gezelligquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is toch ergens in februari of zo?
Ik wil dan ook gaan!
verkeerde woordkeuze danquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij bent echt zo niet intimiderend met je bambiogen
Gisteren al toch?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:48 schreef Samzz het volgende:
Ik ga vanavond lasagne maken voor vriendlief en mezelf
Waar is het dan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:47 schreef stbabylon het volgende:
Jep, datum staat ook alweer op de site (maar kan het nu niet opzoeken).
Gisteren lasagne met blauwe kaas voor pa en maquote:
Dat is toch met gehakt? Ik dacht dat je geen vlees at?quote:
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Herkennen andere fokkers je daar niet mee?
iehlquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gisteren lasagne met blauwe kaas voor pa en ma
Je bent lasagne fan?quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:52 schreef Samzz het volgende:
Gisteren lasagne met blauwe kaas voor pa en ma
Klopt. Er gaat soja gehakt doorquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is toch met gehakt? Ik dacht dat je geen vlees at?
Nee, ik ben gewoon soms niet de lefgozer die ik pretendeer te zijnquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
verkeerde woordkeuze dan
je was gewoon zo onder de indruk van me....
Daarom,dat v die bh's vroeg ik mij dan dus afquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wou al zeggen.. Boobjob kan best mooi zijn.. Maar een bhverkleining slaat als kut op stront
Heel lekker, ik eet morgen bobotie met vega gehakt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Er gaat soja gehakt doorIs best lekker
Nee hoorquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik denk dat jij het via andere wegen weet
O ja, dat kan natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Er gaat soja gehakt doorIs best lekker
ik euhm.. Moet even kijken wat het wordtquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:52 schreef beetjeB het volgende:
Ik eet gewoon lekker nog een keer chili con carne vanavond
Oh, das wel rap weer. En deze keer met vrijkaarten (he, wacht eens... *proest* nice pun!)quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:54 schreef Tally het volgende:
Januari 2011. Alleen staat er niet bij waar
edit: Utrecht dus.
ik heb nooit gepretendeerd (is dat een woord) dat ik lef hebquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon soms niet de lefgozer die ik pretendeer te zijn
Maar goed, jij had zelf ook actiever kunnen zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |