quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:51 schreef chocolatelover het volgende:
Ik vroeg me net af wat we met de kerst gaan eten en dacht, ik kijk ff op mijn forum en wat zien mijn oog? Nog helemaal niets, dus fftjes snel een topic openen want over 21/2 maand is het al zover. Dusse, al ideetjes iemand?
goed ideequote:Op dinsdag 28 september 2010 12:16 schreef Mercer het volgende:
Frietje oorlog, ik heb er nu al zin in!![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zag jou ook al droge rijst eten, kutleven, of gewoon weinig moneyz?
ik snap het ook niet. vnv aardappelen en groenten; dat is al iets meer.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zag jou ook al droge rijst eten, kutleven, of gewoon weinig moneyz?
Een ex van mij at ook alleen gebakken krieltjes met appelmoes en vlees. iedere dag. Er zijn mensen die het gewoon niks kan schelen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik snap het ook niet. vnv aardappelen en groenten; dat is al iets meer.
dat doe ik ook weleensquote:Op dinsdag 28 september 2010 14:23 schreef Windigo het volgende:
[..]
Een ex van mij at ook alleen gebakken krieltjes met appelmoes en vlees. iedere dag. Er zijn mensen die het gewoon niks kan schelen.
Ik zei iedere dag. Hij doet dat al 5 jaar achter elkaar. Da's wat anders dan ''weleens''quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat doe ik ook weleens![]()
maar ene dag alleen kale rijst, volgende dag kale aardappelen en groenten en met kerst kale boterhammen?
Precies.quote:Op dinsdag 28 september 2010 14:15 schreef SeaOfLove het volgende:
Oh en verder is het ieder jaar aan tong80 de eer om zo vroeg een wat eten jullie met kersttopic te openen
Niet onzinniger dan die van jou *kusjekroel*quote:
the bestquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:03 schreef Lo-Fi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat het dit jaar menu 12 wordt.
slowchatmode:quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Niet onzinniger dan die van jou *kusjekroel*
quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:49 schreef Olympiaki het volgende:
gourmetten met kerst, het meest cliché wat er is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |