quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij zou geen LaPo meer pakken, weet je nog?!
quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Voor de haters; geen opzettelijke lapo
ik haat je niet, maar je moet voortaan gewoon even beter kijken voordat je postquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:40 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Voor de haters; geen opzettelijke lapo
quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik haat je niet, maar je moet voortaan gewoon even beter kijken voordat je post![]()
was maar een grapje kerelquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom zou ik in vredesnaam geen lapo mogen pakken?
maar is golden retriever of golden shower geen idee voor de PostalGold-actie?quote:
Ik woon ook niet in Deventer, beunhaas.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:47 schreef Redbaron het volgende:
dat zeg ik toch David, import...
deventer is geen twente hha
Golden retrieverquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar is golden retriever of golden shower geen idee voor de PostalGold-actie?![]()
Aha.quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:50 schreef Redbaron het volgende:
Deventer: geen twente
verhuizen
Njjverdal: Twente
dus import
Terror Jaap van de Gouden Kooi? Die moet wel wat opbrengenquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:47 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar is golden retriever of golden shower geen idee voor de PostalGold-actie?![]()
Die is niet van goudquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:52 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Terror Jaap van de Gouden Kooi? Die moet wel wat opbrengen
Nee een goudvis is zeker wel van goudquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die is niet van goud
Stuur dan B.A. Baracus
quote:Op dinsdag 28 september 2010 10:57 schreef Intelligence het volgende:
[..]
Nee een goudvis is zeker wel van goud
Je zou er maar werkenquote:Op dinsdag 28 september 2010 10:59 schreef Redbaron het volgende:
zooo, nu eerst genieten van mijn welverdiende pauze. koffie halen @mc Holten
Vraag het aan de kassaquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:09 schreef Redbaron het volgende:
grr ik dacht dat je bij de mc gratis wifi had, vind ik alleen maar betaalde kpn gotspot
quote:
veel plezierquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:30 schreef Redbaron het volgende:
nog een kwartiertje, dan weer verder naar bramsche deutschland
Indd.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:47 schreef ReMcOrE het volgende:
we hebben een regeer- en gedoogakkoord:
[Upd] Rutte heeft regeerakkoord klaar
op belangrijke (lees: de belangrijkste) punten zal de PVV haar medewerking verlenen, dat is vastgelegd in dat gedoogakkoord... bij andere onderwerpen is het inderdaad maar de vraag wat ze gaan doen!quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Indd.
De PVV zal hier ongelooflijk blij mee zijn. Ziij hebben een soort VETO.. Zij geven geen medewerking -> kabinet valt.
Het is dan wel vastgelegd, maar Wilders kan gekke dingen doen. Als hij het vertrouwen opzegt, kunnen er nieuwe verkiezingen geschreven worden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
op belangrijke (lees: de belangrijkste) punten zal de PVV haar medewerking verlenen, dat is vastgelegd in dat gedoogakkoord... bij andere onderwerpen is het inderdaad maar de vraag wat ze gaan doen!
In holten was het laatst nog een T-Mobile spot, en was gratis toegankelijk voor een iederquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:09 schreef Redbaron het volgende:
grr ik dacht dat je bij de mc gratis wifi had, vind ik alleen maar betaalde kpn gotspot
Handig ben je ook direct klaar voor de komende 24 uur qua eten dan.quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:55 schreef Redbaron het volgende:
hmm net lekker 6bolletjes eiersalade naar binnen geschoven, jjmjum
Dacht dat je bij de Mac zat?quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:55 schreef Redbaron het volgende:
hmm net lekker 6bolletjes eiersalade naar binnen geschoven, jjmjum
Ik zou het er niet op redden.quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:07 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Handig ben je ook direct klaar voor de komende 24 uur qua eten dan.
quote:Op dinsdag 28 september 2010 12:11 schreef Redbaron het volgende:
neuh dit is alleen t middageten maar, vanavond spaghetti van huis meegenomen
ontbijt was een mueslireep en 2 broodjes bapao
true, true...quote:Op dinsdag 28 september 2010 11:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het is dan wel vastgelegd, maar Wilders kan gekke dingen doen. Als hij het vertrouwen opzegt, kunnen er nieuwe verkiezingen geschreven worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |