Ja maar, NEE!quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:02 schreef Greys het volgende:
Ga je nou eigenlijk al zeker mee Ll?
En goed, ik denk dat ik iets verkeerd heb geïnterpreteerd dan
Ik zag het gewoon als een leuke manier om een paar van jullie weer eens te zien. Van mij hoeft het echt niet massaal en met sticky topics enzo. Ook geen donaties gaan vragen als het aan mij ligt. Maar als jullie dat wel willen, dan doe vooral en dan beslis ik tegen die tijd gewoon of ik alleen bij het DTH gedeelte kom of ook met eten![]()
(Als er straks 30 man gaan scheppen we weer veel te grote verwachtingen qua wat we meenemen denk ik, eerlijk gezegd)
Ik zal jou eens een debiel kind gevenquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:07 schreef Goodbye het volgende:
Een fopjeBen je alvast aan het oefenen voor je debiele kind?
Doe idd maar een sticky, dan ronsel ik nog wel een paar Wedden Op Sport hooligans.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:03 schreef Loveless85 het volgende:
Nee ik blijf natuurlijk gewoon thuis, maar ik zadel jullie met wat DTH-maagdjes op
Hier Q, weer eentje voor je lijst!quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:09 schreef APK het volgende:
[..]
Doe idd maar een sticky, dan ronsel ik nog wel een paar Wedden Op Sport hooligans.
Ik ronsel slechts en aai geen schele hondjes.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Hier Q, weer eentje voor je lijst!
Hoofd Hooligans!
Schele hondjes?quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:11 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ronsel slechts en aai geen schele hondjes.
Q is niet scheel.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:14 schreef APK het volgende:
[..]
Q zal ook wel misbijten als ze scheel is.
Zijn ze dan vals of juist heel lief?quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:18 schreef Loveless85 het volgende:
Of hebben 3 poten. Of geen vacht. Of stuiptrekkingen
Dat verschilt per beest. Je moet vooral oppassen voor de blinden. En voor Greys, die wil ze nl. stiekem allemaal later in de auto verstoppen en mee naar huis nemenquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:20 schreef APK het volgende:
[..]
Zijn ze dan vals of juist heel lief?
Ooooo-kaaaaaay.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:20 schreef Loveless85 het volgende:
Dat verschilt per beest. Je moet vooral oppassen voor de blinden. En voor Greys, die wil ze nl. stiekem allemaal later in de auto verstoppen en mee naar huis nemen
Nietes. Dat heb ik alleen in een asiel, niet bij Dierenthuis waar ze mogen blijven wonenquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat verschilt per beest. Je moet vooral oppassen voor de blinden. En voor Greys, die wil ze nl. stiekem allemaal later in de auto verstoppen en mee naar huis nemen
Ik mag geen zwakbegaafden aanvallenquote:
Ik zou naar DTH gaan en jozef gaan aaienquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:20 schreef APK het volgende:
[..]
Zijn ze dan vals of juist heel lief?
Moet je dat nou serieus vragen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:28 schreef Greys het volgende:
Q, gaan we vooraf wel weer naar de Mac?
* APK gaat kwijlend en zielig kijkend in een opgeruimd kooitje zitten.quote:
Kijk, iemand die zn plek weetquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:30 schreef APK het volgende:
[..]
* APK gaat kwijlend en zielig kijkend in een opgeruimd kooitje zitten.
quote:
Hmmz, even de wet van de communicerende vaten nalezen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:36 schreef Greys het volgende:
Als je op te vouwen bent tot het volume van 1 krat bier moet het net lukken.
Klein vaatje wijn past vast ookquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:41 schreef APK het volgende:
[..]
Hmmz, even de wet van de communicerende vaten nalezen.
Lijkt mij idd ook beter voor de communicatie.quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mcchicken menu FTW!
Ik ga naar dth rijdenWaarschuwen jullie voor bomen en fietspaden?
Jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heb je nu al opgeëist bij MM? Dat jij mag rijden?
En inderdaad, we zullen op tijd proberen te gillen
Ik ook.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
JaIk hou van rijden
En wel hard gillen, zoals elies deed. Dan weet ik immers dat er paniek heerst
Ik zie het nog voor me
En ik kijken in mijn achteruitkijk spiegelquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook.
Booooooooooooooooooooooom!!!!!!!!!!!! Hooooooooooooooo!![]()
![]()
Jeeejquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:05 schreef tombolafan het volgende:
McDonalds heeft volgens mij tegenwoordig heul geen ballenbak meer![]()
Maar evengoed wil ik daar wel heen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |