actuele werkzaamheden op het Belgisch spoor. Niks te zien tussen Roosendaal en Essen?
Stuk beter dan op Gouda, waar je elke seconde een mes in je bast kan krijgen.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:35 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nounou. Een heel kwartier op Den Haag Centraal. Wat een hel![]()
Dat was mijn klacht ook nietquote:Op woensdag 29 september 2010 21:35 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nounou. Een heel kwartier op Den Haag Centraal. Wat een hel![]()
Ik nodig je uit samen met mij een overstap richting Dordrecht te missen op station Geldermalsen in de avonduren![]()
![]()
Ik heb dan ook een webwinkel in de messen uit mijn bast, die ik met veel winst doorverkoop, zelfs na aftrek van mijn aanvullende ziektekostenverzekering.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stuk beter dan op Gouda, waar je elke seconde een mes in je bast kan krijgen.
Maar goed, je hebt ook mensen die er gaan WONEN
Nou ik ben blij dat jij er met plezier woont hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 21:52 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een webwinkel in de messen uit mijn bast, die ik met veel winst doorverkoop, zelfs na aftrek van mijn aanvullende ziektekostenverzekering.
Ja, wat wil je nou zeggen, moeten we nog meer open deuren intrappen? Ik ben al wezen sporten vanavond.quote:Op woensdag 29 september 2010 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik ben blij dat jij er met plezier woont hoorIk woon liever ergens anders
Gek genoeg ken ik ook mensen.quote:Gek genoeg ken ik ook mensen die graag in Venlo, Heerlen, Helmond resp. Hilversum wonen.
Hebben we het nog niet over Veenendaal.
Je mag alles vinden, ook als het als een lul op een sluisdeur slaat. Ik snap alleen niet waar die oprisping ineens vandaan komt.quote:Op woensdag 29 september 2010 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
ik bedoel dat ik dat allemaal criminele kutsteden vind waar ik nog niet dood gevonden hoef te worden.
Mag ik dat vinden? Of word je dan boos?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |