quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:50 schreef McFearless het volgende:
Vanavond 2-1, moet kunnen. Heb er zin in iig.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oh, maar dat vind ik helemaal niet erg![]()
Barcelona
quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:57 schreef Saekerhett het volgende:
Zal wel weer 0-1 of 1-2 worden, zoals altijd als Ajax thuis speelt tegen grote Italiaanse voetbalclubs. Maar ik laat me uiteraard graag verrassen.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:01 schreef McFearless het volgende:
[..]
Spelen zoals tegen Twente eerste helft en het moet toch een verrassing voor je kunnen worden.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Helaas is dat niet genoeg. Je moet de volle 90 minuten zo spelen, wil je van Milan kunnen winnen. Anders kun je er donder op zeggen dat Milan de achterstand snel ombuigt.
Ajax gaat gewoon winnen, en daar gaan de supporters voor zorgen!quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:31 schreef Equites het volgende:
Veel succes Ajax! Maar Milan gaat winnen ben ik bang
Eens, maar in die vorm moet het kunnen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:06 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Helaas is dat niet genoeg. Je moet de volle 90 minuten zo spelen, wil je van Milan kunnen winnen. Anders kun je er donder op zeggen dat Milan de achterstand snel ombuigt.
Bros before hoes! jeweettochquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:41 schreef FireFox1 het volgende:
Kut, moet nog 't dinertje met mijn vriendin afzeggen![]()
En ze vind al dat ik teveel voetbal kijk
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:41 schreef FireFox1 het volgende:
Kut, moet nog 't dinertje met mijn vriendin afzeggen![]()
En ze vind al dat ik teveel voetbal kijk
Dat wordt 2 weken pikstrafquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:47 schreef mash_ het volgende:
[..]Als ik dat zou doen omdat ik voetbal wil kijken... Ik denk dat ze me dan vermoord
Hoe dan? Ga je ook een balletje trappen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:33 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ajax gaat gewoon winnen, en daar gaan de supporters voor zorgen!
Wat is dit voor beredenering?quote:
Want dat is de enige manier hoe je het team kunt helpen?quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:12 schreef Equites het volgende:
[..]
Hoe dan? Ga je ook een balletje trappen.
Als ik voor Ajax zou spelen, zal ik mijn hele leven bij Ajax blijvenquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat is dit voor beredenering?
Realisme heeft niks maar dan ook niks met clubliefde te maken. M.a.w. als Real voor Jeroentje Heubach komt mag hij nog zoveel van Twente houden, dan gaat ie gewoon en terecht uiteraard.
Wat is daar niet aan te snappenquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat is dit voor beredenering?
Realisme heeft niks maar dan ook niks met clubliefde te maken. M.a.w. als Real voor Jeroentje Heubach komt mag hij nog zoveel van Twente houden, dan gaat ie gewoon en terecht uiteraard.
Stop maar, je snapt het niet.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wat is daar niet aan te snappen?
Clubliefde is stierenpoep, tenzij je bij de top speelt.
Nee, jij moet niet altijd zo dom lullen. Ga eens normaal doen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Stop maar, je snapt het niet.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:53 schreef Pizzakoppo het volgende:
Waar heb je het in vredesnaam over? Ik beargumenteer mijn punt, jij wilt het niet snappen en dan doe ik dom?
oh 2 weken. Dan kom je er nog goed van af!quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat wordt 2 weken pikstraf![]()
Maarja, heb er wel voor over
Forza Ajax!
Goed vanaf komen? Dan heb je mijn vriendin nog niet gezienquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:55 schreef mash_ het volgende:
[..]
oh 2 weken. Dan kom je er nog goed van af!![]()
Maar je hebt ook wel een erg goede reden
Tegen Brazilië deed ie het anders ook primaquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:08 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Hopen dat ie een goede dag heeft dan.
Ja, toch behoorlijk gespeeld tegen Real. Kan Zlatan wel flink gaan irriteren denk ik.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:08 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Hopen dat ie een goede dag heeft dan.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja, toch behoorlijk gespeeld tegen Real. Kan Zlatan wel flink gaan irriteren denk ik.
Komt ons Haagse vriendje weer even langsquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:20 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
neuh, want dat is gewoon realistisch.
blij word ik pas bij een score van 0-5 of hoger
ben je zo gefrustreerd dan, jongeman?quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:25 schreef Vjenne12345 het volgende:
Haagspietje koning kneus.
Zoveel haat voor Ajax, kan ik alleen maar van genieten.
Ado heeft weer een paar puntjes gepakt, en meteen weer een grote smoelquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:28 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ben je zo gefrustreerd dan, jongeman?
en haat, welnee, eerder vermaak en plezier om die inteeltbekkies op 410 met pruillipjes te zien staan bij weer een oorwassing
Achja die mensen zijn gewoon dom. het is alleen maar goed voor het Nederlands voetbal als ajax (en elke anderen nl club in europa) het goed doet.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:15 schreef Capi het volgende:
Altijd leuk als die haters van andere clubs hun Ajax-haat in dit soort topics tentoonspreiden![]()
Ik hoop 2-0 maar waarschijnlijk wordt het 2-1![]()
Let's go joden let's go!
hahaha grappig om te lezen dat ajax supporters zo gewend zijn dat iedereen een hekel aan die club heeft dat ze gelijk maar als vluchtgedrag met dat "anti-haat" excuusje komen....zelfde als die geuzennaam joden, ook zoiets......redelijk lachwekkend natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:15 schreef Capi het volgende:
Altijd leuk als die haters van andere clubs hun Ajax-haat in dit soort topics tentoonspreiden![]()
Ik hoop 2-0 maar waarschijnlijk wordt het 2-1![]()
Let's go joden let's go!
We zijn idd gewend dat velen een hekel aan ons hebben, het benoemen hiervan is dus volgens jou een excuusquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:32 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
hahaha grappig om te lezen dat ajax supporters zo gewend zijn dat iedereen een hekel aan die club heeft dat ze gelijk maar als vluchtgedrag met dat "anti-haat" excuusje komen....zelfde als die geuzennaam joden, ook zoiets......redelijk lachwekkend natuurlijk.
verder zal het me worst wezen wat er bij ajax gebeurt, maar als ze verliezen vind ik het altijd wel leuk. vooral omdat ze het schijnbaar nooit zien aankomen en altijd onverdiend is hahaha.
kijk! daar houd ik nou van! mensen met enige zelfkennis en zelfreflectie!quote:Op dinsdag 28 september 2010 16:38 schreef Capi het volgende:
[..]
We zijn idd gewend dat velen een hekel aan ons hebben, het benoemen hiervan is dus volgens jou een excuusEn dan de geuzennaam joden die al lang gehanteerd wordt, moeten we het opeens niet gebruiken? Verder boeit het je niet wat er bij ajax gebeurt maar reageer je al van tevoren met de hoop dat we verliezen.. Snap je het zelf nog? HAhahaha...
Of ben je nog boos omdat Ajacieden dat clubhuis van ADO hebbent afgebrand en we een Haagse Toptrainer hebben?
Oh Oh Cherso is dus echt het gemiddelde Haagse-klootjesvolk niveau zo te zien want enig logisch vermogen in je reply's is tot nu toe nog niet te bekennen
de groeten van een arrogante klotejood
Dat hoeft ook niet aangezien ik degene ben die sollicitaties afneemt patjepeeërquote:Op dinsdag 28 september 2010 16:43 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
kijk! daar houd ik nou van! mensen met enige zelfkennis en zelfreflectie!![]()
al zou ik bij sollicitaties niet zo open en eerlijk zijn hoor, pielemoos
quote:Allegri: "Ajax heeft veel spelers met individuele kwaliteiten"
28 Sep 2010 om 15:53 | Reageer nu
AC Milan neemt het dinsdagavond in de Amsterdam ArenA in Champions League-verband op tegen Ajax. Massimiliano Allegri, trainer van de Italianen, verwacht een goede en leuke wedstrijd. De oefenmeester denkt dat Ajax een team heeft met daarin veel spelers met individuele klasse en kijkt nog steeds met bewondering naar het spel van de Amsterdammers.
"Ik verwacht een goede wedstrijd op een hoog technisch niveau. Het hangt van de laatste training af of Ronaldinho wel of niet meedoet tegen Ajax. Hij speelde de laatste tijd veel en heb mijn definitieve opstelling nog niet gemaakt, maar het team is niet alleen afhankelijk van Ronaldinho", vertelt de oefenmeester van de Rossoneri op de website van de UEFA.
Allegri denkt dat zijn ploeg het niet makkelijk gaat krijgen in Amsterdam. "Ik denk dat het een belangrijke en lastige wedstrijd gaat worden. Ajax speelt altijd een zeer bijzondere vorm van voetbal. In het verleden had Ajax echt een interessant team, maar ook de afgelopen jaren heb ik met veel bewondering naar ze gekeken. Er is veel verandert sinds de jaren zeventig toen ze de Europa Cup wonnen, maar ik kijk nog steeds met veel plezier naar Ajax", aldus de oud-trainer van onder meer Cagliari.
Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)teiten#ixzz10pwR3kvQ
quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
Anita is de linksback van zowel Ajax als het Nederlands Elftal. Oorspronkelijk speelde hij in de Ajax jeugd als centraal defensieve middenvelder maar sinds hij in het eerste speelt en een basisplek heeft is hij een linksback geworden.
Opmerkelijk aan hem is dat hij een rechtspoot is en dus voornamelijk uit de verf komt tegen spelers die naar binnen kappen, met traditionele buitenspelers heeft hij het dan ook vaak moeilijker.
Zijn kwaliteiten zijn zijn inzet, fysieke kracht ondanks geringe lengte, pass en opkomend vermogen.
Leuk feit is dat hij destijds werd gezien als 1 van de grotere talenten op aarde en werd begeert door een aantal grote clubs zoals Chelsea en Arsenal.
Ajax favoriet bij de bookies?? Wat is dat voor een crap danquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:30 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Ik vond hem leuk. Maar hij kan er geen kloot van zeg ik als ajax supporter.
Wordt zwaar vanavond. Leuk weetje is dat Ajax favoriet is bij de bookies.... bizar eigenlijk.
LOL, je krijgt 3.3 x je inzet voor milan wintsquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:34 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ajax favoriet bij de bookies?? Wat is dat voor een crap danZullen wel weer chinezen achter zitten
quote:
Moet jij niet naar de slacht met je dieren? "superboer"quote:
En maar zeuren als wij in "zijn" topic komenquote:
Ja best wel, Ibra gaat vandaag een nog mooiere goal maken..quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:39 schreef Yankee het volgende:
[..]
.....was toch wel een lekkere goal he van Garcia
![]()
Ik deel mijn mening en de waarheid...quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En maar zeuren als wij in "zijn" topic komen
Wij niet wil je zeggen? Je klinkt nu een beetje als een enge gelovigequote:Op dinsdag 28 september 2010 17:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik deel mijn mening en de waarheid...
lijkt me prima, zolang ajax maar 1 goal meer scoortquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja best wel, Ibra gaat vandaag een nog mooiere goal maken..
De waarheid is dat PSV achter Ajax staat en geen CL speeltquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik deel mijn mening en de waarheid...
Ja en PSV dan, die hebben dit jaar geen pot gewonnen in de CLquote:Op dinsdag 28 september 2010 17:55 schreef Doublepain het volgende:
Denken jullie echt dat Ajax kans maakt tegen Milan? Real domineerde Ajax compleet en Milan met de beste aanval van Europa..(vind ik na Barça)
Jullie mogen van geluk spreken als het 0 - 2 wordt ofzo...
Hoop ik ook voor Ajax, maar de kans dat dat gebeurt is klein.. Tenzij Suarez wat flikt..quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:54 schreef Yankee het volgende:
[..]
lijkt me prima, zolang ajax maar 1 goal meer scoort
Ah, je krabbelt terug!quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoop ik ook voor Ajax, maar de kans dat dat gebeurt is klein.. Tenzij Suarez wat flikt..
Dit topic ging toch over Ajax?quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja en PSV dan, die hebben dit jaar geen pot gewonnen in de CL
Ja natuurlijk is die kans klein en natuurlijk heeft milan een prima elftal. Ik hoop gewoon op een mooie wedstrijd en als het meezit winst voor Ajax.quote:Op dinsdag 28 september 2010 17:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoop ik ook voor Ajax, maar de kans dat dat gebeurt is klein.. Tenzij Suarez wat flikt..
Ik denk dat iedereen in Nederland dat hoopt.. Die punten zijn mooi meegenomen en gaan we een plek omhoog en Turkije een plek omlaag.. Maar als Anita speelt wordt het oppassen en vooral als Ibra speelt.. Die het nu heel goed doet bij Milan..quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:01 schreef Yankee het volgende:
[..]
Ja natuurlijk is die kans klein en natuurlijk heeft milan een prima elftal. Ik hoop gewoon op een mooie wedstrijd en als het meezit winst voor Ajax.
Ibra is altijd goed, moeten inderdaad liever Ooijer in plaats van anita.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen in Nederland dat hoopt.. Die punten zijn mooi meegenomen en gaan we een plek omhoog en Turkije een plek omlaag.. Maar als Anita speelt wordt het oppassen en vooral als Ibra speelt.. Die het nu heel goed doet bij Milan..
Wat voor Ajax geld, geldt ook voor PSV. Als je toch ploegen van het kaliber Madrid, Milan of MANUTD speelt, heb je grote kans om te verliezen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen in Nederland dat hoopt.. Die punten zijn mooi meegenomen en gaan we een plek omhoog en Turkije een plek omlaag.. Maar als Anita speelt wordt het oppassen en vooral als Ibra speelt.. Die het nu heel goed doet bij Milan..
Als Feyenoord speelt, zet ik ze standaard op verliesquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:35 schreef Paul-89 het volgende:
Grote kans dat jullie winnen of gelijkspelen aangezien ik op mijn toto-formulier een 2 heb ingevuld.
Je bent dus inmiddels miljonair...........quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als Feyenoord speelt, zet ik ze standaard op verlies
Ze spelen nu natuurlijk thuis en met Saurez.... dat maakt nogal verschil lijkt me!quote:Op dinsdag 28 september 2010 18:48 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik ook, ze hebben wel geleerd van Real.
Vertonghen ookquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:51 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ze spelen nu natuurlijk thuis en met Saurez.... dat maakt nogal verschil lijkt me!
Met de quotering van Feyenoord nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:37 schreef Yankee het volgende:
[..]
Je bent dus inmiddels miljonair...........
Zlatan lacht zich kapot als hij op weg naar de goal die dwerg tegen het lijf looptquote:Op dinsdag 28 september 2010 18:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ibra is altijd goed, moeten inderdaad liever Ooijer in plaats van anita.
Hij is prima voor de competitie, niet voor de CLquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:17 schreef El_Bassie het volgende:
De kritiek op Anita begint inmiddels belachelijke vormen aan te nemen. Opvallend is dat die kritiek voornamelijk van niet-ajacieden komt en pseudo-kenners zonder enig voetbalverstand als Johan Derksen. Langzamerhand wordt die kritiek alom overgenomen. Persoonlijk vind ik dat Anita het meer dan behoorlijk doet.
Anita is gewoon een lastige vlieg die maar blijft zoemen om de tegenstander. Ik zeg: Nuttigquote:Op dinsdag 28 september 2010 19:17 schreef El_Bassie het volgende:
De kritiek op Anita begint inmiddels belachelijke vormen aan te nemen. Opvallend is dat die kritiek voornamelijk van niet-ajacieden komt en pseudo-kenners zonder enig voetbalverstand als Johan Derksen. Langzamerhand wordt die kritiek alom overgenomen. Persoonlijk vind ik dat Anita het meer dan behoorlijk doet.
goeie pijphoogtequote:Op dinsdag 28 september 2010 19:16 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Zlatan lacht zich kapot als hij op weg naar de goal die dwerg tegen het lijf loopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |