Net een telex. Daarop las ik toentertijd dat Willy Brandt was overleden. Vers van de pers. Wat een sensatie, pre Twitter.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Kettingpapier waar je zelf de randjes afscheuren moest.
ik zat al achter de pc voordat jij gemaakt wasquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ha, mijn eerste computer moest je aanzwengelen en liep op diesel!![]()
Dat weet ik ook nog wel. Uit de tijd dat mijn opa de enige was in de familie met een computerquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kettingpapier waar je zelf de randjes afscheuren moest.
Die hebben wij ook nog gehad! Dat was luxe! Voor die tijd moet je met zon wit velletje nogmaals de verkeerde letter typen en dan kon je daar weer overheen typen!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:10 schreef Copycat het volgende:
Onschuldig lammetje, verslonden door de digitale wolven.
Ik was al heel blij dat ik in het eerste jaar van mijn studie (1988 geloof ik) een elektrisch typemachine had waarmee ik maar liefst tot een hele regel terug kon corrigeren.
van die trappetjesquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat weet ik ook nog wel. Uit de tijd dat mijn opa de enige was in de familie met een computer![]()
En dan van die streperige cliparts printen als er iemand jarig was. En dan de gaatjesstroken kleuren en er slingers van vlechten
Een telexmachine had van die ponsbandjesquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben nog uit de tijd van de ponskaarten. Dan had je wel een grote externe drive nodig.
[ afbeelding ]
Wij hadden een Star Matrix printer.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat weet ik ook nog wel. Uit de tijd dat mijn opa de enige was in de familie met een computer![]()
En dan van die streperige cliparts printen als er iemand jarig was. En dan de gaatjesstroken kleuren en er slingers van vlechten
Een Olivettiquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die hebben wij ook nog gehad! Dat was luxe! Voor die tijd moet je met zon wit velletje nogmaals de verkeerde letter typen en dan kon je daar weer overheen typen!![]()
En als het een 'formele' brief was moest je die weer kopiėren zodat niemand je fouten zag (of opnieuw typen dat kon ook).
Heb ook nog werkstukken gemaakt op de typemachine ja. Wat een drama was omdat dat altijd last-minute gebeurde ("Uitstellen, uitstellen, uitstellen!" riep moeders dan kwaad), dus op zondag, en de tipp-ex dan op was.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die hebben wij ook nog gehad! Dat was luxe! Voor die tijd moet je met zon wit velletje nogmaals de verkeerde letter typen en dan kon je daar weer overheen typen!![]()
En als het een 'formele' brief was moest je die weer kopiėren zodat niemand je fouten zag (of opnieuw typen dat kon ook).
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben nog uit de tijd van de ponskaarten. Dan had je wel een grote externe drive nodig.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga maar eens naar college!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |