Ieder eigen keuze natuurlijk, maar voor mij is het scouten en samenstellen van een topteam echt de reden van het kopen van fifaquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:30 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat?? Ik vind manager mode gewoon totaal niet interessant, tegen de CPU ook niet.. online vind ik het beste ( als je tegenstander niet quit omdat hij achter staat ). Ik zie het probleem niet? Is dit zo vreemd dan?
Game Mania Den Haag Laan van NOI mag hem verkopen, ze hebben bericht gehad van het hoofdkantoor. Probleem is alleen dat ze de levering nog niet binnen hebben, zit een vertraging in. Waarschijnlijk tussen 4 uur en half 5.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:34 schreef Charie het volgende:
Jaa Game Mania zeist bon, dan kan ik meteen naar Game Mania Den Haag hier.
Valt me ook op. Ach die stoken gewoon beetje het vuur. Ik wacht gewoon lekker het bewijs af voor ik daadwerkelijk op pad ga.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wel mooi om te zien dat mensen die hem hebben, niet even een bon laten zien
Had je ze gebeldquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:36 schreef Vampire87 het volgende:
[..]
Game Mania Den Haag Laan van NOI mag hem verkopen, ze hebben bericht gehad van het hoofdkantoor. Probleem is alleen dat ze de levering nog niet binnen hebben, zit een vertraging in. Waarschijnlijk tussen 4 uur en half 5.
Ja, mijn broertje werkt daar namelijk! Hij zei dat het inderdaad al mag, maar dat ze hem nog niet hadden, maar waarschijnlijk binnen het uur.quote:
echt?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:36 schreef Vampire87 het volgende:
[..]
Game Mania Den Haag Laan van NOI mag hem verkopen, ze hebben bericht gehad van het hoofdkantoor. Probleem is alleen dat ze de levering nog niet binnen hebben, zit een vertraging in. Waarschijnlijk tussen 4 uur en half 5.
Aha, dus als ik ze bel krijg ik dat ook te horen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:39 schreef Vampire87 het volgende:
[..]
Ja, mijn broertje werkt daar namelijk! Hij zei dat het inderdaad al mag, maar dat ze hem nog niet hadden, maar waarschijnlijk binnen het uur.
Als het goed is wel, hij zou mij bellen zodra hij de levering binnenheeft.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:40 schreef Charie het volgende:
[..]
Aha, dus als ik ze bel krijg ik dat ook te horen?
Hou me op de hoogte!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:42 schreef Vampire87 het volgende:
[..]
Als het goed is wel, hij zou mij bellen zodra hij de levering binnenheeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |