Ja maar, NEE!quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:02 schreef Greys het volgende:
Ga je nou eigenlijk al zeker mee Ll?
En goed, ik denk dat ik iets verkeerd heb geïnterpreteerd dan
Ik zag het gewoon als een leuke manier om een paar van jullie weer eens te zien. Van mij hoeft het echt niet massaal en met sticky topics enzo. Ook geen donaties gaan vragen als het aan mij ligt. Maar als jullie dat wel willen, dan doe vooral en dan beslis ik tegen die tijd gewoon of ik alleen bij het DTH gedeelte kom of ook met eten![]()
(Als er straks 30 man gaan scheppen we weer veel te grote verwachtingen qua wat we meenemen denk ik, eerlijk gezegd)
Ik zal jou eens een debiel kind gevenquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:07 schreef Goodbye het volgende:
Een fopjeBen je alvast aan het oefenen voor je debiele kind?
Doe idd maar een sticky, dan ronsel ik nog wel een paar Wedden Op Sport hooligans.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:03 schreef Loveless85 het volgende:
Nee ik blijf natuurlijk gewoon thuis, maar ik zadel jullie met wat DTH-maagdjes op
Hier Q, weer eentje voor je lijst!quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:09 schreef APK het volgende:
[..]
Doe idd maar een sticky, dan ronsel ik nog wel een paar Wedden Op Sport hooligans.
Ik ronsel slechts en aai geen schele hondjes.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier Q, weer eentje voor je lijst!
Hoofd Hooligans!
Schele hondjes?quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:11 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ronsel slechts en aai geen schele hondjes.
Q is niet scheel.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:14 schreef APK het volgende:
[..]
Q zal ook wel misbijten als ze scheel is.
Zijn ze dan vals of juist heel lief?quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:18 schreef Loveless85 het volgende:
Of hebben 3 poten. Of geen vacht. Of stuiptrekkingen
Dat verschilt per beest. Je moet vooral oppassen voor de blinden. En voor Greys, die wil ze nl. stiekem allemaal later in de auto verstoppen en mee naar huis nemenquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:20 schreef APK het volgende:
[..]
Zijn ze dan vals of juist heel lief?
Ooooo-kaaaaaay.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:20 schreef Loveless85 het volgende:
Dat verschilt per beest. Je moet vooral oppassen voor de blinden. En voor Greys, die wil ze nl. stiekem allemaal later in de auto verstoppen en mee naar huis nemen
Nietes. Dat heb ik alleen in een asiel, niet bij Dierenthuis waar ze mogen blijven wonenquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat verschilt per beest. Je moet vooral oppassen voor de blinden. En voor Greys, die wil ze nl. stiekem allemaal later in de auto verstoppen en mee naar huis nemen
Ik mag geen zwakbegaafden aanvallenquote:
Ik zou naar DTH gaan en jozef gaan aaienquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:20 schreef APK het volgende:
[..]
Zijn ze dan vals of juist heel lief?
Moet je dat nou serieus vragen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:28 schreef Greys het volgende:
Q, gaan we vooraf wel weer naar de Mac?
* APK gaat kwijlend en zielig kijkend in een opgeruimd kooitje zitten.quote:
Kijk, iemand die zn plek weetquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:30 schreef APK het volgende:
[..]
* APK gaat kwijlend en zielig kijkend in een opgeruimd kooitje zitten.
quote:
Hmmz, even de wet van de communicerende vaten nalezen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:36 schreef Greys het volgende:
Als je op te vouwen bent tot het volume van 1 krat bier moet het net lukken.
Klein vaatje wijn past vast ookquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:41 schreef APK het volgende:
[..]
Hmmz, even de wet van de communicerende vaten nalezen.
Lijkt mij idd ook beter voor de communicatie.quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mcchicken menu FTW!
Ik ga naar dth rijdenWaarschuwen jullie voor bomen en fietspaden?
Jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb je nu al opgeëist bij MM? Dat jij mag rijden?
En inderdaad, we zullen op tijd proberen te gillen
Ik ook.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
JaIk hou van rijden
En wel hard gillen, zoals elies deed. Dan weet ik immers dat er paniek heerst
Ik zie het nog voor me
En ik kijken in mijn achteruitkijk spiegelquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook.
Booooooooooooooooooooooom!!!!!!!!!!!! Hooooooooooooooo!![]()
![]()
Jeeejquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:05 schreef tombolafan het volgende:
McDonalds heeft volgens mij tegenwoordig heul geen ballenbak meer![]()
Maar evengoed wil ik daar wel heen![]()
quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:13 schreef JJH het volgende:
'leu.
Ik heb gereplyed op de pm. Ik weet het nog niet, heb de laatse tijd wel een boel fok dingetjes die allemaal in het weekend vallen. En dit is ook weer 1,5 uur rijden. Ik weet het nog niet.
Dat zei ik op de vorige pagina.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:13 schreef JJH het volgende:
'leu.
Ik heb gereplyed op de pm. Ik weet het nog niet, heb de laatse tijd wel een boel fok dingetjes die allemaal in het weekend vallen. En dit is ook weer 1,5 uur rijden. Ik weet het nog niet.
Faalquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:18 schreef JJH het volgende:
En ik denk dat ik het tabje perongeluk dichtgeklikt heb.
Ik had verwacht dat het een zoetsappige PM wasquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat het een zoetsappige PM was
Maar kijk maar even joh. Als je last minute toch besluit mee te gaan bennu welkom
Look who's back!quote:
Zwabberquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:24 schreef Maes het volgende:
Hoiwe hebben weer internet dus ik kan weer meepraten
Joe staat in die OPquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:24 schreef Maes het volgende:
Hoiwe hebben weer internet dus ik kan weer meepraten
Goffer Q, ik heb de OP-wiki helemaal aangepast met linkje naar DTH, ga jij kopieren uit het vorige topicquote:
OOh, well... excuse mequote:Op dinsdag 28 september 2010 19:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goffer Q, ik heb de OP-wiki helemaal aangepast met linkje naar DTH, ga jij kopieren uit het vorige topic
Ja eh, ik neem mijn taak als hoofd-lijstje serieus jaquote:
Pfffffquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja eh, ik neem mijn taak als hoofd-lijstje serieus ja
Whehehe de lijstjesmaffia regeert weerquote:
Was handiger opperhoofd? Dat ik de orginele OP pak? of deze laat staan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja eh, ik neem mijn taak als hoofd-lijstje serieus ja
Me neitherquote:
Laat maar staan, komt ie in de volgendequote:Op dinsdag 28 september 2010 19:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Was handiger opperhoofd? Dat ik de orginele OP pak? of deze laat staan?
Hou je nog een beetje van me?quote:
Ik ben geen maffia!quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehehe de lijstjesmaffia regeert weer
ja hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hou je nog een beetje van me?
Hoe is het schooltje?
Oh nee maffiozo zijn geen huilies, sorry!quote:
Kewl.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja hoor![]()
school gaat prima, tis hartstikke leuk
ach ik mag tekenen en prutsen op de poeter dus ik ben tevreequote:Op dinsdag 28 september 2010 19:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kewl.
Ik wou dat ik ooit iets van school leuk gevonden had.
Dat lijkt me serieus waar tof, iets studeren of zo wat echt leuk is
quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nee maffiozo zijn geen huilies, sorry!
Ik zou willen dat ik Nederlands kon gaan studeren, of Japansquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ach ik mag tekenen en prutsen op de poeter dus ik ben tevree
Ik heb straks een happy meal gegetenquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:05 schreef tombolafan het volgende:
McDonalds heeft volgens mij tegenwoordig heul geen ballenbak meer![]()
Maar evengoed wil ik daar wel heen![]()
Ik heb geen idee waar je het over hebt en ik mag hopen dat wat ik roep niks met jouw spel te maken heeftquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik doe mee aan het maffiaspel he, straks word ik gelyncht omdat jullie zeggen dat ik maffia ben
Maar ik neem aan dat je toch ook wel een beetje management, marketing en/of financien krijgt? Anders pruts je leuke dingen, maar die totaal onrendabel of verkoopbaar zijn ofzoquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ach ik mag tekenen en prutsen op de poeter dus ik ben tevree
Oh neequote:Op dinsdag 28 september 2010 19:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
TOMBO IS MAFFIA, KOMT DAT ZIEN ALLEN!!!
Ik ga lapo hunten denk ik
En wat kreeg je voor speeltje er bij?quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb straks een happy meal gegeten
Hijs pas net begonnen, laat ze eerst lekker ontwerpen en prutsen, als ze dat al niet blijken te kunnen hoef je ze de rest ook niet te leren toch?quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat je toch ook wel een beetje management, marketing en/of financien krijgt? Anders pruts je leuke dingen, maar die totaal onrendabel of verkoopbaar zijn ofzo
we krijgen les over productiemanieren en materialenles, sterkteleer dus de producten zijn in het echt mogelijkquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat je toch ook wel een beetje management, marketing en/of financien krijgt? Anders pruts je leuke dingen, maar die totaal onrendabel of verkoopbaar zijn ofzo
Nee joh, het is een spel op FOK! en je moet erachter komen wie van de dorpelingen maffia zijn... En een tt zoals DML wil gaan doen kan er voor zorgen dat ik gelynched wordt als ik pech hebquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt en ik mag hopen dat wat ik roep niks met jouw spel te maken heeft
Das ook weer zo, maar het lijkt me ook sterk dat je 4 jaar lang alleen maar tekent en prutst en dan klaar bent en vervolgens in het bedrijfsleven totaal faalt omdat je geen enkel besef hebt of iets duur is om te maken of wel verkooptquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hijs pas net begonnen, laat ze eerst lekker ontwerpen en prutsen, als ze dat al niet blijken te kunnen hoef je ze de rest ook niet te leren toch?
Welke, Sjon?quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga afwassen, en nog es een poging doen om een hond hier door een hoepel te leren springen.
vergeet de hoepel, probeer een play-doh pompquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga afwassen, en nog es een poging doen om een hond hier door een hoepel te leren springen.
Jamaar hij doet t amper 4 wekenquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das ook weer zo, maar het lijkt me ook sterk dat je 4 jaar lang alleen maar tekent en prutst en dan klaar bent en vervolgens in het bedrijfsleven totaal faalt omdat je geen enkel besef hebt of iets duur is om te maken of wel verkoopt
Ik durf te wedden dat die het meteen OOK doet als ik het Billy of Kees geleerd heb.quote:
lezen Ll, we krijgen sterkteleer materialenleer en productieprocessen, we leren hoe dingen werken en wat ze kostenquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das ook weer zo, maar het lijkt me ook sterk dat je 4 jaar lang alleen maar tekent en prutst en dan klaar bent en vervolgens in het bedrijfsleven totaal faalt omdat je geen enkel besef hebt of iets duur is om te maken of wel verkoopt
Ik ben trots op je.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
lezen Ll, we krijgen sterkteleer materialenleer en productieprocessen, we leren hoe dingen werken en wat ze kosten
het is niet artsy-fartsy vormgeven, er komt wel degelijk reken en denkwerk aan te pas
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben trots op je.
Heb je trouwens al zo'n bril met dik montuur en zonder sterkte in de glazen?
Billy.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat die het meteen OOK doet als ik het Billy of Kees geleerd heb.
Vooralsnog is Billy bang voor de hoepel omdat de eerste keer dat ik ging oefenen het terrorkind kwam en met die hoepel door de hut begon te smijten.
Sjon zal het van mij niet aannemen, maar als ie ziet dat een van de andere honden er een hit mee scoort zal ie het onmiddelijk ook doen en de rest uit de hoepel douwen
Ploatjesemmer.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:05 schreef Qwea het volgende:
Waar kan ik avi uploaden en embedden afgezien van youtube?
dailymotion?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:05 schreef Qwea het volgende:
Waar kan ik avi uploaden en embedden afgezien van youtube?
Een of ander ding waar water in moet om plaatjes uit te vergroten.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
En wat kreeg je voor speeltje er bij?
Moet je je voor reggen. Heb het geupt naar mn server. Dan maar niet embeddedquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:16 schreef Qwea het volgende:
Klik! Belangrijke mededeling omtrent DTH
uhuquote:
NEE! POESJE LIEF!quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:23 schreef Loveless85 het volgende:
Geef 'm es een paar patsen voor z'n bek
Als je hem 2 of 3 tikken op z'n harses geeft gaat hij KO.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
NEE! POESJE LIEF!
Ik heb hem al 4x aan zn staart getrokken en in zn maag geport
Ik weetsquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je hem 2 of 3 tikken op z'n harses geeft gaat hij KO.
En dan moet je daarna melk geven
Mwah, je moet het niet onderhouden ofzo. Maar je kan het melk geven, en een paar tikken geven, en het praat alles na wat je zegt in dat hoge stemmetjequote:
Ik zie op google een youtube staan (talking tomcat andy) dat het ook met een "normale/lage" stem kanquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, je moet het niet onderhouden ofzo. Maar je kan het melk geven, en een paar tikken geven, en het praat alles na wat je zegt in dat hoge stemmetje
Ja, waarom denk je anders dat ik zo hard oefen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:27 schreef Loveless85 het volgende:
Ga je Sjon aan het circus mee geven?
Misschien als je zelf heel laag praat?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zie op google een youtube staan (talking tomcat andy) dat het ook met een "normale/lage" stem kan
I do not have a cluequote:Op dinsdag 28 september 2010 20:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, waarom denk je anders dat ik zo hard oefen?
Weet je wat pas erg is?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
uhu
Ik zocht al zoiets, want zoiets zit ook op de iphone. Nou, het duurde ff maar gevonden
Het moet wel schoonmaak dettol zij hea! Geen handzeep dettol!quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:28 schreef Ingetje79 het volgende:![]()
Ik ben het wel een beetje met Greysie eens eiks; niet te groot maken, tis geen actie![]()
Volgend jaar met verhuizing kunnen we onze energie beter in een echte DTH-actie steken evt.
En F_R; als jij grote flessen Dettol kan krijgen voor 5 euro, bombardeer ik jou nu officieel tot Hoofd Dettol.
Ben ik wel Hoofd Allesreinigert
Ik heb maar 1 desirequote:Op dinsdag 28 september 2010 20:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Weet je wat pas erg is?
Twee van die dingen tegen elkaar aan laten krijsen.
Deden mn vriendjes laatst toen ze hier waren.
Te hysterisch gewoon
De Dettol op m'n werk is speciaal voor desinfectie van de huid en daarom een stuk duurder gok ikquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het moet wel schoonmaak dettol zij hea! Geen handzeep dettol!
En ik ben benieuwd hoeveel liter "groot" is
Dat zou kunnenquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De Dettol op m'n werk is speciaal voor desinfectie van de huid en daarom een stuk duurder gok ik
Sorry, blame it on Qut, die stalkte me zo erg, ik moest welquote:
Hey, je bent vrij om weer te gaan hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sorry, blame it on Qut, die stalkte me zo erg, ik moest wel
Ik vind het anders wel gezellig heur....quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Sorry, blame it on Qut, die stalkte me zo erg, ik moest wel
De markt dettol is gewoon schoonmaakdettol geen handzeepdettol, en das 750 ml voor 5 euro, 3 flessen voor 12.50. Prima spul, ik poets dr al jaren meequote:Op dinsdag 28 september 2010 20:32 schreef Qwea het volgende:
gvd ik kan die dettol link niet meer vinden
Ik heb het maar gedownload JJH
Have fun!
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik vind het anders wel gezellig heur....
Ik kan best lief zijnquote:
hmm, oke. Ja ik gebruik alleen handzeep dettolquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De markt dettol is gewoon schoonmaakdettol geen handzeepdettol, en das 750 ml voor 5 euro, 3 flessen voor 12.50. Prima spul, ik poets dr al jaren mee
Verwacht van mij maar niet te veelquote:
Ik versta je niet. Wat zei je?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:36 schreef Ingetje79 het volgende:
LAAT F_R MAAR DETTOL HALEN OP DE MARKT
En overleg ff met Greys over de fienansiejun
Is dat beest nou nog niet fatsoenlijk gegroeid?????????quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:35 schreef Maes het volgende:
Ik heb een hond op mijn voeten en een piepklein hondje op mijn arm
Ik ken je inmiddels een aantal online jaartjesquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Verwacht van mij maar niet te veel
Goed plan, koffiequote:Op dinsdag 28 september 2010 20:36 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ken je inmiddels een aantal online jaartjes![]()
Koffietijd
Nee ze groeit bijna nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Is dat beest nou nog niet fatsoenlijk gegroeid?????????
quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:38 schreef Maes het volgende:
[..]
Nee ze groeit bijna nietEet wel veel, voor een klein hondje vind ik. Morgen met Bob naar de DA en Fiep maar even meenemen.
Als leeuwenvoer hoeft hij toch geen kunstjes te kennen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, waarom denk je anders dat ik zo hard oefen?
Baafquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:46 schreef Barbaaf het volgende:
oh-oh![]()
Nu handschoenen er niet inzitten duik ik even in de Dettol-anarchie![]()
markt: 12.50 euro voor 2.25 liter is 5,56 euro/liter
Hey Q., hier:110, 67 euro voor 25 liter is 4,43 euro/liter
Dat scheelt gewoon een kwart
Ik doe t niequote:Op dinsdag 28 september 2010 20:47 schreef Ingetje79 het volgende:
We gaan toch geen ruzie maken over wie Hoofd Dettol mag worden he?
Neuh hoor, als ik het er niet mee eens ben ga ik toch m'n eigen gangquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:47 schreef Ingetje79 het volgende:
We gaan toch geen ruzie maken over wie Hoofd Dettol mag worden he?
Ik vind het echt zwaar overrated. Jammer, het leek me wel leuk, maar tis gewoon te Amerikaans vrees ikquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:51 schreef tombolafan het volgende:
Ik vind Glee op zich niet zo heel leuk, maar de liedjes wel
Blond en pluizighuppeligquote:
quote:
Da's bij onze ook zo geloof ik.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:55 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Neuh hoor, als ik het er niet mee eens ben ga ik toch m'n eigen gang![]()
NB. zelfs bij groothandels lijkt het niet onder de 10 euro/liter te krijgen te zijn, ik vraag me stiekem af of die goedkope verpakkingen niet een beetje verdund zijn...
Ik heb mezelf omgedoopt tot Hoofd Huppelig, anders durf ik niet te komenquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb mezelf omgedoopt tot Hoofd Huppelig, anders durf ik niet te komen
Ik kom niet, maar noem mij maar Hoofd Pijn.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb mezelf omgedoopt tot Hoofd Huppelig, anders durf ik niet te komen
De vulling van jouw hoofd zit aan de buitenkant.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:06 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben hoofd topicvulling-bij-afwezigheid-van-de-rest
mijn hoofd is geploftquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:08 schreef Pagan het volgende:
[..]
De vulling van jouw hoofd zit aan de buitenkant.
Ik denk dat ik toch instem met kopen op de marktquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Dettol voor desinfectie is 1 : 20, dus met een een 5 liter vat kunnen ze 100 liter Dettol maken.
please don't step on my hair, i just cleaned thatquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:14 schreef tombolafan het volgende:
Je kan hier over de hoofden lopen!
Met twee mobieltjes tegelijk gebeld?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mijn hoofd is geploft
human popcorn, that's me
Dat zou je denken, maar hoeveel verdund? Als het gebruiksverdunning is (als de 100 liter in jouw berekening) zou het equivalent in marktdettol 550 euro kosten...quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Bij onze groothandel is het 56 euro incl. BTW voor 5 liter (is dus 100 liter).
Maar ik weet dus niet of die marktdettol al verdund is, moet haast wel voor die prijs.
Ik wil best ff op mijn flessen markt dettol gaan kijken maar waarnaar moet ik dan kijken?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:23 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat zou je denken, maar hoeveel verdund? Als het gebruiksverdunning is (als de 100 liter in jouw berekening) zou het equivalent in marktdettol 550 euro kosten...
Blij dat jij Hoofd Dettol bent
Dat klinkt al als verdund, Ing heeft het ook over 1:20. En die 500 ml is 3 flessen voor 12,50?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:26 schreef oh-oh het volgende:
Hold your horses, ik heb hier een 500 ml fles, geen 750 ml![]()
Contains chloroxylenol B. 4,8 %
Stiekem ben je nu zooooooooooooooooooo lief bezigquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet niet zeker of dat deze flessen waren, ik heb wel es grotere gehad volgens mij
Nee stiekem zit ik nu met mn neus in die fles te snuivenquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Stiekem ben je nu zooooooooooooooooooo lief bezig
Ooh, je moet het verdunnen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Dettol voor desinfectie is 1 : 20, dus met een een 5 liter vat kunnen ze 100 liter Dettol maken.
Dettolllllllllllllllllllllllllllquote:
Hoi, welk kattengrit gebruiken jullie?quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:18 schreef Fuzzy4 het volgende:
Ozzy wil even laten weten dat hij al helemaal klaar staat voor het bezoek van 6 november en dat hij erop rekent dat er heel veel geknuffeld gaat worden![]()
[ afbeelding ]
Aw!quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:18 schreef Fuzzy4 het volgende:
Ozzy wil even laten weten dat hij al helemaal klaar staat voor het bezoek van 6 november en dat hij erop rekent dat er heel veel geknuffeld gaat worden![]()
[ afbeelding ]
Dank je. Zal ik zelf ook even rechtstreeks over mailen morgenquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:22 schreef Fuzzy4 het volgende:
We gebruiken verschillende soorten kattengrit, net wat we hebben. Maar ik zal even navragen bij de beheerders of er een voorkeur is.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:27 schreef oh-oh het volgende:Ik las serieus "welk kattengif gebruiken jullie?"
Ik dacht ff dat t leuk ging wordenquote:
ik ookquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:27 schreef oh-oh het volgende:
Ik las serieus "welk kattengif gebruiken jullie?"
Pas maar op, straks krijg je op je kop van Greysquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:29 schreef Fuzzy4 het volgende:
Jullie zijn wel voortvarend bezig weerIk dacht dat het een bezoekje zou worden van een paar mensen maar er is al weer een groep verzameld en een inzamelcomite haha.
Leuk hoor! Het is fijn dat we zulke trouwe fans hebben.
En toen zag je mijn nickquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:27 schreef oh-oh het volgende:
Ik las serieus "welk kattengif gebruiken jullie?"
GMTAquote:
Ja ik heb net al geklikt een paar bladzijdes terug, maar ik hoor alleen KGGGGGGGGGGGTquote:
Heuj?quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik heb net al geklikt een paar bladzijdes terug, maar ik hoor alleen KGGGGGGGGGGGT
Ik zie die kat wel
No it didn't!quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:21 schreef APK het volgende:
[..]
Met twee mobieltjes tegelijk gebeld?
Ik ga nog ff opnieuw klikkenquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heuj?
Hier doet ie het gewoon. Mijn vuilniszak grapje
Wtf doe je dan niet goei
rlly?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:21 schreef APK het volgende:
[..]
Met twee mobieltjes tegelijk gebeld?
Misschien moet je hem ff downloaden andersquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga nog ff opnieuw klikken
Ik zag die kat en er ging wel een snavel open en dicht, maar daar kwam voornamelijk mieniemieniemieniemienie KGGGGGGGGGGGGGGGT mieniemieniemie uit
Neequote:Op dinsdag 28 september 2010 22:41 schreef Greys het volgende:
Heb ik gedaanDownloaden.
Horen jullie geen keihard gekraak tussendoor dan?
Als ik hem heb gedownload en aanklik opent ie automatisch in DIVX player ofzoiets?quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
NeeWaar speel je hem in af? Windows mediaplayer?
Gehoorapparaatje harder zetten.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:42 schreef Greys het volgende:
Oh gawd, technische n00b (moi) doet vast weer iets fout
Nee, dan moet je ff op het bestand rechtermuisknop doen, en openen met windows mediaplayerquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik hem heb gedownload en aanklik opent ie automatisch in DIVX player ofzoiets?
Wacht, ik ga ff Mediaplayer proberen
Suikerpinda'squote:
Kunnen er geen ondertitels bij voor Grees, of lukt dat niet op zo'n bellend poederdoosje?quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, dan moet je ff op het bestand rechtermuisknop doen, en openen met windows mediaplayer
Ga je lekker, ouwe?quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:49 schreef APK het volgende:
[..]
Kunnen er geen ondertitels bij voor Grees, of lukt dat niet op zo'n bellend poederdoosje?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:49 schreef APK het volgende:
[..]
Kunnen er geen ondertitels bij voor Grees, of lukt dat niet op zo'n bellend poederdoosje?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Suikerpinda's![]()
En 2 badeenden gewonnen!
Jaaaaaaaaquote:
Kattenporno voor mijn huiskatten.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:50 schreef nokwanda het volgende:
Effe crosspost.
Vanmiddag in Blijdorp lieve hyenapuppefoto's gemaakt. Staan in het betreffende topic. Maar op mijn fooncam stond ook ook nog deze van twee weken geleden. De katfabriek
[ afbeelding ]
Ze kijkt erbij alsof ze zich afvraagt of ze de vuilniszakken nou wel buiten heeft gezetquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:50 schreef nokwanda het volgende:
Effe crosspost.
Vanmiddag in Blijdorp lieve hyenapuppefoto's gemaakt. Staan in het betreffende topic. Maar op mijn fooncam stond ook ook nog deze van twee weken geleden. De katfabriek
[ afbeelding ]
Die van mij snappen het nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:52 schreef trovey het volgende:
[..]
Kattenporno voor mijn huiskatten.![]()
Inderdaad. En zodra ze de kans kreeg stoof ze onder hem vandaanquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze kijkt erbij alsof ze zich afvraagt of ze de vuilniszakken nou wel buiten heeft gezet
Die katers hier zijn nog jaren doorgegaan (7 jaar om precies te zijn) totdat de Siamese poes Teje stierf in 2005, daarna was het trouwens ineens over...andere poezen waren blijkbaar niet sexy genoeg.quote:Op dinsdag 28 september 2010 22:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Die van mij snappen het niet
Al te lang balloos en eierstokloos
das een van de oudste internet hoaxes johquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
rlly?
Thats something I'm gonna try
Slecht voor je hersenen dan
Weten we meteen waar we na afloop kunnen meetenquote:Op woensdag 29 september 2010 00:24 schreef Bamba het volgende:
Jullie gaan 6 november weer naar DTH? Ik vier dan mijn verjaardag waarschijnlijk, dus kan niet mee helaas..
Strega
Elies
Je bent uiteraard van harte welkomquote:Op woensdag 29 september 2010 00:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weten we meteen waar we na afloop kunnen meeten
Bamba
Hé Eliesje!quote:Op woensdag 29 september 2010 00:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weten we meteen waar we na afloop kunnen meeten
Bamba
Ik ook ! Dus slaap lekker!quote:Op woensdag 29 september 2010 00:33 schreef ElisaB het volgende:
Hi girlz
Ik ben er weer weg van, want ik moet nodig gaan slapen![]()
hoi apkquote:
WJquote:Op woensdag 29 september 2010 02:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi apk![]()
alles okee?
ik kreeg laatst een tipdat je hier nu wel 'ns komt. maak je niet druk, ik houd het geheim anders komen al je fans hier (ik kom ook niet meer, hoor
).
mazzel![]()
p.s. geef me die jurk nu 'ns terug
Dat is het werk van Qwea, die doet het met onofficiele lijstjesquote:Op woensdag 29 september 2010 08:05 schreef DeZwabber het volgende:
WIE IS ER HIER HOOFD LIJSTJE!!??
[..]
Schooltje toe vandaag?quote:
nee, ik ben nu over de helft in dat boek, ik ben hartstikke druk nuquote:Op woensdag 29 september 2010 08:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Schooltje toe vandaag?
Je hebt zeker niet meer geterriyakisushitamagotchid he?
Oh maar je hebt er wel al in gelezen?quote:Op woensdag 29 september 2010 08:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, ik ben nu over de helft in dat boek, ik ben hartstikke druk nu
Succesquote:Op woensdag 29 september 2010 08:44 schreef DeZwabber het volgende:
goed, laptop, tekentablet en fotocamera in m'n rugzak proppen en presentatie in elkaar knutselen it is
Die krukken zijn maar tijdelijk toch? Als ze daar niet doorheen prikken zijn ze je niet eens waardquote:Op woensdag 29 september 2010 09:29 schreef Ynske het volgende:
k mag 2 weken langer blijven op t werk, anders was vandaag de laatste.
meteen ook aan t solliciteren naar een baan in Echt, hoop dat als ik uitgenodigd word voor een gesprek, krukken geen belemmering vormen
das waarquote:Op woensdag 29 september 2010 09:31 schreef senesta het volgende:
[..]
Die krukken zijn maar tijdelijk toch? Als ze daar niet doorheen prikken zijn ze je niet eens waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |