aan de andere kant.. Die dingen zitten soms ook in de wegquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:54 schreef YipYip het volgende:
[..]
Daarom,dat v die bh's vroeg ik mij dan dus af
hoezo wacht even en proest enzo!?!?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, das wel rap weer. En deze keer met vrijkaarten (he, wacht eens... *proest* nice pun!)
Niet voor mijquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
aan de andere kant.. Die dingen zitten soms ook in de weg
VRIJkaarten.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:58 schreef Duimelot het volgende:
hoezo wacht even en proest enzo!?!?
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, das wel rap weer. En deze keer met vrijkaarten (he, wacht eens... *proest* nice pun!)
Ik hoop het voor jequote:Op dinsdag 28 september 2010 13:57 schreef littledrummergirl het volgende:
* littledrummergirl is blij dat er geen herkenbare dubieuze foto's van haarzelf online rondzwerven
ben er wel vrij zeker vanquote:
wacht maar tot je ouwemannen tietjes krijgtquote:
ach tegenwoordig is het bijna normaalquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:57 schreef littledrummergirl het volgende:
* littledrummergirl is blij dat er geen herkenbare dubieuze foto's van haarzelf online rondzwerven
ja precies, over twintig jaar kunnen er nog allemaal mannetjes op lopen fappen, en wie weet wel je kinderenquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ach tegenwoordig is het bijna normaal
ik werd dit weekend gevraagd of ik aan een fotoshoot wilde meedoen (erotisch)
dus ik zo van: NEE!
kijkt die meid me zo aan van: waarom niet je kan het echt wel hebben!!
dus ik: ja ik wel maar mn 3 kinderen niet
Omgquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je in een bepaald gedeelte seks had kreeg je kaartjes voor de volgende beurs.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja precies, over twintig jaar kunnen er nog allemaal mannetjes op lopen fappen, en wie weet wel je kinderen( heb je zoons ?)
* Lotusss is blij dat er totaal geen dubieuze foto's van haarzelf online rondzwerven !quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:57 schreef littledrummergirl het volgende:
een zoon ja en daar moet ik dus even niet aan denkenquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja precies, over twintig jaar kunnen er nog allemaal mannetjes op lopen fappen, en wie weet wel je kinderen( heb je zoons ?)
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wacht maar tot je ouwemannen tietjes krijgt
ach als je iets doet moet je t goed doen vind ikquote:
sja. Ik ben gewoon dubieus..quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
* Lotusss is blij dat er totaal geen dubieuze foto's van haarzelf online rondzwerven !
Want die zijn er gewoonweg niet
die had je al?quote:
Okequote:Op dinsdag 28 september 2010 14:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tsja, is het meest openbare gedeelte, die mensen die dat aandurven willen ze terug hebben
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |