Ditquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind dit topic, en vooral je moed en doorzettingsvermogen echt geweldig Stali
(verkapte dit moet ik blijven volgen)
Weet niet zeker of het McCain is, maar wel een bekend merk. Heb paar keer gezien dat ze aan het lossen waren. En ga eens rond een uur of 5 naar de Dam in Amsterdam. Daar bakken ze dan echt niet voor hoor bij Manneke Pisquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:47 schreef Stali het volgende:
[..]
Ja, precies en die vind ik dus niets omdat je de aardappel niet proeft en eigenlijk alleen maar vet binnenkrijgt.
Ben nl. toch wel benieuwd waar Manneke Pis zijn Vlaamse friet inkoopt. Wat ik begrepen heb is dat zij wel traditioneel voor- en afbakken. Ze doen iets goed want zijn boven de rivieren razend populair. Wie weet kan ik ook uit hun Vlaamse frietvijver vissen voor achter de hand.
Ga ook SeaofLove aanschrijven en kijken of ik haar erwtensoeprecept kan ontfutselen.
Aankomende week staan hier thuis in ieder geval een paar keer stoofvlees en erwtensoep op het menu. Ik gebruik ze een beetje als laboratoriumproefkonijnen, dus even wat meer gezonds op tafel voordat ze bloedgroep frituurvet krijgen ..
Puntzakken met krantenprint moet je ook alleen doen voor een zaak met een Engels thema.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:24 schreef Stali het volgende:
Ze hadden alleen van die standaard zakken en puntzakken met krantenprint. Laatste is leuk maar ik heb echt een heel traditioneel idee in mijn hoofd dus daar moet ik echt nog naar zoeken.
En dat, wil ook graag een keer een frietje bij je proberen. Niet zo zeer vanwege dat 'communitygevoel' maar gewoon omdat het idee van een ambachtelijk frietje me erg aanstaat. En ik het verhaal erg leuk vind.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:32 schreef Windigo het volgende:
Het idee klinkt fantastisch, laat weten wanneer ik waar kan komen eten
Het gaat mij ook niet om die cursusquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:12 schreef Stali het volgende:
Verder ook een cursus HACCP. Denk echt dat dit reuze meevalt, Five_Horizons en omdat het er al eerder gezeten heeft heb je kans dat je in het bestemmingsplan van de gemeente valt.
Wat? ik dacht even aan een Suske & Wiske-album van wat jaren terugquote:
Lihanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:22 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Wat? ik dacht even aan een Suske & Wiske-album van wat jaren terug
Die hebben ze hier standaard bij elke snackbar, is dat niet normaal?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:27 schreef Peter het volgende:
[..]
Lihan
[ afbeelding ]
o.a. van Van der Laan snacks ( bij Makro verkrijgbaar en bij de rijdende ijsboeren..)
Gehakt gepaneerd op een stokje. Kan gefrituurd of gebakken
Hier in het westen zie ik hem toch niet zomaarquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die hebben ze hier standaard bij elke snackbar, is dat niet normaal?
Noord is natuurlijk weer de beste.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:29 schreef Peter het volgende:
[..]
Hier in het westen zie ik hem toch niet zomaar
Heb er zelf een doos van in de vriezer
Met rundvlees is dat stoofrecept ook lekker. Wissel het af en maak er variaties op met varken, rund en paardenvlees. Schijnt dat paardenvlees in NL sws van "afgeschreven" paarden komt en samen met het feit dat er weinig vraag naar is het zo goedkoop is.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:24 schreef Stali het volgende:
Vandaag naar de Sligro geweest. Nog niets gekocht, puur ter oriëntatie.
Kan daar geweldig slagen m.b.t. puntzakhouders, strooiers, rollen papier, blusdeken, kassa, strooiers, buffetserveerplateau ( om warm te houden), Ossewit, D&L sauzen, rollen papier, messen, servetten.
Voor alles eigenlijk behalve de puntzakken, kartonnen bakjes, familiezakken en tasjes.
Ze hadden alleen van die standaard zakken en puntzakken met krantenprint. Laatste is leuk maar ik heb echt een heel traditioneel idee in mijn hoofd dus daar moet ik echt nog naar zoeken.
@Joosterd, die kruidenmix wil ik zelf mengen, en inderdaad als keuze aanbieden. Zelf ontdekte ik ook ooit door die potjes dat kruiden inderdaad lekker zijn.
quote:Tof dat je het vraagt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |