abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 september 2010 @ 17:13:25 #1
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_86947380
Dus.

Met een PI voor Lois, en waar TF d'r inboxje weer eens vol zit. en daardoor het topic ook vol, en daarom hier een nieuw.

go your gang 8-)
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 28 september 2010 @ 17:15:42 #2
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86947465
Ik ga ff ruimen!
[edit] komt u maar! :9
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_86947767
Ik heb nooit pm's :') , alleen als mensen iets van me nodig hebben :P (garpje)

Wat eten we vandaag? :P

Hier sperciebonen, aarpels en een rundervink, lekker simpel :Y)

En ja Chacama, tis goed balen, spaarloon van manlief is bekant alweer voor de helft op aan klotedingen, terwijl dat geld eigenlijk bedoeld is voor de huiskameropknapbeurt binnenkort -O-
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  dinsdag 28 september 2010 @ 17:39:57 #4
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_86948340
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 17:23 schreef Fannie het volgende:
Ik heb nooit pm's :') , alleen als mensen iets van me nodig hebben :P (garpje)

Wat eten we vandaag? :P

Hier sperciebonen, aarpels en een rundervink, lekker simpel :Y)

En ja Chacama, tis goed balen, spaarloon van manlief is bekant alweer voor de helft op aan klotedingen, terwijl dat geld eigenlijk bedoeld is voor de huiskameropknapbeurt binnenkort -O-
pasta :Y)
pi_86948412
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 17:39 schreef kapiteinpannekoek het volgende:

[..]

pasta :Y)
Hier ook!
Mijn man moet overwerken tot een uur of 9 :(
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 28 september 2010 @ 17:42:57 #6
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_86948451
nasi en zoetzure gehaktballen uit de frits, some leftovers chinese en saté
lekker makkelijk :)
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_86948804
Hier dingen met aardappel, doperwten en vlees. :Y)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  † In Memoriam † dinsdag 28 september 2010 @ 17:53:54 #8
7074 moussy
kuttekop
pi_86948828
Fannie, heeft je dochter geen fiets? :P

Van mij mag mn dochter wel minder hard ontwikkelen zeg maar, ik zou alleen niet weten hoe :+

rode kool, gebakken krieltjes, cordon bleu hier :Y)
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_86948869
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 17:53 schreef moussy het volgende:

Van mij mag mn dochter wel minder hard ontwikkelen zeg maar, ik zou alleen niet weten hoe :+

Inbinden, net als chinese voetjes.
pi_86948890
Oeh pasta O+ , jummie.

het zonnetje begint hier net door het raam te schijnen en ik krijg ineens zin in een pasta salade, die A La Vicky of die met gerookte zalm....

Ik ben nog zo niet toe aan de herfst hé :N
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
  † In Memoriam † dinsdag 28 september 2010 @ 17:56:20 #11
7074 moussy
kuttekop
pi_86948916
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 17:54 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Inbinden, net als chinese voetjes.

Goed idee!
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_86948931
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 17:53 schreef moussy het volgende:

ja tuurlijk heeft ze een fiets, maar een scooter is toch veel cooler? :')
pi_86948938
Ik ben vanmiddag in een half uur tijd 10 jaar ouder geworden. Zoon van vriendin zit bij Amber in de klas. Haar auto stond bij mij dus we zouden vanaf school naar mijn huis lopeb. Dit hadden we ook aan de kinderen verteld. Vriendin zet jongste in de buggy, oudste was al naar buiten. Komrn wr buiten is oudste weg! Overal gekeken, school binnenste buiten gekeerd, concierge zocht mee maar we konden hem niet vinden. Ik sta op hrt punt om een fiets van iemand te pakken om in de wijk te zoeken, belt haar man. Zoon is thuis aangekomen!! Is in zijn eentje een hele drukke weg overgestoken en is toen door naar huis gelopen... Ventje is bijna 5...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 28 september 2010 @ 18:01:19 #14
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_86949064
oh, en wij eten hutspot. :Y) met een saucijsje.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_86949101
Stoer ventje Vicky! :Y
Maar je schijt van alles als er een kind weg is!
Gelukkig kwam ie heelhuids thuis, met een drukke weg oversteken :X ... griezellllll...

Ben je weer rustig nu? :*
  dinsdag 28 september 2010 @ 18:04:56 #16
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_86949182
Oh Vicky!! da's wel heeeeeel zelfstandig, maar damn, wat een schrik... :o
pi_86949235
Dat dochterliefs scooter trouwen gerepareerd moest worden is omdat ze er 3 weken terug er een schuiver mee heeft gemaakt :X , de remblokjes werkten niet goed en ze had door de val de knieeën kapot, met gevolg dat ze 2 weken stage miste, afgelopen maandag weer begon met stage en vanmiddag alweer thuiskwam van stage want dr knieeën zijn nog niet echt je dat.... :{
pi_86949326
Vreselijk Vicky. Die adrenaline als er zoiets is, pfff.

Ik ben oudste een keer kwijtgeraakt in een drukke winkelstraat in Harderwijk. Hij was toen 3.
Ik was samen met mijn moeder daar en we liepen de C&A uit en D was weg. In de drukke mensenmassa. Weg :'(
Allebei een kant oprennen als een kip zonder kop en pas 20 minuten later vond ik hem, op een glijbaantje voor een Blokker (zeker 500 m van die C&A af).
man man man
pi_86949544
Fannie, ik ben wel weer gekalmeerd maar had aardig de bibbers

Wij zijn Amber een keer 5min kwijt geweest in Ikea, ik had het niet meer toen.

En ik baal! Tess heeft de versnellingskabel van mijn fiets gesloopt en mijn band lijkt lek :(
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 28 september 2010 @ 18:20:28 #20
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_86949721
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 17:41 schreef Vicky het volgende:

[..]

Hier ook!
Mijn man moet overwerken tot een uur of 9 :(
Hier ook !
  dinsdag 28 september 2010 @ 18:21:05 #21
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_86949752
Oh te horror! :o

Bram is ook wel eens mij gaan zoeken. Hij was ziekig, zo bijna 4. Ik haalde de jongens en hij bleef thuis. Toen was de buuf buiten en ging ik even hun nieuwe achtertuin bekijken. Ik loop voor het raam langs, denk dat hij mij wel ziet, zwaai nog.
5 minuten later kom ik binnen, deur wagenwijd open en kind weg. :'( eerst hele huis doorzoeken roepen, de straat af, geen kind. Dus met kloppend hart op de fiets...
Stond hij voor het drukke kruispunt bij school, in z'n flanellen pyama met zijn knuf en duim in z'n mond. :X hij had me dus níet gezien en was me gaan zoeken.
noh.
Vooral die open deur was een dramatische touch. :X hij leek zo van de aardbodem verdwenen.
pi_86949753
Yolin was een keer weg, niet te vinden op het woonerf :N , manlief zoeken op de fiets in de buurt, ik bij alle buren aangebeld, nergens te vinden. :X

Komt ze na een uur doodgemoedereerd aanlopen... "ja ik was met die en die padjes aan het zoeken op het winkelplein in de putten" :+

Aarghh, ze was 6 ofzo, ff niet opletten en foetsie!

Klote van je fiets Vicky :o
pi_86949858
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 18:20 schreef kapiteinpannekoek het volgende:

[..]

Hier ook !
gemeente D??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 28 september 2010 @ 18:31:25 #24
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_86950163
Ach BE wel definitief zo dan ineens he? ook al weet ja dat dit de juiste beslissing is :*
waarop heb je gesolliciteerd? Pmbox staat open hoor O-)

Diaan wat fijn dat de chemo zoveel doet voor je oma, hopelijk die laatste 2 ook nog ^O^

Oeh Vicky wat een schrik! En Lily ik denk dat je na zo'n tijd weer opnieuw schrikt!

Ohhh Fanny zónde geld is dat altijd he :X

Herinneren jullie het auto-ongeluk van M. nog? Die vw die ineens gordijntjes had? Dat is meer dan een jaar geleden. M. moest toen eigen risico betalen aan de schade terwijl het zijn schuld niet was. Vandaag kregen we uiteindelijk te horen dat we dat eigen risico terug krijgen nadat we gezegd hadden dat we het dan maar op een rechtszaak aan zouden laten komen als ze zo bezig bleven. Iets met een lange adem :X
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_86951714
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 18:15 schreef Vicky het volgende:
Fannie, ik ben wel weer gekalmeerd maar had aardig de bibbers

Wij zijn Amber een keer 5min kwijt geweest in Ikea, ik had het niet meer toen.

En ik baal! Tess heeft de versnellingskabel van mijn fiets gesloopt en mijn band lijkt lek :(
Heeft je band het wel uitgehouden tot thuis?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')