Alsjeblieft Koos, als je nog een keer oppertunisten schrijft ga ik jouw schoolgeld terugvragen ogv wanprestatie.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zet oppertunisten weg als dom volk, mag toch aannemen dat Cohen, Roemer en Halsema dat niet doen.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:01 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Alsjeblieft Koos, als je nog een keer oppertunisten schrijft ga ik jouw schoolgeld terugvragen ogv wanprestatie.
Ik zit in het hoogste belastingtarief. Ik denk dat er al genoeg weggehaald wordt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:59 schreef Monco10 het volgende:
Haha moraalridders die zich niet zoveel zorgen maken over hun eigen portemonnee, maar wel over Henk en Ingrid. Ik stel voor dat we bij jullie het eerste wat geld weghalen dan voor Henk en Ingrid.
Dan geef je toch zelf wat extra's weg? Of moet dat altijd via de overheidquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:02 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik zit in het hoogste belastingtarief. Ik denk dat er al genoeg weggehaald wordt.
Dit kabinet is voor mij alleen maar goed. Dat is het dubbele...
Ik heet hardwerkende liberale carrierevrouw met een godsvermogen aan kapitaal.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:02 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Nee, ik heet hardwerkende rechtse carriereman met een godsvermogen aan kapitaal.
En jij?
Dat is dus waarom mensen sociaal stemmen. De kunst is ook om niet enkel naar je eigen portemonnee te kijken maar naar het belang van het geheel. Helaas denk iedereen enkel ikke ikke en de rest...quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:59 schreef Monco10 het volgende:
[..]
[..]
Haha moraalridders die zich niet zoveel zorgen maken over hun eigen portemonnee, maar wel over Henk en Ingrid. Ik stel voor dat we bij jullie het eerste wat geld weghalen dan voor Henk en Ingrid.
Precies, als het er überhaupt nog is over 4 maanden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:03 schreef baba117 het volgende:
Allemaal huilen of juichen en over 4 maanden vind iedereen het kabinet even lam als het vorige...
Wie zegt dat ik dat niet doe?quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dan geef je toch zelf wat extra's weg? Of moet dat altijd via de overheid
Voor mij ook. Ik had het over de linkse rakkers die zo graag geld naar Henk en Ingrid sluizen.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:02 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik zit in het hoogste belastingtarief. Ik denk dat er al genoeg weggehaald wordt.
Dit kabinet is voor mij alleen maar goed. Dat is het dubbele...
Het is tegenwoordig een slechte eigenschap om niet alleen aan jezelf te denken? Wellicht dat het onvoorstelbaar is voor figuren als jij, maar ik voed mij niet met de tranen en het leed van minima.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:59 schreef Monco10 het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik heb Groen Links gestemd...quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:04 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Voor mij ook. Ik had het over de linkse rakkers die zo graag geld naar Henk en Ingrid sluizen.
Ik denk dat hier weinig Henk en Ingrid's aanwezig zijn hoor.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:04 schreef lezzer het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat niet doe?
De onnozelheid hier, het is gewoon dramatisch. Henk en Ingrid die denken dat ze gewonnen hebben.
Gewonnen
Alsof dit een wedstrijd is
Wij wel?quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig een slechte eigenschap om niet alleen aan jezelf te denken? Wellicht dat het onvoorstelbaar is voor figuren als jij, maar ik voed mij niet met de tranen en het leed van minima.
Ach we kunnen in ieder geval weer samen met Ferry Mingelen lachen de komende tijdquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:05 schreef Desunoto het volgende:
Inderdaad, het zal geen goed kabinet zijn maar lang zal het waarschijnlijk ook niet duren.
Ga ze dan helpen, daar heb je toch geen linkse regering voor nodig?quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is tegenwoordig een slechte eigenschap om niet alleen aan jezelf te denken? Wellicht dat het onvoorstelbaar is voor figuren als jij, maar ik voed mij niet met de tranen en het leed van minima.
Blijkbaar.quote:
Komop Koos, niet zo kinderachtig.quote:
Krijgen we dat weerquote:Op dinsdag 28 september 2010 12:06 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Ga ze dan helpen, daar heb je toch geen linkse regering voor nodig?
Nou, als een VVD-CDA-PVV kabinet goed voor jou is en je ook nog liberaal bent dan is het best eigenaardig om Groen links te stemmen. Of zeg je daarmee dat je nu persoonlijk dan wel beter af bent maar eigenlijk liever een socialer kabinet had gezien?quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:05 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, ik heb Groen Links gestemd...
Ik weet niet wat jouw idee van een linkse rakker is, maar volgens mij heb je een heel verkeerd beeld.
Misschien begreep je het verkeerd, maar ik voed me met de tranen en het leed van linkse zuurpruimen. Schadenfreudequote:
Feit is wel dat als het met mij beter gaat, het vanzelf beter gaat met mijn omgeving. Simpelweg omdat ik dan meer kan en wil besteden aan en in mijn omgeving. Daarnaast is het feit dat ik vind dat mensen primair zelf verantwoordelijk zijn voor hun leven bij lange na niet hetzelfde als dat door jou geimpliceerde leedvermaak wanneer het hun minder goed afgaat.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |