Oh, voor de volle prijs. Ja, dan moet je niet al je voordeelurenkaarthouders een bon geven waarmee ze die andere 52.000 spoorboekjes met 40 % korting gekocht hebben, en vervolgens zeggen dat er maar 18000 verkocht zijnquote:In 2009 zijn
70.OOO spoorboekjes gedrukt waarvan er nog maar 18.000 daadwerkelijk voor de volle prijs
zijn verkocht.
Net of jou of prorail of NS dat wat boeit. Jullie doen toch wel wat je zelf leuk lijkt, reizigers zijn maar lastig volk.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:33 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Yup. Heb je het eindelijk door?
Ik ben vandaag vrij. Ik spreek op persoonlijke titel.quote:Op woensdag 29 september 2010 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net of jou of prorail of NS dat wat boeit. Jullie doen toch wel wat je zelf leuk lijkt, reizigers zijn maar lastig volk.
Hey.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Godsamme, wat is dat SLT-materieel (bedankt Duvel voor deze benamingenkennis) enorme TROEP! Ze gaan constant stuk. Zijn ze in elkaar gezet door een stel triangeljosti's ofzo? In twee weken tijd tel ik defecte slet nummer 5.
Nog nul keer een storing gehad. Nul uit pakweg 8 ā 10 (ik houd treinritten niet nauwkeurig bij)...quote:Op woensdag 29 september 2010 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb nog NOOIT in een SLT gezeten die kapot was of ging.
Ik heb wel 3 keer in een SLT gezeten en dat had 4 keer kunnen zijn, maar, u raadt het al
Heerlijk als spijtoptanten op hun nummer worden gezet. Niet alleen in de politiek...quote:Op woensdag 29 september 2010 14:51 schreef Socios het volgende:
[..]
Had ik niet van jou verwacht. Ik herinner mij nog jouw jaarlijkse post waarin je vermeldt om niet te vergeten de ´verplichte kost´ weer te kopen; het spoorboekje.
Klopt.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:38 schreef Socios het volgende:
Ik heb afgelopen zaterdag voor het eerst in een SLT gezeten. Eentje op de werkplaats van Nedtrain. Wat mij wel opviel is dat de stoelen erg meevallen. Zowel 1e als 2e klas zachte zitting en beenruimte. Veel beter dan in GTW!
Die proefzittingen destijds op Utrecht Centraal waren niet voor niets?
Ohw, het is niet om mijn ´gelijk´ bij Zug-Chef te halen, hoor. Ik was gewoon oprecht verbaasd.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:41 schreef Ofyles2 het volgende:
Heerlijk als spijtoptanten op hun nummer worden gezet. Niet alleen in de politiek...
Vertel me, waarde Zug-Chef, wat jij zou doen als een bedrijf maatregelen neemt die desastreus uitpakt voor jou of je omgeving.quote:Op woensdag 29 september 2010 17:43 schreef Zug-Chef het volgende:
Inderdaad, Fles lijkt wel de standaard NL´er die non stop alleen maar kan klagen over werkelijk alles. Alles wordt duurder, op vele fronten wordt je inderdaad gewoon genaaid waar je bij staat, maar ja face it, so it be.
Ik zit zelf te denken om de vormgeving van de huidige vertrekborden radicaal aan te passen...quote:Op woensdag 29 september 2010 18:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Ohw, het is niet om mijn ´gelijk´ bij Zug-Chef te halen, hoor. Ik was gewoon oprecht verbaasd.
Het kan prima dat ´ie er nu anders over denkt. En blijkbaar veel treinreizigers dus, verklaart die 1% die het Spoorboekje nog gebruikt.
Erg jammer, dat wel. Het is (voor mij) puur hopen dat het Spoorboekje toch gewoon uitkomt.
xD! Had op het raam geklopt, ik heb dus echt niet naar buiten gekeken.quote:Op woensdag 29 september 2010 11:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh Crientj stond vanochtend heel uitgeslapen (eh hum) koffiebekers bij te vullen
na drie minuten zwaaien voor het raam ben ik maar naar mijn trein gelopen
Verhuizen. Wil ik toch al lange tijd, ben dat Lw wel zat. Zeker ook de reistijd naar mn werkgever 2x/week in Ut.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Vertel me, waarde Zug-Chef, wat jij zou doen als een bedrijf maatregelen neemt die desastreus uitpakt voor jou of je omgeving.
Ik ben wel benieuwd of je dan nog steeds de Britse mentaliteit (stiff upper lip, red.) behoudt...
Tja, journalisten worden tegenwoordig geterroriseerd door strikte eindtijden, feiten verifiëren wordt steeds minder gedaan...quote:Op woensdag 29 september 2010 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Meer humor: http://www.zie.nl/video/a(...)per-uur/m1azrl6fdlxv
[..]De media. Mja.
.
Je had niet onderhandeld over een woonplaats dichterbij je werkplek?quote:Op woensdag 29 september 2010 18:49 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Verhuizen. Wil ik toch al lange tijd, ben dat Lw wel zat. Zeker ook de reistijd naar mn werkgever 2x/week in Ut.
Nee omdat het gebied waarvoor ik werk dan weer in Friesland ligt. En ik krijg 100% reiskosten vergoeding + daarbij eigenlijk al mn prive reizen ook vergoed (want OV jaarkaart) + ik kan effectief werken in de trein. Per dag dat ik naar kantoor moet is dat 4 uur werken in de trein, ideaal.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je had niet onderhandeld over een woonplaats dichterbij je werkplek?
Hou der nou maar over op okeequote:Op woensdag 29 september 2010 18:52 schreef Ascendancy het volgende:
Ik heb nog nooit van mijn leven een spoorboekje gezien. Ik ken ook niemand die het gebruikt. Voor die paar mensen die met de trein reizen, maar geen internet hebben, heb je een prachtige telefoon en de vertrekstaten op het station. En vrienden/familie.
Ik vind de vertrekstaten op de stations lang niet zo overzichtelijk.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:52 schreef Ascendancy het volgende:
Ik heb nog nooit van mijn leven een spoorboekje gezien. Ik ken ook niemand die het gebruikt. Voor die paar mensen die met de trein reizen, maar geen internet hebben, heb je een prachtige telefoon en de vertrekstaten op het station. En vrienden/familie.
Moet je eens langer dan 5 minuten blijven zitten. Dat heeft niemand getest op Utrecht Centraal destijds...quote:Op woensdag 29 september 2010 18:38 schreef Socios het volgende:
Ik heb afgelopen zaterdag voor het eerst in een SLT gezeten. Eentje op de werkplaats van Nedtrain. Wat mij wel opviel is dat de stoelen erg meevallen. Zowel 1e als 2e klas zachte zitting en beenruimte. Veel beter dan in GTW!
Die proefzittingen destijds op Utrecht Centraal waren niet voor niets?
Ik vind de gele vertrekstaten meer dan prima. Waarom de tijden borden met de tijden in het rood (aankomsttijden) weg zijn weet ik ook niet.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:58 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik vind de vertrekstaten op de stations lang niet zo overzichtelijk.
Het is een rommelige brij met mitsen en maren en ik mis ook aankomsttijden.
Vet handig in Duitsland idd.quote:Op woensdag 29 september 2010 18:58 schreef Ofyles2 het volgende:
Het is een rommelige brij met mitsen en maren en ik mis ook aankomsttijden.
Dat zouden ook karakteristieken van Henk van Dorp kunnen zijn...quote:Op woensdag 29 september 2010 17:23 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik ben vandaag vrij. Ik spreek op persoonlijke titel.
Maar jezus man, je lijkt wel een bejaarde die maar doorbriest over dat hij het tientje van Lieftink nooit heeft gekregen. Point made, get over it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |