Ieder eigen keuze natuurlijk, maar voor mij is het scouten en samenstellen van een topteam echt de reden van het kopen van fifaquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat?? Ik vind manager mode gewoon totaal niet interessant, tegen de CPU ook niet.. online vind ik het beste ( als je tegenstander niet quit omdat hij achter staat ). Ik zie het probleem niet? Is dit zo vreemd dan?
Game Mania Den Haag Laan van NOI mag hem verkopen, ze hebben bericht gehad van het hoofdkantoor. Probleem is alleen dat ze de levering nog niet binnen hebben, zit een vertraging in. Waarschijnlijk tussen 4 uur en half 5.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:34 schreef Charie het volgende:
Jaa Game Mania zeist bon, dan kan ik meteen naar Game Mania Den Haag hier.
Valt me ook op. Ach die stoken gewoon beetje het vuur. Ik wacht gewoon lekker het bewijs af voor ik daadwerkelijk op pad ga.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wel mooi om te zien dat mensen die hem hebben, niet even een bon laten zien
Had je ze gebeldquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:36 schreef Vampire87 het volgende:
[..]
Game Mania Den Haag Laan van NOI mag hem verkopen, ze hebben bericht gehad van het hoofdkantoor. Probleem is alleen dat ze de levering nog niet binnen hebben, zit een vertraging in. Waarschijnlijk tussen 4 uur en half 5.
Ja, mijn broertje werkt daar namelijk! Hij zei dat het inderdaad al mag, maar dat ze hem nog niet hadden, maar waarschijnlijk binnen het uur.quote:
echt?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:36 schreef Vampire87 het volgende:
[..]
Game Mania Den Haag Laan van NOI mag hem verkopen, ze hebben bericht gehad van het hoofdkantoor. Probleem is alleen dat ze de levering nog niet binnen hebben, zit een vertraging in. Waarschijnlijk tussen 4 uur en half 5.
Aha, dus als ik ze bel krijg ik dat ook te horen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:39 schreef Vampire87 het volgende:
[..]
Ja, mijn broertje werkt daar namelijk! Hij zei dat het inderdaad al mag, maar dat ze hem nog niet hadden, maar waarschijnlijk binnen het uur.
Als het goed is wel, hij zou mij bellen zodra hij de levering binnenheeft.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:40 schreef Charie het volgende:
[..]
Aha, dus als ik ze bel krijg ik dat ook te horen?
Hou me op de hoogte!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:42 schreef Vampire87 het volgende:
[..]
Als het goed is wel, hij zou mij bellen zodra hij de levering binnenheeft.
Die in Zwolle heeft een staartje, is mager, heeft een bril en heeft een zwart shirt. Dus het is niet zo. Maar de meesten zijn wel zo ja.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:43 schreef Vragende het volgende:
Wat heeft GameMania trouwens voor stereotype nerds als personeel. Dik,ongeschoren, een birl en een drakenshirt
Omdat dat past bij de mensen die de winkel binnenlopen. Daarom dragen opticiens ook altijd een bril.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:43 schreef Vragende het volgende:
Wat heeft GameMania trouwens voor stereotype nerds als personeel. Dik,ongeschoren, een birl en een drakenshirt
Ik heb gebeld met game mania, Laan van NOI, maar die zei niks te hebben gehoord van hoofdkantoor..quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:42 schreef Vampire87 het volgende:
[..]
Als het goed is wel, hij zou mij bellen zodra hij de levering binnenheeft.
En de meeste zijn ook nog 'ns vreselijk onvriendelijk.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:43 schreef Vragende het volgende:
Wat dan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:44 schreef Max-Westerman het volgende:
Sinds RDR is er echt een bonnetjes hype
Daar gaan we weer... 1 iemand zegt iets, de ander vraagt het na en er is niks van waarquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:45 schreef Charie het volgende:
[..]
Ik heb gebeld met game mania, Laan van NOI, maar die zei niks te hebben gehoord van hoofdkantoor..
Ja dat merkte ik ook, net een stel autisten.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:45 schreef Lyzio het volgende:
[..]
En de meeste zijn ook nog 'ns vreselijk onvriendelijk.
Dat zegt ie waarschijnlijk omdat de spellen nog niet binnen zijn. Ik zal het meteen laten weten als ik wat hoor van hem.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:45 schreef Charie het volgende:
[..]
Ik heb gebeld met game mania, Laan van NOI, maar die zei niks te hebben gehoord van hoofdkantoor..
Iedereen zit te zueren om foto's van aankoopbonnetjes enzoquote:
Serieus?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:48 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Iedereen zit te zueren om foto's van aankoopbonnetjes enzo
Anders geloven ze je niet
Ga gewoon zelf naar de winkel
Maar je e-penis wordt natuurlijk wel een stuk groter als je een game twee dagen voor de releasedatum hebt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:48 schreef Vragende het volgende:
Je kan trouwens toch nog niet online spelen dus haasten heeft weinig zin
Wel grappig op gamemania.be staat ie nu op in voorraadquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:50 schreef MMaRsu het volgende:
Pfff Game Mania in Den Bosch mag hem dus nog niet verkopen, nog geen signaal van het hoofdkantoor gekregen. Wel balen.. aangezien ik hem daar voor 35 euro kan ophalen..
Bij consoleshop.nl heb je tot 22:00quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:54 schreef Vragende het volgende:
Als je zeker wil weten dat je het spel morgen krijgt om 12:00 dan moet je 'm nu gewoon bij een webshop kopen
Bij F1 2010 was ie vrij snel uitverkochtquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:55 schreef libaboy het volgende:
[..]
Bij consoleshop.nl heb je tot 22:00
waar is dat??quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:58 schreef n0ir het volgende:
Ik ben net bij de free record shop geweest met het geprinte bonnetje van de Videoland in Groningen. Ze hadden Fifa net nog niet binnen (komt tussen 4 en half 5) maar als ie er is wil ie em wel verkopen. Dus zo even ophalen.
Wat een toevalquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:58 schreef Vampire87 het volgende:
Net bericht gehad van Game Mania Laan van NOI: hij wordt daar morgenochtend pas geleverd. Er was iets fout gegaan en vandaag komt hij niet meer binnen. Hij mag morgen wel meteen verkocht worden.
Tegen mij zei hij niks te weten van het hoofdkantoor.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:01 schreef Charie het volgende:
[..]
Wat een toeval
Ik belde net en geen van allen daar had een broer en wist iets over die vertraging.
Ik ga maar gewoon nu zoveel mogelijk winkels langsquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:03 schreef libaboy het volgende:
[..]
Tegen mij zei hij niks te weten van het hoofdkantoor.
kak to late!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:05 schreef libaboy het volgende:
Wauw Gamemania.nl ligt eruit, Service Unavailable
hier sluit alles pas om 18:00 hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:10 schreef Lyzio het volgende:
Hoe laat sluiten de winkels vandaagJuist, 17:00. Een knappe die hem nu nog meekrijgt.
Bron?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:59 schreef febster het volgende:
Saturn (en dus ook MM verwacht ik) gaat hem vanaf donderdag voor 44 euro verkopen.
Tot 18.00 hierquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:10 schreef Lyzio het volgende:
Hoe laat sluiten de winkels vandaagJuist, 17:00. Een knappe die hem nu nog meekrijgt.
Dat is de PC versie ja.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:59 schreef febster het volgende:
Saturn (en dus ook MM verwacht ik) gaat hem vanaf donderdag voor 44 euro verkopen.
Je kan em ook halen bij de Free Record Shop, die krijgen ongeveer nu een telefoontje van het hoofdkantoor dat ie verkocht mag worden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:13 schreef MMaRsu het volgende:
Echt jammer dat er hier geen Nedgame zit in Den Bosch.
Misschien wel als je je vriendin/zus stuurt, zo triest lijkt me dat personeel nog welquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:13 schreef Lyzio het volgende:
NedGame verkoopt dus overduidelijk wel. Dit is al de tweede. Groot minpunt is dat ik uit een gat in Limburg kom en de GameMania alleen in de buurt ligt. Kan me niet voorstellen dat ze met twee bonnen + game van Nedgame overstag gaan. Of wel?
Er is toch voldoende bewijs dat het spel verkocht wordt. Waarom dan zo moeilijk doen vraag ik me afquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:15 schreef Vragende het volgende:
Misschien wel als je je vriendin/zus stuurt, zo triest lijkt me dat personeel nog wel
Bron?quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:16 schreef libaboy het volgende:
Hij blijkt in gamemania's in Belgie al in de rekken te liggen
Tja, voor 60 ga ik hem ECHT niet halen. voor 35 dan weer welquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:14 schreef n0ir het volgende:
[..]
Dat is de PC versie ja.
[..]
Je kan em ook halen bij de Free Record Shop, die krijgen ongeveer nu een telefoontje van het hoofdkantoor dat ie verkocht mag worden.
Dat is niet echt een bron, gozerquote:
Rustig gozert haha, dit komt daar ook vandaanquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:18 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat is niet echt een bron, gozerEen 'bron' is bijvoorbeeld een officieel bericht van GM zelf. Of een Belg die een paar foto's maakt in de betreffende winkel.
quote:Net bij gamemania ceintuurbaan geweest en daar mochten ze hem nog niet verkopen dus wordt gek als het waar is dat het filiaal in den haag hem mag verkopen en dat ik dan weer terug kan:(, maar verder verkopen bartsmit en frs op de ferdinand bolstraat hem nog niet en die zeggen echt pas donderdag
Raar gedoe met die GM's:
Ter bevestiging. GM Dordrecht verkoopt FIFA 11 inderdaad. Die gaan nu regelen dat GM Roosendaal en GM Breda deze ook gaan verkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |