Zo heb ik een keer een arm gebroken.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:2 jochies van een jaar of 8 fietsen langs : 'ja ik heb geen zin dat die gek met een sniper achter ons aankomt, zijn we strakas hardstikke dood'
meer in gewoon een groot dorpquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
woon jij in net zon ghetto als ik?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:45 schreef Ang3l het volgende:
Ik leef niet meer voor jou
Voorbij zijn alle nachten (nou ja, 1 dan)
dat ik hier heel alleen (met een dvd op de nieuwe bank)
Op jou(w sms) heb liggen wachteeeeen!
Met mezelf dan.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je moet het ook met jezelf of iemand die je vertrouwd doen. Ik vind het maken altijd wel een leuk onderdeel van de sex. Of voorspel.
Publiceren zou ik nooit doen.
en zo swerieus blijven ookquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zo heb ik een keer een arm gebroken.![]()
Ik was 5 en met een klasgenootje. Gingen de sirenes af. Hij:"Wegwezen, soldaten." Sprong ik achter op de fiets , flikker ik er net weer zo hard vanaf.
En toen deed mijn linkerarm auw.![]()
Mijn vader was heel blij dat hij met zijn oudste zoon naar het ziekenhuis kon, we zaten net in een verbouwing.
Vroeger woonde ik een dorpje van nog geen 600 inwoners. 2 buitenlanders, 4 halfbloedjes. Maar daar hadden wij zeer uitgebreide oorlogspelletjes. Terrein heel goed uitgekozen, aanval/verdedging groepen, commando-structuur, kleding en een zeer uitgebreide leger vocabulair. En dat van 7~14 jaar oud.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
woon jij in net zon ghetto als ik?
Tropicana was een zwembadquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die in R'dam? En wanneer?![]()
*voelt zich nu heel pauper
Jij was ook op Utrecht CS?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hey!
ik heb jou van het weekend nog gezien....
*kusje op je knie*quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is 20 minuten hooren mn knie doet nu al pijn
Tot onze vriendjes (met noord afrikaanse voorouders) de boel kwamen verziekenquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En vroeger ook een leuk zwembad.
Die tijd heb ik daar niet mee gemaakt, de laatste keer dat ik er was is heul lang geleden. Toen was het nog van Center Parcs.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:31 schreef YipYip het volgende:
[..]
Tot onze vriendjes (met noord afrikaanse voorouders) de boel kwamen verzieken
Het zou verboden moeten wordenquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:32 schreef Samzz het volgende:
Ik zie net een BH die de cup met een maat verkleint
lief dat je zo discreet doet maar weet je ... fuck it lekker ik heb een waanzinnig weekend gehad en moet toch ook mn ei kwijtquote:
Vroeger was geluk heel gewoonquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Die tijd heb ik daar niet mee gemaakt, de laatste keer dat ik er was is heul lang geleden. Toen was het nog van Center Parcs.
het heet niet voor niks KPD ga dan naar sexy en gewaagdquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T komt vast goed![]()
[..]geen moeite mee als ik bere geil ben, maar wel als ik op maandag morgen dat topic door blader
Dat is toch raarquote:
Vroeger , toen iedereen nog met guldens betaalden en nog niet van die domme paupergesprekken met zijn mobieltje kon voeren. Toen marktwerking nog niet hip was en Twix nog Raider heette. Dat waren nog eens tijden.quote:
quote:
spuitelfquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het heet niet voor niks KPD ga dan naar sexy en gewaagd
Maar kpd is toch alleen voor Danny ?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het heet niet voor niks KPD ga dan naar sexy en gewaagd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |