quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Meneer: "Heb je misschien voor mij even de sleutel van de keukendeur?"
Ian: "Nee, want u zet die deur er net zelf nieuw in..."
Heb je nou nog niet in de gaten dat het Fransje Bauer is die een candid-camera-grap met je uithaalt?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Niet huilen!quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:29 schreef Noek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stop! Anders ga ik konijntjes doden.
En dan de sleutel van het oude slot willen hebben in ruil voor de nieuwequote:
Van de voordeur? Zoja welke?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En dan de sleutel van het oude slot willen hebben in ruil voor de nieuwe
Mjah, da's ook mijn voordeur sleutel, zeg maar
Ze staan nu de sloten te vervangen_!
Onze voordeur, naar het Meurgedeeltequote:Op dinsdag 28 september 2010 14:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Van de voordeur? Zoja welke?![]()
Anders laten ze gewoon dat gat open, hebben we meteen een brievenbus.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Onze voordeur, naar het Meurgedeelte
Onee tuurlijk niet, want Meur.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Anders laten ze gewoon dat gat open, hebben we meteen een brievenbus.
Je gaat er vast goed van poepen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:43 schreef Copycat het volgende:
Ik had toch ook zo'n blikje Organic Sparkling Cranberry drink in mijn sort of pretpakket na die beurs?
Goor spul! Echt honderd procent organisch goor.
als je die o rly met nic tegen komt, bewaar je de url dan ook ff?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Ik moest zo lachen toen ik het las. En je droom is uitgekomen. Op die zwarte pieten pruik na dan. Ach, kniesoor.
Ninja-edit: ff een cap zoeken. Kan even duren hoor.![]()
Als ik dit moet bijhouden heb ik volgende week ontslagquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hou je dagboek eens goed bij![]()
De buurhonden
Kan ik er 's ochtendstevroeg voortaan ook al uit om te poepen. En bedankt Ware Aarde!quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Je gaat er vast goed van poepen.
Ach, als je zo oud bent als jij heb je steeds minder slaap nodig.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan ik er 's ochtendstevroeg voortaan ook al uit om te poepen. En bedankt Ware Aarde!
Weet je dat ik gisteren tot mijn treurnis besefte dat ik er inderdaad wel niet zoveel problemen mee zal hebben om aanstaande maandag om kwart voor zes op te staan? "Want dan ben ik toch al vaak redelijk wakker". Iets wat ik uiteraard meestal succesvol bevecht.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Ach, als je zo oud bent als jij heb je steeds minder slaap nodig.
Ajax - Milan vanavond.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
Even tussendoor, gaat er nog iemand van hier naar de FOK! voorpremière of vanavond pogen daar kaarten voor te krijgen?
Het is niet te stoppenquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet je dat ik gisteren tot mijn treurnis besefte dat ik er inderdaad wel niet zoveel problemen mee zal hebben om aanstaande maandag om kwart voor zes op te staan? "Want dan ben ik toch al vaak redelijk wakker". Iets wat ik uiteraard meestal succesvol bevecht.
Hoe jong bent u dan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is niet te stoppenIk merkte net nog dat ik tegenwoordig veel meer licht en bijna langere armen nodig heb om kleine lettertjes op een etiket nog te kunnen lezen.
Deze? http://www.fok.nl/shop/killerinsidemequote:Op dinsdag 28 september 2010 14:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
Even tussendoor, gaat er nog iemand van hier naar de FOK! voorpremière of vanavond pogen daar kaarten voor te krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |