Je gaat er vast goed van poepen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:43 schreef Copycat het volgende:
Ik had toch ook zo'n blikje Organic Sparkling Cranberry drink in mijn sort of pretpakket na die beurs?
Goor spul! Echt honderd procent organisch goor.
als je die o rly met nic tegen komt, bewaar je de url dan ook ff?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Ik moest zo lachen toen ik het las. En je droom is uitgekomen. Op die zwarte pieten pruik na dan. Ach, kniesoor.
Ninja-edit: ff een cap zoeken. Kan even duren hoor.![]()
Als ik dit moet bijhouden heb ik volgende week ontslagquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hou je dagboek eens goed bij![]()
De buurhonden
Kan ik er 's ochtendstevroeg voortaan ook al uit om te poepen. En bedankt Ware Aarde!quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Je gaat er vast goed van poepen.
Ach, als je zo oud bent als jij heb je steeds minder slaap nodig.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan ik er 's ochtendstevroeg voortaan ook al uit om te poepen. En bedankt Ware Aarde!
Weet je dat ik gisteren tot mijn treurnis besefte dat ik er inderdaad wel niet zoveel problemen mee zal hebben om aanstaande maandag om kwart voor zes op te staan? "Want dan ben ik toch al vaak redelijk wakker". Iets wat ik uiteraard meestal succesvol bevecht.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Ach, als je zo oud bent als jij heb je steeds minder slaap nodig.
Ajax - Milan vanavond.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
Even tussendoor, gaat er nog iemand van hier naar de FOK! voorpremière of vanavond pogen daar kaarten voor te krijgen?
Het is niet te stoppenquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet je dat ik gisteren tot mijn treurnis besefte dat ik er inderdaad wel niet zoveel problemen mee zal hebben om aanstaande maandag om kwart voor zes op te staan? "Want dan ben ik toch al vaak redelijk wakker". Iets wat ik uiteraard meestal succesvol bevecht.
Hoe jong bent u dan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is niet te stoppenIk merkte net nog dat ik tegenwoordig veel meer licht en bijna langere armen nodig heb om kleine lettertjes op een etiket nog te kunnen lezen.
Deze? http://www.fok.nl/shop/killerinsidemequote:Op dinsdag 28 september 2010 14:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
Even tussendoor, gaat er nog iemand van hier naar de FOK! voorpremière of vanavond pogen daar kaarten voor te krijgen?
Ik ben het ook nog maar net, ben er nog niet aan gewend.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
owh....daar heb ik nog geen ervaring in...in die leeftijd
Eh jaquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Deze? http://www.fok.nl/shop/killerinsideme
Ik weet van die alleen via Danny's tweet van vanmorgen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Eh jahoezo, zijn er nog meer waar het klootjesvolk niets van mag weten ofzo?
Ben jij nou crewlid, dat moet je toch promoten onder je onderdanen!quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik weet van die alleen via Danny's tweet van vanmorgen.
Maar dat kan ook aan mij liggen
Het is geen forum-actiequote:Op dinsdag 28 september 2010 15:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ben jij nou crewlid, dat moet je toch promoten onder je onderdanen!
Willen wij dat? Want wat ik er van las zitten er niet veel mensen achteraan dus lijkt het me vrij makkelijk wat kaarten te scorenquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
Boem boem boem boemquote:
Omgquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Boem boem boem boem
ik wil je in mijn kamer
laten we samen de nacht doorbrengen
samen in mijn kamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |