quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:50 schreef McFearless het volgende:
Vanavond 2-1, moet kunnen. Heb er zin in iig.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oh, maar dat vind ik helemaal niet erg![]()
Barcelona
quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:57 schreef Saekerhett het volgende:
Zal wel weer 0-1 of 1-2 worden, zoals altijd als Ajax thuis speelt tegen grote Italiaanse voetbalclubs. Maar ik laat me uiteraard graag verrassen.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:01 schreef McFearless het volgende:
[..]
Spelen zoals tegen Twente eerste helft en het moet toch een verrassing voor je kunnen worden.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Helaas is dat niet genoeg. Je moet de volle 90 minuten zo spelen, wil je van Milan kunnen winnen. Anders kun je er donder op zeggen dat Milan de achterstand snel ombuigt.
Ajax gaat gewoon winnen, en daar gaan de supporters voor zorgen!quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:31 schreef Equites het volgende:
Veel succes Ajax! Maar Milan gaat winnen ben ik bang
Eens, maar in die vorm moet het kunnen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Helaas is dat niet genoeg. Je moet de volle 90 minuten zo spelen, wil je van Milan kunnen winnen. Anders kun je er donder op zeggen dat Milan de achterstand snel ombuigt.
Bros before hoes! jeweettochquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:41 schreef FireFox1 het volgende:
Kut, moet nog 't dinertje met mijn vriendin afzeggen![]()
En ze vind al dat ik teveel voetbal kijk
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:41 schreef FireFox1 het volgende:
Kut, moet nog 't dinertje met mijn vriendin afzeggen![]()
En ze vind al dat ik teveel voetbal kijk
Dat wordt 2 weken pikstrafquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:47 schreef mash_ het volgende:
[..]Als ik dat zou doen omdat ik voetbal wil kijken... Ik denk dat ze me dan vermoord
Hoe dan? Ga je ook een balletje trappen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ajax gaat gewoon winnen, en daar gaan de supporters voor zorgen!
Wat is dit voor beredenering?quote:
Want dat is de enige manier hoe je het team kunt helpen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:12 schreef Equites het volgende:
[..]
Hoe dan? Ga je ook een balletje trappen.
Als ik voor Ajax zou spelen, zal ik mijn hele leven bij Ajax blijvenquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat is dit voor beredenering?
Realisme heeft niks maar dan ook niks met clubliefde te maken. M.a.w. als Real voor Jeroentje Heubach komt mag hij nog zoveel van Twente houden, dan gaat ie gewoon en terecht uiteraard.
Wat is daar niet aan te snappenquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat is dit voor beredenering?
Realisme heeft niks maar dan ook niks met clubliefde te maken. M.a.w. als Real voor Jeroentje Heubach komt mag hij nog zoveel van Twente houden, dan gaat ie gewoon en terecht uiteraard.
Stop maar, je snapt het niet.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat is daar niet aan te snappen?
Clubliefde is stierenpoep, tenzij je bij de top speelt.
Nee, jij moet niet altijd zo dom lullen. Ga eens normaal doen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Stop maar, je snapt het niet.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waar heb je het in vredesnaam over? Ik beargumenteer mijn punt, jij wilt het niet snappen en dan doe ik dom?
oh 2 weken. Dan kom je er nog goed van af!quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat wordt 2 weken pikstraf![]()
Maarja, heb er wel voor over
Forza Ajax!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |