quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is toch raarZe hangen er vanaf cup B. Waarom zou je in godsnaam een A cup willen als je een B cup hebt
oeh ... omg... uhm....woopdidooquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar als ik zo thuiskom heb ik cheeseburgers en cranberrysap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is understood,need not be discussed...
Dat is iets voor die mevrouw bij Deutschland Supertalent met dem Monster Tittenquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:32 schreef Samzz het volgende:
Ik zie net een BH die de cup met een maat verkleint
Heb je met babs gebatst dit weekend?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]inderdaad!
oh opeens weet ik het... voor van die manwijven die eigenlijk liever man zijn
Die van dat korte pittige kapsel en die tuinbroeken?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]inderdaad!
Oh, jeetje inderdaadquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]inderdaad!
nee dat heb ik nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:37 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Heb je met babs gebatst dit weekend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vraag mij dan soms af hè...zouden vrouwen die hun borsten laten vergroten,dit soort bh's ,met hun domme harses,ook gaan kopen...omdat het kan ?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is toch raarZe hangen er vanaf cup B. Waarom zou je in godsnaam een A cup willen als je een B cup hebt
nah die willen soms nog best tieten hebbenquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:38 schreef YipYip het volgende:
[..]
Die van dat korte pittige kapsel en die tuinbroeken?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:37 schreef YipYip het volgende:
[..]
oeh ... omg... uhm....woopdidoo
ja, van die goedkope magnetrondingen van de aldiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van de lidl zijn ranzig btw
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:40 schreef YipYip het volgende:
[..]
Vraag mij dan soms af hè...zouden vrouwen die hun borsten laten vergroten,dit soort bh's ,met hun domme harses,ook gaan kopen...omdat het kan ?
Och, het is anoniem he, anders zou ik het niet zo snel doen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je moet het ook met jezelf of iemand die je vertrouwd doen. Ik vind het maken altijd wel een leuk onderdeel van de sex. Of voorspel.
Publiceren zou ik nooit doen.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee dat heb ik niet
Te netjes denk ik meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:38 schreef YipYip het volgende:
[..]
Die van dat korte pittige kapsel en die tuinbroeken?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee dat heb ik niet
Babs die niet durft... GeloofwaardigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
daarom heb ik n kloonquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:41 schreef beetjeB het volgende:
[..]
Och, het is anoniem he, anders zou ik het niet zo snel doen.
De wereld gaat naar de klotequote:Op dinsdag 28 september 2010 13:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
waarschijnlijk zijn er bij die dat doen ja!
Ja, hou nou maar op. Ik baal er steeds meer van dat ik het niet heb gedaanquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wie is te netjes jij of ik!?!?!
waarom vraag ik t eigenlijk
nu vooral nietquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:42 schreef Memento-Mori het volgende:
t lijkt me niet fijn zitten, dat je tieten n maat geplet worden
Het lijkt me ook gewoon niet mooi. Dan is het toch geen goede vorm meer.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:42 schreef Memento-Mori het volgende:
t lijkt me niet fijn zitten, dat je tieten n maat geplet worden
Magnetron voerquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, van die goedkope magnetrondingen van de aldi
Die van de lidl zijn ranzig btw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |