I know!quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
@Rituals: Probeer het eens met deze link!
http://www.howtogeek.com/(...)uttons-to-shut-down/
@Cali: Geef Fipo zonder tetto?![]()
@Swine:
Ik denk dat dit geholpen heeft! Er stond namelijk 'slaapstand' bij de optie aan/uit via start. Ik heb het veranderd!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
@Rituals: Probeer het eens met deze link!
http://www.howtogeek.com/(...)uttons-to-shut-down/
@Cali: Geef Fipo zonder tetto?![]()
@Swine:
Ik zag dat ze op de brug wel konden doorrijdenquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
O, ja ik heb nu ergens college, maar ik was te laat!
Ik rijd niet meer zo binnendoor via Malden want daar stond ik in de file!
Ja, ik ook het was een kwestie van gokken. Of daarna wachten of iets om via Malden, maar daar waren ze aan de weg aan het klooien!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zag dat ze op de brug wel konden doorrijden
Bij profielen allemaal op 'shutdown / afsluiten gezet'?quote:
gelukkig veranderd dat probleem straks nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, ik ook het was een kwestie van gokken. Of daarna wachten of iets om via Malden, maar daar waren ze aan de weg aan het klooien!
Dan zoef ik gewoon als een echte tokkie langs de file over de brug! TOET TOET!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
gelukkig veranderd dat probleem straks niet
'Actie voor slaapstandknop' staat nog op slaapstand. Moet ik die omzetten naar 'geen actie ondernemen'?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Bij profielen allemaal op 'shutdown / afsluiten gezet'?
tenzij het regent...al vrees ik dan dat ik dan gewoon moet rijdenquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan zoef ik gewoon als een echte tokkie langs de file over de brug! TOET TOET!
Probeer maar eens! Dat Vista dergelijke errors geeft is bekend.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:20 schreef Rituals het volgende:
[..]
'Actie voor slaapstandknop' staat nog op slaapstand. Moet ik die omzetten naar 'geen actie ondernemen'?
Heeft helaas ook niet geholpen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Probeer maar eens! Dat Vista dergelijke error geeft is bekend.
Zie optie 2: bericht boven!quote:
Moet je me even uitleggen wat ik moet doenquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zie optie 2: bericht boven!
Tot Vanavond!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Opstarten in veilige modus:
http://windows.microsoft.(...)omputer-in-safe-mode
Ik lees het later wel of dat gelukt was! Nu eerst koffie en college!
Ook dan gaat hij niet netjes uit...quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Probeer maar eens! Dat Vista dergelijke errors geeft is bekend.
Probeer ook maar eens te booten in safe/veilige modus en druk dan eens op de uitknop om te zien of ie wel netjes helemaal uitgaat.
Is volgens windows niet netjes, maar kan verder niet echt kwaad, als je niets aan het opslaan bent of als je geen updates aan het draaien bent ofzo.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:42 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ook dan gaat hij niet netjes uit...
Kan het trouwens kwaad als ik vanaf nu altijd mijn computer uitzet door lang op de uitknop te drukken? Want dat gaat blijkbaar wel goed.
Oké. Mooi! Dankje. Volgens mij is het ook niet heel goed om de computer uit te zetten door de stekker eruit te trekkenquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Is volgens windows niet netjes, maar kan verder niet echt kwaad, als je niets aan het opslaan bent of als je geen updates aan het draaien bent ofzo.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:58 schreef Rituals het volgende:
[..]
Oké. Mooi! Dankje. Volgens mij is het ook niet heel goed om de computer uit te zetten door de stekker eruit te trekken. De stekker erin doen klinkt overigens nog erger, alsof er iets kapot gaat ofzo
.
Dat dus! Komt door een driver of chipset error.quote:Control Panel>
Performance Information>Advanced Tools>View Performance Events in Log.
There should be some items listed in the 'shutdown' category.
Maar is het dan aan te raden langzaam te kijken voor een nieuwe computer/laptop, of kan dit nog heel lang goed gaan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Dat dus! Komt door een driver of chipset error.
Het moet in principe te verhelpen zijn, maar gewoon afzetten via de knop dat ie uitvalt kan ook. (Is alleen wat minder netjes.)
Dit is geen indicatie dat je systeem stuk aan het gaan is iig.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:06 schreef Rituals het volgende:
[..]
Maar is het dan aan te raden langzaam te kijken voor een nieuwe computer/laptop, of kan dit nog heel lang goed gaan?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dit is geen indicatie dat je systeem stuk aan het gaan is iig.
Dit lijkt meer een softwarematige fout, dus daar hoef je echt niets nieuws voor te kopen. Hou dat geld van die piano maar even in je zakquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:06 schreef Rituals het volgende:
[..]
Maar is het dan aan te raden langzaam te kijken voor een nieuwe computer/laptop, of kan dit nog heel lang goed gaan?
Slaapzak?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:20 schreef Californium het volgende:
Zo! mijn slaapzak ook maar weer even uit de kast getrokken voor zaterdag. Zin anzin an
!
Hoelang heb je dit probleem eigenlijk al? en is het toevallig gekomen nadat je een Windows update hebt geïnstalleerd?quote:
quote:
ik heb net boodschappen gedaan, ontbijten zonder brood gaat best klotequote:Op dinsdag 28 september 2010 17:19 schreef Editeur het volgende:
Tvp, eerst maar eensch boodschappen doen
Neequote:Op dinsdag 28 september 2010 17:44 schreef Difficult het volgende:
[..]
Hoelang heb je eigenlijk dit probleem? en is het toevallig komen nadat je een Windows update hebt geïnstalleerd?
Sterker nog, jij hebt een nieuwe laptop gekocht zonder duidelijk redenquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:47 schreef swarmahoer het volgende:
ik had allang een nieuwe laptop/pc gekocht rituals
morgane leuke jas
swine ik zag je uit je raam koekeloeren toen ik naar huis fietste
en verder n leuk gastcollege gehad van iemand van de royale hashkoning over dbfmo, pps en ppc
best interessant
Gekomen nadat Windows er opnieuw is opgezet?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:54 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nee. Want die Windows update hebben we gedaan nadat de dit probleem met de aan/uitknop was gebeurd (alleen wist ik toen niet dat het stekkertrucje de oplossing was). Daarna is het een tijd goed gegaan, maar sinds 1,5 a 2 weken heb ik dit weer vaker en sinds een paar dagen gewoon standaard als ik de computer uitzet.
Maar daarvoor is het dus ook al één keer gebeurd hè...quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:08 schreef Difficult het volgende:
[..]
Gekomen nadat Windows er opnieuw is opgezet?
Ahja moet even een cursus lezen volgen moment zo terugquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:10 schreef Rituals het volgende:
[..]
Maar daarvoor is het dus ook al één keer gebeurd hè...
Wat een gedoe toch de hele tijd. Mijn toetsenbord houdt er (na m'n muis laatst) ook al bijna mee opquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:42 schreef Difficult het volgende:
[..]
Ahja moet even een cursus lezen volgen moment zo terug
Zo zijn we weer, waarschijnlijk is het wel een software probleem
maar om na te gaan welke programma dit probleem veroorzaakt kost echt veel tijd of je moet geluk hebben
enige wat makkelijk kan is even nieuwe moederbord drivers downloaden en installeren
Het is ook de totaal moeite niet waard dit keer. Saai computer-gepraatquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb gewoon niet de puf om terug te lezen
Wel een dure oplossing, maar als ik het zo lees misschien niet zo'n hele slechte :pquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:52 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat een gedoe toch de hele tijd. Mijn toetsenbord houdt er (na m'n muis laatst) ook al bijna mee op. Misschien toch een nieuwe pc/laptop overwegen. Maar dat is zorg voor later. Deze week eerst leren voor m'n tentamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |