je hebt mij nog nooit gezien natuurlijk anders zou je t meer begrijpenquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Babs die niet durft... Geloofwaardig
Scherpquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:44 schreef Memento-Mori het volgende:
maar beetjeb, ff vraagje je hebt in kpd ook n foto met lang blond haar, explain
wat is er mis met een borstvergroting?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:40 schreef YipYip het volgende:
[..]
Vraag mij dan soms af hè...zouden vrouwen die hun borsten laten vergroten,dit soort bh's ,met hun domme harses,ook gaan kopen...omdat het kan ?
ach we hebben allemaal kaartjes voor de volgende beurs dus wie weetquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, hou nou maar op. Ik baal er steeds meer van dat ik het niet heb gedaan
Jij bent echt zo niet intimiderend met je bambiogenquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je hebt mij nog nooit gezien natuurlijk anders zou je t meer begrijpen
Dat lijkt mij ook!quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het lijkt me ook gewoon niet mooi. Dan is het toch geen goede vorm meer.
Da's een oudjequote:Op dinsdag 28 september 2010 13:44 schreef Memento-Mori het volgende:
maar beetjeb, ff vraagje je hebt in kpd ook n foto met lang blond haar, explain
Niks,maar als je daarna een bh gaat dragen die je boobs een maat kleiner doen lijken...komt bij mij een beetje twisted overquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat is er mis met een borstvergroting?
tot dusver niet iigquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Herkennen andere fokkers je daar niet mee?
Jep, datum staat ook alweer op de site (maar kan het nu niet opzoeken).quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach we hebben allemaal kaartjes voor de volgende beurs dus wie weet![]()
nee, alleen dit wordt geaccepteerdquote:
sommige mensen kunnen wel met een kloon overwegquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Herkennen andere fokkers je daar niet mee?
is het wel geweest he!quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, jouw haar is niet kort genoeg voor een pittig kapsel.
ergens in januari in iedergeval!quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jep, datum staat ook alweer op de site (maar kan het nu niet opzoeken).
Is toch ergens in februari of zo?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jep, datum staat ook alweer op de site (maar kan het nu niet opzoeken).
ik wou al zeggen.. Boobjob kan best mooi zijn.. Maar een bhverkleining slaat als kut op strontquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:47 schreef YipYip het volgende:
[..]
Niks,maar als je daarna een bh gaat dragen die je boobs een maat kleiner doen lijken...komt bij mij een beetje twisted over
dat kan ookquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of het zijn die zeldzame discrete Fok!kers waar je wel eens over hoort
Lekker, met spinazie of?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:48 schreef Samzz het volgende:
Ik ga vanavond lasagne maken voor vriendlief en mezelf
Oh, dat mag ookquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ergens in januari in iedergeval!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |