pastaquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:23 schreef Fannie het volgende:
Ik heb nooit pm's, alleen als mensen iets van me nodig hebben
(garpje)
Wat eten we vandaag?![]()
Hier sperciebonen, aarpels en een rundervink, lekker simpel![]()
En ja Chacama, tis goed balen, spaarloon van manlief is bekant alweer voor de helft op aan klotedingen, terwijl dat geld eigenlijk bedoeld is voor de huiskameropknapbeurt binnenkort
Hier ook!quote:
Inbinden, net als chinese voetjes.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:53 schreef moussy het volgende:
Fannie, heeft je dochter geen fiets?
Van mij mag mn dochter wel minder hard ontwikkelen zeg maar, ik zou alleen niet weten hoe
rode kool, gebakken krieltjes, cordon bleu hier
quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:54 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Inbinden, net als chinese voetjes.
ja tuurlijk heeft ze een fiets, maar een scooter is toch veel cooler?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:53 schreef moussy het volgende:
Fannie, heeft je dochter geen fiets?
Van mij mag mn dochter wel minder hard ontwikkelen zeg maar, ik zou alleen niet weten hoe
rode kool, gebakken krieltjes, cordon bleu hier
Hier ook !quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:41 schreef Vicky het volgende:
[..]
Hier ook!
Mijn man moet overwerken tot een uur of 9
gemeente D??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
Heeft je band het wel uitgehouden tot thuis?quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:15 schreef Vicky het volgende:
Fannie, ik ben wel weer gekalmeerd maar had aardig de bibbers
Wij zijn Amber een keer 5min kwijt geweest in Ikea, ik had het niet meer toen.
En ik baal! Tess heeft de versnellingskabel van mijn fiets gesloopt en mijn band lijkt lek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |