quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij zou geen LaPo meer pakken, weet je nog?!
quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Voor de haters; geen opzettelijke lapo
ik haat je niet, maar je moet voortaan gewoon even beter kijken voordat je postquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Voor de haters; geen opzettelijke lapo
quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik haat je niet, maar je moet voortaan gewoon even beter kijken voordat je post![]()
was maar een grapje kerelquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom zou ik in vredesnaam geen lapo mogen pakken?
maar is golden retriever of golden shower geen idee voor de PostalGold-actie?quote:
Ik woon ook niet in Deventer, beunhaas.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:47 schreef Redbaron het volgende:
dat zeg ik toch David, import...
deventer is geen twente hha
Golden retrieverquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar is golden retriever of golden shower geen idee voor de PostalGold-actie?![]()
Aha.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:50 schreef Redbaron het volgende:
Deventer: geen twente
verhuizen
Njjverdal: Twente
dus import
Terror Jaap van de Gouden Kooi? Die moet wel wat opbrengenquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar is golden retriever of golden shower geen idee voor de PostalGold-actie?![]()
Die is niet van goudquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:52 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Terror Jaap van de Gouden Kooi? Die moet wel wat opbrengen
Nee een goudvis is zeker wel van goudquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die is niet van goud
Stuur dan B.A. Baracus
quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:57 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Nee een goudvis is zeker wel van goud
Je zou er maar werkenquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:59 schreef Redbaron het volgende:
zooo, nu eerst genieten van mijn welverdiende pauze. koffie halen @mc Holten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |