Ieder eigen keuze natuurlijk, maar voor mij is het scouten en samenstellen van een topteam echt de reden van het kopen van fifaquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat?? Ik vind manager mode gewoon totaal niet interessant, tegen de CPU ook niet.. online vind ik het beste ( als je tegenstander niet quit omdat hij achter staat ). Ik zie het probleem niet? Is dit zo vreemd dan?
Game Mania Den Haag Laan van NOI mag hem verkopen, ze hebben bericht gehad van het hoofdkantoor. Probleem is alleen dat ze de levering nog niet binnen hebben, zit een vertraging in. Waarschijnlijk tussen 4 uur en half 5.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:34 schreef Charie het volgende:
Jaa Game Mania zeist bon, dan kan ik meteen naar Game Mania Den Haag hier.
Valt me ook op. Ach die stoken gewoon beetje het vuur. Ik wacht gewoon lekker het bewijs af voor ik daadwerkelijk op pad ga.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wel mooi om te zien dat mensen die hem hebben, niet even een bon laten zien
Had je ze gebeldquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:36 schreef Vampire87 het volgende:
[..]
Game Mania Den Haag Laan van NOI mag hem verkopen, ze hebben bericht gehad van het hoofdkantoor. Probleem is alleen dat ze de levering nog niet binnen hebben, zit een vertraging in. Waarschijnlijk tussen 4 uur en half 5.
Ja, mijn broertje werkt daar namelijk! Hij zei dat het inderdaad al mag, maar dat ze hem nog niet hadden, maar waarschijnlijk binnen het uur.quote:
echt?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:36 schreef Vampire87 het volgende:
[..]
Game Mania Den Haag Laan van NOI mag hem verkopen, ze hebben bericht gehad van het hoofdkantoor. Probleem is alleen dat ze de levering nog niet binnen hebben, zit een vertraging in. Waarschijnlijk tussen 4 uur en half 5.
Aha, dus als ik ze bel krijg ik dat ook te horen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:39 schreef Vampire87 het volgende:
[..]
Ja, mijn broertje werkt daar namelijk! Hij zei dat het inderdaad al mag, maar dat ze hem nog niet hadden, maar waarschijnlijk binnen het uur.
Als het goed is wel, hij zou mij bellen zodra hij de levering binnenheeft.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:40 schreef Charie het volgende:
[..]
Aha, dus als ik ze bel krijg ik dat ook te horen?
Hou me op de hoogte!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:42 schreef Vampire87 het volgende:
[..]
Als het goed is wel, hij zou mij bellen zodra hij de levering binnenheeft.
Die in Zwolle heeft een staartje, is mager, heeft een bril en heeft een zwart shirt. Dus het is niet zo. Maar de meesten zijn wel zo ja.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:43 schreef Vragende het volgende:
Wat heeft GameMania trouwens voor stereotype nerds als personeel. Dik,ongeschoren, een birl en een drakenshirt
Omdat dat past bij de mensen die de winkel binnenlopen. Daarom dragen opticiens ook altijd een bril.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:43 schreef Vragende het volgende:
Wat heeft GameMania trouwens voor stereotype nerds als personeel. Dik,ongeschoren, een birl en een drakenshirt
Ik heb gebeld met game mania, Laan van NOI, maar die zei niks te hebben gehoord van hoofdkantoor..quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:42 schreef Vampire87 het volgende:
[..]
Als het goed is wel, hij zou mij bellen zodra hij de levering binnenheeft.
En de meeste zijn ook nog 'ns vreselijk onvriendelijk.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:43 schreef Vragende het volgende:
Wat dan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:44 schreef Max-Westerman het volgende:
Sinds RDR is er echt een bonnetjes hype
Daar gaan we weer... 1 iemand zegt iets, de ander vraagt het na en er is niks van waarquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:45 schreef Charie het volgende:
[..]
Ik heb gebeld met game mania, Laan van NOI, maar die zei niks te hebben gehoord van hoofdkantoor..
Ja dat merkte ik ook, net een stel autisten.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:45 schreef Lyzio het volgende:
[..]
En de meeste zijn ook nog 'ns vreselijk onvriendelijk.
Dat zegt ie waarschijnlijk omdat de spellen nog niet binnen zijn. Ik zal het meteen laten weten als ik wat hoor van hem.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:45 schreef Charie het volgende:
[..]
Ik heb gebeld met game mania, Laan van NOI, maar die zei niks te hebben gehoord van hoofdkantoor..
Iedereen zit te zueren om foto's van aankoopbonnetjes enzoquote:
Serieus?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:48 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Iedereen zit te zueren om foto's van aankoopbonnetjes enzo
Anders geloven ze je niet
Ga gewoon zelf naar de winkel
Maar je e-penis wordt natuurlijk wel een stuk groter als je een game twee dagen voor de releasedatum hebt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:48 schreef Vragende het volgende:
Je kan trouwens toch nog niet online spelen dus haasten heeft weinig zin
Wel grappig op gamemania.be staat ie nu op in voorraadquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:50 schreef MMaRsu het volgende:
Pfff Game Mania in Den Bosch mag hem dus nog niet verkopen, nog geen signaal van het hoofdkantoor gekregen. Wel balen.. aangezien ik hem daar voor 35 euro kan ophalen..
Bij consoleshop.nl heb je tot 22:00quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:54 schreef Vragende het volgende:
Als je zeker wil weten dat je het spel morgen krijgt om 12:00 dan moet je 'm nu gewoon bij een webshop kopen
Bij F1 2010 was ie vrij snel uitverkochtquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:55 schreef libaboy het volgende:
[..]
Bij consoleshop.nl heb je tot 22:00
waar is dat??quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:58 schreef n0ir het volgende:
Ik ben net bij de free record shop geweest met het geprinte bonnetje van de Videoland in Groningen. Ze hadden Fifa net nog niet binnen (komt tussen 4 en half 5) maar als ie er is wil ie em wel verkopen. Dus zo even ophalen.
Wat een toevalquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:58 schreef Vampire87 het volgende:
Net bericht gehad van Game Mania Laan van NOI: hij wordt daar morgenochtend pas geleverd. Er was iets fout gegaan en vandaag komt hij niet meer binnen. Hij mag morgen wel meteen verkocht worden.
Tegen mij zei hij niks te weten van het hoofdkantoor.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:01 schreef Charie het volgende:
[..]
Wat een toeval
Ik belde net en geen van allen daar had een broer en wist iets over die vertraging.
Ik ga maar gewoon nu zoveel mogelijk winkels langsquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:03 schreef libaboy het volgende:
[..]
Tegen mij zei hij niks te weten van het hoofdkantoor.
kak to late!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:05 schreef libaboy het volgende:
Wauw Gamemania.nl ligt eruit, Service Unavailable
hier sluit alles pas om 18:00 hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:10 schreef Lyzio het volgende:
Hoe laat sluiten de winkels vandaagJuist, 17:00. Een knappe die hem nu nog meekrijgt.
Bron?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:59 schreef febster het volgende:
Saturn (en dus ook MM verwacht ik) gaat hem vanaf donderdag voor 44 euro verkopen.
Tot 18.00 hierquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:10 schreef Lyzio het volgende:
Hoe laat sluiten de winkels vandaagJuist, 17:00. Een knappe die hem nu nog meekrijgt.
Dat is de PC versie ja.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:59 schreef febster het volgende:
Saturn (en dus ook MM verwacht ik) gaat hem vanaf donderdag voor 44 euro verkopen.
Je kan em ook halen bij de Free Record Shop, die krijgen ongeveer nu een telefoontje van het hoofdkantoor dat ie verkocht mag worden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:13 schreef MMaRsu het volgende:
Echt jammer dat er hier geen Nedgame zit in Den Bosch.
Misschien wel als je je vriendin/zus stuurt, zo triest lijkt me dat personeel nog welquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:13 schreef Lyzio het volgende:
NedGame verkoopt dus overduidelijk wel. Dit is al de tweede. Groot minpunt is dat ik uit een gat in Limburg kom en de GameMania alleen in de buurt ligt. Kan me niet voorstellen dat ze met twee bonnen + game van Nedgame overstag gaan. Of wel?
Er is toch voldoende bewijs dat het spel verkocht wordt. Waarom dan zo moeilijk doen vraag ik me afquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:15 schreef Vragende het volgende:
Misschien wel als je je vriendin/zus stuurt, zo triest lijkt me dat personeel nog wel
Bron?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:16 schreef libaboy het volgende:
Hij blijkt in gamemania's in Belgie al in de rekken te liggen
Tja, voor 60 ga ik hem ECHT niet halen. voor 35 dan weer welquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:14 schreef n0ir het volgende:
[..]
Dat is de PC versie ja.
[..]
Je kan em ook halen bij de Free Record Shop, die krijgen ongeveer nu een telefoontje van het hoofdkantoor dat ie verkocht mag worden.
Dat is niet echt een bron, gozerquote:
Rustig gozert haha, dit komt daar ook vandaanquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:18 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat is niet echt een bron, gozerEen 'bron' is bijvoorbeeld een officieel bericht van GM zelf. Of een Belg die een paar foto's maakt in de betreffende winkel.
quote:Net bij gamemania ceintuurbaan geweest en daar mochten ze hem nog niet verkopen dus wordt gek als het waar is dat het filiaal in den haag hem mag verkopen en dat ik dan weer terug kan:(, maar verder verkopen bartsmit en frs op de ferdinand bolstraat hem nog niet en die zeggen echt pas donderdag
Raar gedoe met die GM's:
Ter bevestiging. GM Dordrecht verkoopt FIFA 11 inderdaad. Die gaan nu regelen dat GM Roosendaal en GM Breda deze ook gaan verkopen.
Nog wat gevondenquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:05 schreef Charie het volgende:
[..]
Ik ga maar gewoon nu zoveel mogelijk winkels langs
Gast bron?! Want je zult niet de eerste zijn die iets zegt en daarna weer niet kloptquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:14 schreef n0ir het volgende:
[..]
Dat is de PC versie ja.
[..]
Je kan em ook halen bij de Free Record Shop, die krijgen ongeveer nu een telefoontje van het hoofdkantoor dat ie verkocht mag worden.
dacht ik ookquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:56 schreef Lyzio het volgende:
Wie zei dat er bij de GM in Zeist (?) al verkocht werd? Gaarne bewijs daarvan, dan kan ik hem gaan ophalen.
Hoor hem dan, moraalridder! Je bent gewoon jaloers omdat je geen zin hebt om nu naar de stad te gaan!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:23 schreef emokid het volgende:
Waarom kunnen mensen niet gewoon wachten? Gedoe elk jaar.
Ik heb geen bron, behalve die werknemer van de FRS die dat tegen me zei toen ik er drie kwartier geleden was.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Gast bron?! Want je zult niet de eerste zijn die iets zegt en daarna weer niet klopt
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hoor hem dan, moraalridder! Je bent gewoon jaloers omdat je geen zin hebt om nu naar de stad te gaan!
Ja ga zo naar MM, die is tot 9 uur open dus ff snel voor Ajax die kant op en dan doodgaan de hele nachtquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:30 schreef emokid het volgende:
[..]
![]()
Vanavond Ajax, morgen in 't tussenuurtje heb ik hem! Ga jij 'm vandaag al opzoeken?
De hele avond Milan-Ajax spelenquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja ga zo naar MM, die is tot 9 uur open dus ff snel voor Ajax die kant op en dan doodgaan de hele nacht
Met een Ajax die nergens op lijktquote:
mooi dat er een MM vlak naast de arena zitquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja ga zo naar MM, die is tot 9 uur open dus ff snel voor Ajax die kant op en dan doodgaan de hele nacht
Waarom niet? Volgens mij moest de waarde van het spel nog boven de 10 euro liggen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:35 schreef Lyzio het volgende:
Zou het ook werken bij die inruil-actie van FIFA11 dat je FIFA10 kunt inruilen?
Ja dat kanquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:35 schreef Lyzio het volgende:
Zou het ook werken bij die inruil-actie van FIFA11 dat je FIFA10 kunt inruilen?
Je krijgt denk ik nog meer op marktplaatsquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:37 schreef Apekoek het volgende:
En als je nou Fifa 10 + WC 10 in leverd?
Johquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:44 schreef R_B het volgende:
Je kan nog niet online, je moet wachten tot de 30ste. Daarom werken die online codes nog niet.
Inderdaad. Vandaar ook dat ik al een paar keer met GM Sittard heb gebeld. Best een relaxte gast trouwens. Hij ging met het hoofdkantoor bellen. Maar het lijkt me toch dat als het in België mag, het hier ook mag.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:47 schreef JeaHM het volgende:
op site van GM Belgie staat nu zelfs bij FIFA 11: NU VERKRIJGBAAR.
Vanaf morgen kan je online volgens een EA medewerkerquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:44 schreef R_B het volgende:
Je kan nog niet online, je moet wachten tot de 30ste. Daarom werken die online codes nog niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
Dankje, ik zou anders vanavond nog even naar de MM.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:56 schreef Sodeju het volgende:
Elke winkel die games verkoopt in Leeuwarden afgegaan; ook iedereen die aangeeft de game nog niet te verkopen ivm embargo wat er nog op zit.
Helaas!
Hou eens op met reclame maken voor je site.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:03 schreef Vragende het volgende:
Als je zeker wil zijn dat je het spel morgen rond 12 uur hebt dan moet je bij http://www.consoleshop.nl/ bestellen
quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:05 schreef Svubeqak het volgende:
Hou eens op met reclame maken voor je site.
Is niet van hemquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:05 schreef Svubeqak het volgende:
[..]
Hou eens op met reclame maken voor je site.
Is online net als Fifa world cup? dat je ook bekerwedstrijden hebt en kan promoveren?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:06 schreef PBateman1978 het volgende:
De 7 day trial om online te gamen werkt al wel.
Wtf, komt toch de 30e pas uit?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:13 schreef pelidee het volgende:
Dordrecht verkoopt nu ook massaal. Doordat NedGame daar is begonnen met de verkoop is de rest nu ook gaan verkopen. Bij bart smit 1 per persoon, bij e-plaza meedere, als het maar niet te gek wordt zei die man.
Bij deze:
[ afbeelding ]
Geen idee, heb pas net 1 ranked match gespeeld.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:10 schreef Vragende het volgende:
[..]
Is online net als Fifa world cup? dat je ook bekerwedstrijden hebt en kan promoveren?
Mja dat is het probleem niet lijkt me..quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:28 schreef MMaRsu het volgende:
Waarom is dat lullig? Die bedrijven verkopen hem toch wel hoor.
Lucky!! Bij de Music Store hier krijgen ze hem niet eens binnen, die chick zegt ja problemen met de levering ik zou hem ergens anders kopen hahaquote:
Music store in mijn woonplaats had hem al, maar verkocht hem niet omdat niemand in de regio hem verkochtquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Lucky!! Bij de Music Store hier krijgen ze hem niet eens binnen, die chick zegt ja problemen met de levering ik zou hem ergens anders kopen haha
Kut.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:41 schreef Apekoek het volgende:
GameMania Groningen verkocht mij een NEE. Juist omdat zij al hoorde dat andere GMs er al problemen mee hebben gekregen.
Nee joh, dit gebeurt met bijna elk spel dat beetje goed verkoopt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:40 schreef Crimyclown het volgende:
Maar hoe kunnen ze het nu al verkopen? Daar krijgen ze toch een vette boete voor, omdat andere bedrijven hierdoor geen eerlijke concurrentie wat betreft de verkoop kunnen voeren? Ik ga zelf morgen ook maar naar de stad toe.
Tja, wie weet. Embargo's is altijd een rotzooitje ( behalve bij Reach, volgens mij had bijna niemand die voor de release ). Een gedeelte mensen kan hem gewoon lekker kopen, bij weet ik veel welke winkels. En andere winkels willen hem dan weer niet in de verkoop gooien omdat ze bang zijn voor een boete. Naar mijn weten is het de eerste winkel die hem verkoopt de sjaak, de rest niet.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:40 schreef Crimyclown het volgende:
Maar hoe kunnen ze het nu al verkopen? Daar krijgen ze toch een vette boete voor, omdat andere bedrijven hierdoor geen eerlijke concurrentie wat betreft de verkoop kunnen voeren? Ik ga zelf morgen ook maar naar de stad toe.
WTFquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:51 schreef Charie het volgende:
Den Haag (binnenstad)
MM: Nee
Intertoys: Nee
Van leest; had echte doosjes buiten staan, die met het eredivisie logo maar; Nee
Dynabyte: Nee
Dixons: Nee
V&D: Nee
Gameshop: Nee
Bart Smit: Nee
De Kijkshop: Nee
Rijswijk- De boogaard
E-plaza: Nee
Dynabite: Nee
Voorburg - Koningin Julianaplein
Van Leest: Nee
Leidschendam - Leidsenhage
Gamemania: Nee
Dixons (2x): Nee, Nee.
Enige waar ik niet geweest ben is MM Rijswijk
quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:51 schreef Charie het volgende:
Den Haag (binnenstad)
MM: Nee
Van leest; had echte doosjes buiten staan, die met het eredivisie logo maar; Nee
Dynabyte: Nee
Dixons: Nee
Gameshop: Nee
De Kijkshop: Nee
Rijswijk- De boogaard
E-plaza: Nee
Voorburg - Koningin Julianaplein
Van Leest: Nee
Leidschendam - Leidsenhage
Gamemania: Nee
Dixons (2x): Nee, Nee.
Enige waar ik niet geweest ben is MM Rijswijk
Maak je niet te druk om wat andere mensen doen is mijn tip van de dag.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:22 schreef Diamond3d het volgende:
Pfff wacht gewoon af man, morgen zal hij te verkrijgen zijn. En zoniet, dan zeker donderdag.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:38 schreef mr-green het volgende:
Ik was rond 17.30 bij FRS en die verkocht het spel nog niet. De medewerker zei: kom morgen maar langs met een knipoog ;-)
Dus waarschijnlijk gaat FRS hem vanaf morgen landelijk verkopen (maar hoeft natuurlijk niet haha)
Bestel em gewoon op consoleshop.nl man, dan heb je em morgen sowieso. Plus je kan zien hoever je bestelling isquote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:46 schreef LeNick het volgende:
Ben nu bij Saturn die knakkers verkopen niet omdat ze dan Medal of Honor niet op tijd krijgen van EA
Pff lolquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:46 schreef LeNick het volgende:
Ben nu bij Saturn die knakkers verkopen niet omdat ze dan Medal of Honor niet op tijd krijgen van EA
quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:46 schreef LeNick het volgende:
Link?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:52 schreef kvbeurden het volgende:
Hij is inmiddels ook gelekt voor de PC mocht je hem nog niet op de officiële manier kunnen krijgen.
www.budgetgaming.nlquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:52 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Weet iemand waar je hem het goedkoopst kan krijgen?
En dan zonder inruil acties zoals bij de gamemania enzo
Ja ik denk het toch juist wel..quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:56 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Oh, hij bedoelt geen torrent?
pics van Ronald Koeman facequote:Op dinsdag 28 september 2010 19:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
Grappig, in de arena kun je de speler ook veranderen in Ronald Koeman. Maar ik zet natuurlijk Cantona daar neer
heb dat met fifa 10 wel eens gehad terwijl ik 8-0 voor stond, echt zo'n wtf moment.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:22 schreef Saekerhett het volgende:
Evert ten Napel bij een 1-0 stand:
"Dit zal wel eindigen in een bloedeloze 0-0"
Bron? Want ik sta op het punt om naar MM Alkmaar te gaan en dan is dat wel handig.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:19 schreef MMaRsu het volgende:
Hij is nu nog te kopen bij de hollywood factory in capelle, die zijn tot 12 uur open.
En Mediamarkt Utrecht verkoopt hem op dit moment ook.
Embargo's. Wat een teringzooi.
Als ze hem daar niet verkopen dan doen ze dat echt niet omdat MM Alkmaar hem wel verkoopt hoor.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:27 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Bron? Want ik sta op het punt om naar MM Alkmaar te gaan en dan is dat wel handig.
bel eerst even, heb net MM cruquius gesproken en die verkoopt hem nog niet, had ook het idee dat ze hem nog niet hebben.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:27 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Bron? Want ik sta op het punt om naar MM Alkmaar te gaan en dan is dat wel handig.
Volgens iemand op XBW heeft iemand hem daar gekocht. Ik zou ff bellen als ik jou wasquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:27 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Gebruik dan ook niet de tergend slechte NL commentaar.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:22 schreef Saekerhett het volgende:
MediaMarkt Utrecht verkoopt hem al omdat Nedgame (Amsterdamsestraatweg) de Embargo had verbroken, vandaar.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:27 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Whats next? Pics van mijn huisdierenquote:
Heb hem altijd op dinsdag voor de release, ben echt een verslaafdequote:Op dinsdag 28 september 2010 19:46 schreef Gtaboy107 het volgende:
De Free Record Shop had hem vorig jaar ook al op de Woensdag, toen ie op Donderdag eigenlijk uitkwam.
Dat was ook nooit de bedoeling. Bij EA hebben ze het afgelopen jaar constant gezegd dat Fifa 11 langzamer zou worden. Langzaam en gecalculeerd spelen is de bedoeling. Niet dat tikkie takkie voetbalquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik heb hem![]()
Bij gamemania gehaald.
De ps3 versie is echt lelijker dan de xbox versie![]()
FIWC gewoon op ps3
[ afbeelding ]
Vind de full game niet sneller als de demo eigenlijk. Gaat echt een lastige fifa worden
Heb nu Duits commentaar ingesteld. Wel geinig, i.i.g. een stuk beter dan Nederlands.quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Gebruik dan ook niet de tergend slechte NL commentaar.
Ook vaak genoeg in Fifa 10 gehoord...quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:22 schreef Saekerhett het volgende:
FRS begint morgen met verkoopquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:38 schreef mr-green het volgende:
Ik was rond 17.30 bij FRS en die verkocht het spel nog niet. De medewerker zei: kom morgen maar langs met een knipoog ;-)
Dus waarschijnlijk gaat FRS hem vanaf morgen landelijk verkopen (maar hoeft natuurlijk niet haha)
bron?quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
FRS begint morgen met verkoop
Uiteindelijk zet ik hem ook wel gewoon op Engels (veruit het beste uiteraard), maar ik wou graag weten hoe dat Duitse commentaar wasquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:57 schreef MMaRsu het volgende:
Duits?.
Waarom niet gewoon engels man?
Een bepaalde vestiging of landelijk?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ken die gasten die er werken .. + Ben vandaag langs geweest.
Je speelt dan ook met een copy ?! Of op de ps3?! Je kan nu nog niks kopen in de fifa winkel, nja live seizoenquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:51 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Heb nu Duits commentaar ingesteld. Wel geinig, i.i.g. een stuk beter dan Nederlands.
Landelijk.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:08 schreef erikh het volgende:
[..]
Een bepaalde vestiging of landelijk?
Zoiets zeiden ze ook bij FRS Breda idd.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Landelijk.
Hij zei ook: normaal gesproken zouden we moeten wachten tot vrijdag ... Maar er zijn geruchten dat het al verkocht wordt, dus gaan wij morgen beginnen met het verkoop.
De minder legale versie op de pc.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je speelt dan ook met een copy ?! Of op de ps3?! Je kan nu nog niks kopen in de fifa winkel, nja live seizoen
Of niet? Aangezien de night launchquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:13 schreef Floepie88 het volgende:
[..]
Zoiets zeiden ze ook bij FRS Breda idd.
Wilde eigenlijk naar de nightlaunch van Foregames gaan (pre-order daar staan) maar die zullen 'm ook in de verkoop gooien wanneer FRS etc. dat gaan doen.
Goed nieuws!
Ze zouden los gaan wanneer een winkel in de regio (lees: Breda) los gaat. Dan 'moesten ze wel".quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Of niet? Aangezien de night launch?
Heb je de hype rond Red Dead Redemption ook meegemaakt? Of die van GTA4?quote:Op dinsdag 28 september 2010 19:46 schreef SoldMayor het volgende:
Toch weer een flinke hype ontstaan rondom Fifa 11 als ik zo dit forum lees
Voor een spel dat elk jaar uit komt is de hype wel weer erg groot hoor, zeer terecht overigens.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:27 schreef Svubeqak het volgende:
[..]
Heb je de hype rond Red Dead Redemption ook meegemaakt? Of die van GTA4?
Twente 3 en een half, die andere allebei 3. Alleen Ajax en PSV krijgen er 4.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:37 schreef Friesz het volgende:
Weet iemand hoeveel sterren Vitesse, Twente en Heerenveen krijgen in Fifa 11?
Ok, thanks. En het Nederlands Elftal dus weer 4,5 ster.quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:39 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Twente 3 en een half, die andere allebei 3. Alleen Ajax en PSV krijgen er 4.
Wat dacht je van Call of Duty danquote:Op dinsdag 28 september 2010 20:37 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Voor een spel dat elk jaar uit komt is de hype wel weer erg groot hoor, zeer terecht overigens.
Gewoon custom match?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:03 schreef Vragende het volgende:
Leuk je kan pro passing online gewoon uitzetten
quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:13 schreef HL_Dog43 het volgende:
Dit topic HE-LE-MAAL vergeten. Ik dacht al waarom post niemand daar.... bleek de vorige gesloten te zijn.
Ik vind be a pro maar niks, online kan het wel nog grappig zijn, maar alleen...quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:34 schreef Gauner het volgende:
Nieuwe career mode is wel flink anders dan vorig jaar dat je kunt kiezen als Speler, Manager en nog wat.
Ben maar begonnen als speler, lijkt me dat je dan met je zelfgemaakte speler interesse kunt wekken van grotere clubs als je
het goed doet? Speel nu bij Northampton (3e divisie Engeland).
Dat snap ik, maar je kunt toch gewoon op ranked custom match zoeken en dan dat die optie aanstaat? Net zoals bij Fifa10 dat je kon zoeken op 10% max Did not finish ( DNF )????quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:20 schreef Vragende het volgende:
[..]
Nope, Je kan het gewoon in Ranked uitzetten
Kan je pro passing echt uitzetten online?quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:46 schreef jorienvdherik het volgende:
pfff 1e wedstrijd verloor ik, daarna 4 achter elkaar gewonnen
6e wedstrijd sta 1-0 voor, verlies ik de verbinding met ea.
klote
quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/4401.page
Erg handig en tof
quote:Het bestand dat u probeert te downloaden is tijdelijk niet beschikbaar.
Waarschijnlijk te drukquote:
Ik ga morgen ook naar de winkels en annuleer hem dan bij bol.com die avond.quote:Op dinsdag 28 september 2010 21:59 schreef WJE11 het volgende:
Net mijn bestelling bij Bol.com geannuleerd. Heb 'm bij Consoleshop.nl besteld omdat ik 'm toch morgen wel wilde hebben
Zou bol hem dan niet allang op de bus hebben zitten?! Of versturen hun ook nog vrij laatquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:20 schreef LeNick het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook naar de winkels en annuleer hem dan bij bol.com die avond.
Al is er een kansje dat ie wel al vanavond wordt verzonden bij bol.com. Heb wel vaker gelezen dat ook zij eerder versturen. Maar ja.. ik ga er niet van uit..
Morgen hoor ik iig van Saturn of ze hem mogen verkopen morgen(ik word gebeld)
Dat dus, anders had ik allang een mailtje gehad met een bevestiging dat ie was overgedragen aan de TNT. En je hebt kans dat ie dus door het proces alsnog wordt verstuurd. En dan moet je weer retourneren en daar heb ik geen zin inquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zou bol hem dan niet allang op de bus hebben zitten?! Of versturen hun ook nog vrij laat?
Heb net ook even gekeken. En inmiddels is die van mij verzondenquote:Op dinsdag 28 september 2010 22:44 schreef WJE11 het volgende:
Godver nu zit ik klok te kijken t/m 11uur dat ik die verzendingsbevestiging krijg van Consoleshop
Bron?quote:Op dinsdag 28 september 2010 20:10 schreef MMaRsu het volgende:
Ik denk landelijk aangezien MM Rotterdam & Utrecht hem nu al verkopen..
quote:Inpakbevestiging
Beste heer ........,
Je bestelling bij Consoleshop.nl met ordernummer ********** is zojuist ingepakt. Vanavond rond 22:30 uur wordt je bestelling verzonden en ontvang je een verzendbevestiging.
Contact opnemen
Voor vragen kun je contact opnemen met de Consoleshop.nl klantenservice.
Veel plezier met je aankoop!
Met vriendelijke groet,
Consoleshop.nl
Oudedijk 94
3061 AM Rotterdam
Tel: (+31) (0)10 7988989
Fax: (+31) (0)10 2125351
Diverse mensen @ XBW en hier hebben hem daar gekocht.quote:
Gasten die quitten omdat je voorstaat? Of is de netcode kut?quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Pff en weer een disconnect er bij.
Wat een drama weer zeg online
Kuyt 78?quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
SPELERRATINGS NEDERLANDS ELFTAL
Robben - 87
Sneijder - 86
Van der Vaart - 84
Van Persie - 83
Stekelenburg - 82
Van Nistelrooij - 81
Elia - 80
Huntelaar - 80
De Jong - 79
Afellay - 79
Kuyt - 78
Van Bommel - 78
Heitinga - 78
Mathijsen - 78
Vorm - 77
De Zeeuw - 77
Babel - 77
Lens - 77
Van der Wiel - 76
Janssen - 75
Velthuizen - 75
Vlaar - 75
Maduro - 75
Boulahrouz - 74
Pieters - 71
Anita - 70
TRANSFERBUDGETS EREDIVISIE*:
Vitesse - 12.300.000
FC Twente - 9.200.000
sc Heerenveen - 8.689.000
FC Utrecht - 8.177.000
AZ - 6.644.000
PSV - 3.600.000
Ajax - 3.100.000
VVV Venlo - 2.044.000
Heracles Almelo - 1.533.000
Feyenoord - 1.500.000
FC Groningen - 1.022.000
NEC - 817.749
ADO Den Haag - 664.421
NAC - 511.093
Roda JC - 459.984
De Graafschap - 408.874
Willem II - 357.765
Excelsior - 255.547
* Alle bedragen in euro's
Via budgetgaming.nl forum.
Al zijn bij mij de stats bij sommige spelers wel anders
buiten de gameplay om is er weinig aangepast qua ratings en gezichtenquote:Op dinsdag 28 september 2010 23:52 schreef Tim86 het volgende:
Jezus, ratings van NL zijn dus amper aangepast. Vd Wiel 76
Ja?quote:Op dinsdag 28 september 2010 23:57 schreef Shasty het volgende:
Wat zit hier iedereen te janken om die cijfertjes achter de namen dan? Net of je ook maar merkt of vd Wiel 78 of 84 heeft
More practice, you must!quote:Op woensdag 29 september 2010 00:22 schreef Nuchterheid het volgende:
Als aanvallend team ben je in deze Fifa echt kansloos. De verdedigers zijn weer is heer en meester op het veld![]()
Als aanvaller door de verdediging weg breken is er nu echt niet meer bij, ze halen je ALTIJD in, ook al speel je met bijv. Messi![]()
Net de 5e 0-0 op rij omdat scoren vrijwel onmogelijk lijkt
Robben die in een paar stappen ingehaald wordt door een willekeurige verdediger van VVV Venlo, lachwekkend slecht toch? (ja dit gebeurt in deze Fifa)quote:Op woensdag 29 september 2010 00:29 schreef Lyzio het volgende:
[..]
More practice, you must!
[ afbeelding ]
Manier van wegdraaien, richting die je de bal meegeeft, in de loop aangespeeld, met de rug naar de goal aangespeeld, er langs op rennen, er langs kappen.quote:Op woensdag 29 september 2010 00:42 schreef Nuchterheid het volgende:
Robben die ingehaald wordt door een willekeurige verdediger van VVV Venlo, lachwekkend slecht toch? (ja dit gebeurt in deze Fifa)
Dat ze slechter zijn in voetballen betekend niet dat ze langzamer rennenquote:Op woensdag 29 september 2010 00:42 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Robben die in een paar stappen ingehaald wordt door een willekeurige verdediger van VVV Venlo, lachwekkend slecht toch? (ja dit gebeurt in deze Fifa)
Ook dit dus.quote:Op woensdag 29 september 2010 00:44 schreef Vragende het volgende:
Dat ze slechter zijn in voetballen betekend niet dat ze langzamer rennen
Ik doelde er op dat als je een verdediger al voorbij bent hij je op één of andere manier toch altijd weer weet in te halen.quote:Op woensdag 29 september 2010 00:44 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Manier van wegdraaien, richting die je de bal meegeeft, in de loop aangespeeld, met de rug naar de goal aangespeeld, er langs op rennen, er langs kappen.
Er zijn zoveel facetten. Dus ja; een VVV-verdediger kan Robben wel eens eruit rennen of de bal afpakken. Net echt hè?
Misschien was ie moe?quote:Op woensdag 29 september 2010 00:46 schreef Nuchterheid het volgende:
Ik doelde er op dat als je een verdediger al voorbij bent hij je op één of andere manier toch altijd weer weet in te halen.
Misschien heeft hij een punt?quote:
Je krijgt je punten wel gewoon...quote:Op woensdag 29 september 2010 00:57 schreef MMaRsu het volgende:
Grmbl.. weet dat dit het 11 topic is maar net weer een paar potjes 10 gespeeld..
Waar ik me zo fucking aan irriteer zijn lui waar je gewoon een lekker potje tegen speelt, en wint ( 3-2 ) quitten voordat je je punten krijgt. Nou maakt het natuurlijk niet zoveel uit die punten, maar het is gewoon fucking irritant.
ligt toch echt aan jouquote:Op woensdag 29 september 2010 00:22 schreef Nuchterheid het volgende:
Als aanvallend team ben je in deze Fifa echt kansloos. De verdedigers zijn weer is heer en meester op het veld![]()
Als aanvaller door de verdediging weg breken is er nu echt niet meer bij, ze halen je ALTIJD in, ook al speel je met bijv. Messi![]()
Net de 5e 0-0 op rij omdat scoren vrijwel onmogelijk lijkt
op hoogste niveau had ik het aanvallend ook wel moeilijk moet ik zeggen..quote:Op woensdag 29 september 2010 01:11 schreef mash_ het volgende:
[..]
ligt toch echt aan jouzelf in de demo was scoren geen probleem en daar had je maar 3 min
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |