nee, maar iemand achter zijn rug om volledig afbranden hoeft ook weer niet...quote:Op donderdag 30 september 2010 09:21 schreef GI het volgende:
Ooooh. "Vind ik niet echt netjes".
Moet je altijd netjes zijn dan ?
Kijk, nou weet ik wel dat ik niet de meest nette persoon ben op aarde. Maar zonder daadwerkelijk duidelijk te maken om wie het gaat iemand die verder voor de rest van de wereld anoniem is kan je toch als voorbeeld voor een lopende discussie toch wel aanhalen als toonbeeld van hoe jij denkt dat het niet zou moeten ?quote:Op donderdag 30 september 2010 09:29 schreef mijsje het volgende:
[..]
nee, maar iemand achter zijn rug om volledig afbranden hoeft ook weer niet...
maar jullie gevoel van ongepast en niet netjes is blijkbaar een ander gevoel dan dat van mij...
Laten we even allemaal teruggaan naar het moment waar over gevallen werd. Er is een KS verheerlijking die Silmarwen dwars zit. Als voorbeeld haalt ze daarbij het piepende persoon aan.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:42 schreef Sonnetje85 het volgende:
misschien is dat gewoon haar manier van omgaan met de pijn.
ik heb ook geroepen dat ik de volgende keer een keizersnee wilde, ondanks ik dat echt niet wilde. en dat ik NU pijnstilling wilde.
tis toch te gek voor woorden dat je niet je weeen op mag vangen zoals je wil, omdat je met 40 weken zonder medische indicatie wordt ingeleid. dat t jouw manier niet is prima, maar tis wel heel makkelijk oordelen.
nee hoor, ik viel niet over de discussie, want ik ben met Sil eens dat het niet de hemel op aarde is (kijkend naar de mensen om me heen die een KS gehad hebben, geen eigen ervaring) maar ik viel over hoe er over die vrouw werd gepraat zo achter haar rug om. dus dat gaf ik aan. dat was alles, we hebben het erover gehad, dus ik ben nu klaar.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:45 schreef GI het volgende:
Hetgeen waar jij over viel was een lopende discussie waarbij het als voorbeeld aangehaald werd.
Ik snap dat je er tegenop ziet, niemand die juichend een bevalling tegemoet gaat. Toch is het iets prachtigs wat je lichaam presteert en zijn je weeen bijvoorbeeld niet meteen BAM heel erg pijnlijk. Dat gaat geleidelijk en je kunt steeds meer aan. Zo verwonderlijk hoe (ik iig) in jezelf keert. En je werkt ergens naartoe. Dat is misschien een schrale troost, maar je hebt wel en doel tijdens de bevalling, of het nu een KS is of een gewone bevalling.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:34 schreef kaatjejannie het volgende:
*meld*
niks te zeggen over de discussie ks of niet, ik ben nog niet bevallen. Dat moet nog. Ik zie er nu al tegenop.
haha, deze vind ik goed!!!quote:Op donderdag 30 september 2010 10:36 schreef Leandra het volgende:
Als je de kreet eens goed bekijkt is het sowieso al absurd om een vrouw tijdens een bevalling nota bene, het advies te geven zich te "vermannen"....
Ik wil de meeste mannen wel eens een bevalling zien ondergaan, het gros zal nog harder tekeer gaan.
En ook ik herken me hier inquote:Op donderdag 30 september 2010 09:52 schreef Jeetjejom het volgende:
En lachen, huilen, hoesten, niezen, gapen, poepen en plassen was ook voor mij met een ks echt geen pretje hoor!
Ja NIET altijd dus.quote:Op donderdag 30 september 2010 10:45 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik snap dat je er tegenop ziet, niemand die juichend een bevalling tegemoet gaat. Toch is het iets prachtigs wat je lichaam presteert en zijn je weeen bijvoorbeeld niet meteen BAM heel erg pijnlijk. Dat gaat geleidelijk en je kunt steeds meer aan. Zo verwonderlijk hoe (ik iig) in jezelf keert. En je werkt ergens naartoe. Dat is misschien een schrale troost, maar je hebt wel en doel tijdens de bevalling, of het nu een KS is of een gewone bevalling.
Al met al zal het een van de meest bijzondere momenten in je leven gaan worden, met ongekende oerkrachten, die jij toch wel mooi even voor elkaar brengt!
Maar dat je er tegenop ziet, snapt iedereen hoor.
nou, nee hoor, zo bedoelde ze het nietquote:Op donderdag 30 september 2010 10:31 schreef GI het volgende:
"probeer je een beetje te vermannen als het lukt. Dat maakt het makkelijker voor je" is waarschijnlijk wat die hork bedoelde
Ik had al 12 uur beenweeen dus veel wist ik niet meer maar ik heb haar wel nog gevraagd of ze kinderen had (en dat had ze niet).quote:Op donderdag 30 september 2010 10:33 schreef Silmarwen het volgende:
O.o Heb je gescholden op haar of was je daar te verbaasd voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |