abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86997374
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:06 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Luie knuppels is iets heel anders dan wat je eerder zei. Je kamde alle studenten over 1 kam en je kwam over alsof je als militair superieur zou zijn aan studenten, terwijl je zelf niet eens militair bent!
Ik heb militairen er helemaal niet bijgehaald, dat doe jij nu. :')

En ik loop alleen te zeuren over studentjes die zeiken over vanalles en nogwat waar ze makkelijk iets aan kunnen veranderen maar er gewoon de moeite niet voor doen.
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
  woensdag 29 september 2010 @ 21:08:02 #202
230985 Iska
In case of fire, use stairs!
pi_86997380
Om eerlijk te zijn vind ik deze discussie een beetje pointless. Ja, die vreselijke ballen (kakkerige studenten) kunnen heel irritant zijn. Maar tegelijkertijd heb je ook (we zitten tenslotte bij DEF) jongetjes bij de KL zitten die zichzelf erg cool een stoer vinden en minstens zo vervelend kunnen zijn.

Daarnaast vind ik je een beetje kort door de bocht gaan mbt wat wel en niet zwaar is Vronsky. Iets zwaar vinden is namelijk een gevoel of een mening welke altijd volledig voortkomt uit de persoon en het referentiekader waarin deze situatie zich afspeelt. Ik heb zelf al een beetje van beide werelden kunnen proeven en studeren kan net zo zwaar zijn als een opleiding bij defensie maar dan op een heel ander gebied. Ik kan het niet goed uitleggen en dat moet al helemaal een reden zijn om niet zo tegen mensen aan te schoppen waar je de achtergrond niet van kent. Hoewel het niet altijd zo lijkt en het heel cliché klinkt moet je iedereen in zijn waarde laten. Als is het maar omdat je het niet goed kan beoordelen.
Een goed voorbeeld hiervan is een jongen waarmee ik op school zat. Hij was altijd vreselijk irritant en agressief en ik vond hem maar een l*l. Ik ben er later echter achter gekomen dat zijn ouders gescheiden zijn en dat hij voor zijn zusjes moet zorgen omdat zijn moeder zwaar depressief is.

En als laatste; sommige mensen hebben inderdaad meer meegemaakt dan andere mensen. Maar maakt je dat een beter mens? Sommige mensen leren sneller en worden sneller volwassen dan andere mensen. Maar een deel van dit proces is ook dit kunnen realiseren. Mensen kunnen vaak veel leuker zijn dan je denkt wanneer je eenmaal door hun sociale masker heen bent.

Ik begin nu het overzicht een beetje kwijt te raken en ik heb net een hele lange brief geschreven met juridisch gedoe omdat een klant niet wil betalen dus ik wil het hierbij houden

* Iska schuift wat sterkers naar Vronsky

[ Bericht 0% gewijzigd door Iska op 29-09-2010 21:14:58 ]
"All science is either physics or stamp collecting" || Ernest Rutherford
"And I think about all of us. Walking our own Green Mile, each in our own time" || Paul Edgecomb
pi_86997398
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:02 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Wat is knorren?
Je kan het vergelijken met NUKUBU, alles wat niet militair is, dat is gewoon kut.

In de studentenwereld is alles wat niet lid van een vereniging is, dat is gewoon kut. Alleen bestaan de meeste studentenverenigingen hoofdzakelijk uit BIO's (burger in opleiding). Dus als die BIO's dan opeens heel tof gaan lopen doen, en zich neerbuigend gaan gedragen naar anderen, dan is dat behoorlijk zielig. En daarom worden die verenigingen ook niet helemaal serieus genomen.

Elitair gedraag je je niet, je bent het gewoon.

Maar het is hier niet het studententopic, dus laten we deze discussie maar beter snel rusten.
pi_86997431
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:07 schreef Vronsky het volgende:

[..]

Ik heb militairen er helemaal niet bijgehaald, dat doe jij nu. :')

En ik loop alleen te zeuren over studentjes die zeiken over vanalles en nogwat waar ze makkelijk iets aan kunnen veranderen maar er gewoon de moeite niet voor doen.
Ik zei al: Dat is hoe je op mij over komt. Wat ben jij nu zelf eigenlijk? Student? Werkloos? Iets daar tussenin?
pi_86997540
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:02 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Wat is knorren?
Er zijn verschillende definities van de term knor. Onder leden van de verschillende corpora is een knor iedereen die wel studeert, maar niet lid is van een corps. Volgens leden van normale studentenverenigingen is een knor iedereen die niet lid is van een studentenvereniging, of eentje met een lagere ancienniteit dan die waar zij lid van zijn ;)

Net zoals studenten aan de universiteit menen dat HBO'ers geen studenten zijn, en HBO'ers vinden dat MBO'ers geen studenten zijn.
You know how to curl up like a bitch, don't you, reporter?
pi_86997661
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:08 schreef Iska het volgende:
Om eerlijk te zijn vind ik deze discussie een beetje pointless. Ja, die vreselijke ballen (kakkerige studenten) kunnen heel irritant zijn. Maar tegelijkertijd heb je ook (we zitten tenslotte bij DEF) jongetjes bij de KL zitten die zichzelf erg cool een stoer vinden en minstens zo vervelend kunnen zijn.

Daarnaast vind ik je een beetje kort door de bocht gaan mbt wat wel en niet zwaar is Vronsky. Iets zwaar vinden is namelijk een gevoel of een mening welke altijd volledig voortkomt uit de persoon en het referentiekader waarin deze situatie zich afspeelt. Ik heb zelf al een beetje van beide werelden kunnen proeven en studeren kan net zo zwaar zijn als een opleiding bij defensie maar dan op een heel ander gebied. Ik kan het niet goed uitleggen en dat moet al helemaal een reden zijn om niet zo tegen mensen aan te schoppen waar je de achtergrond niet van kent. Hoewel het niet altijd zo lijkt en het heel cliché klinkt moet je iedereen in zijn waarde laten. Als is het maar omdat je het niet goed kan beoordelen.
Een goed voorbeeld hiervan is een jongen waarmee ik op school zat. Hij was altijd vreselijk irritant en agressief en ik vond hem maar een l*l. Ik ben er later echter achter gekomen dat zijn ouders gescheiden zijn en dat hij voor zijn zusjes moet zorgen omdat zijn moeder zwaar depressief is.

En als laatste; sommige mensen hebben inderdaad meer meegemaakt dan andere mensen. Maar maakt je dat een beter mens? Sommige mensen leren sneller en worden sneller volwassen dan andere mensen. Maar een deel van dit proces is ook dit kunnen realiseren. Mensen kunnen vaak veel leuker zijn dan je denkt wanneer je eenmaal door hun sociale masker heen bent.

Ik begin nu het overzicht een beetje kwijt te raken en ik heb net een hele lange brief geschreven met juridisch gedoe omdat een klant niet wil betalen dus ik wil het hierbij houden
Ik vind dat je goed gesproken hebt ;)

quote:
/*me Iska schuift wat sterkers naar Vronsky
Je moet je * tussen deze / en me er nog uithalen, dan is die goed ;)
Er was eens....
  woensdag 29 september 2010 @ 21:15:34 #207
230985 Iska
In case of fire, use stairs!
pi_86997729
Yay gelukt (voel me wel beetje dom)

En thx ;)
"All science is either physics or stamp collecting" || Ernest Rutherford
"And I think about all of us. Walking our own Green Mile, each in our own time" || Paul Edgecomb
pi_86997810
maar gingen we nou nog studenten slaan.... of wat ?
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_86998036
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:09 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Ik zei al: Dat is hoe je op mij over komt. Wat ben jij nu zelf eigenlijk? Student? Werkloos? Iets daar tussenin?
Sorry daarvoor dan. :@

Maar, ben werkzoekende, doe hier en daar soms nog wat webdesign voor een maatje van mij als het hem iets te ingewikkeld word (Of er iets met 3dsmax moet worden gedaan.)
Delen we de winst. :*

Ik vind het eigenlijk nog best wel droog dat iedereen er van uit gaat dat ik mijzelf volledig superieur acht aan andere mensen vanwege de manier waarop ik heb gepost. :')

quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:08 schreef Iska het volgende:

* Iska schuift wat sterkers naar Vronsky
c_/

Maar zijn we nu klaar? Anders blijf ik maar tegen jullie schenen schoppen en voelt iemand zich weer eens aangesproken. ;(
pi_86998215
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:21 schreef Vronsky het volgende:

[..]

Sorry daarvoor dan. :@

Maar, ben werkzoekende, doe hier en daar soms nog wat webdesign voor een maatje van mij als het hem iets te ingewikkeld word (Of er iets met 3dsmax moet worden gedaan.)
Delen we de winst. :*

Ik vind het eigenlijk nog best wel droog dat iedereen er van uit gaat dat ik mijzelf volledig superieur acht aan andere mensen vanwege de manier waarop ik heb gepost. :')
[..]

c_/

Maar zijn we nu klaar? Anders blijf ik maar tegen jullie schenen schoppen en voelt iemand zich weer eens aangesproken. ;(
Je was toch door de keuring? :?
Er was eens....
pi_86998226
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:17 schreef m.k het volgende:
maar gingen we nou nog studenten slaan.... of wat ?
Kom maar jonge, ik keer je wel mijn wang toe. ;)
  woensdag 29 september 2010 @ 21:25:41 #212
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_86998281
Ik dacht dat jij al goedgekeurd was of op zijn minst in het keuringsproces zat?

Edit: Wat Maitje zegt dus.
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
pi_86998299
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:24 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Kom maar jonge, ik keer je wel mijn wang toe. ;)
-O- dan is het niet leuk
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_86998375
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:24 schreef Maitje het volgende:

[..]

Je was toch door de keuring? :?
Ja, maar ik ga niet stilzitten tot aan eind januari, vind het ook wel prettig om iets te doen te hebben. :o

(En sorry voor mijn taalgebruik, zal niet meer gebeuren :* )
pi_86998500
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:26 schreef m.k het volgende:

[..]

-O- dan is het niet leuk
Hoezo niet, vind je het leuker als iemand met je wil vechten en jij je superioriteit kan bewijzen? ;(
pi_86998590
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:29 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Hoezo niet, vind je het leuker als iemand met je wil vechten en jij je superioriteit kan bewijzen? ;(
ik zit te dollen, ik vecht alleen als ik word aangevallen zoals laatst.
pi_86998618
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:26 schreef Vronsky het volgende:

[..]

Ja, maar ik ga niet stilzitten tot aan eind januari, vind het ook wel prettig om iets te doen te hebben. :o

(En sorry voor mijn taalgebruik, zal niet meer gebeuren :* )
Nee dat snap ik, maar dacht ff dat er iets niet goed was gegaan met je keuringen ;) .

Je hoeft geen sorry te zeggen, jouw woordkeuze en ik geef mijn mening erover ;)
Er was eens....
pi_86998646
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:30 schreef m.k het volgende:

[..]

ik zit te dollen, ik vecht alleen als ik word aangevallen zoals laatst.
Oke, nu gaan we zeker een heel goed vechtverhaal te lezen krijgen?!
Er was eens....
pi_86998956
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:31 schreef Maitje het volgende:

[..]

Die verwachting is nu wel een beetje geschept ja ;) Kom maar deur, m.k.! *O*
You know how to curl up like a bitch, don't you, reporter?
pi_86998958
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:31 schreef Maitje het volgende:

[..]

nou hij kwam dus met een mes van 40 cm en toen maakte ik zo'n beweging .... nee het ging nergens over. hij zei "je moeder" toen zei ik "je hele k##ker familie" (sorry daarvoor maitje) en toen wou hij me slaan waarop ik gereageerd heb.

goed verhaal he :D
pi_86999080
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:37 schreef m.k het volgende:

[..]

nou hij kwam dus met een mes van 40 cm en toen maakte ik zo'n beweging .... nee het ging nergens over. hij zei "je moeder" toen zei ik "je hele k##ker familie" (sorry daarvoor maitje) en toen wou hij me slaan waarop ik gereageerd heb.

Mijn gemiddelde `studentenbrasverhaal` is beter..... :P
pi_86999179
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:39 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Vertel! :D

Heb ik nog wel een leuke over zo'n gozer die mij probeerde te schoppen en met z'n dronken kop uitgleed. :')
pi_86999219
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:37 schreef m.k het volgende:

[..]

Toen je K##ker familie tegen hem zei.. zei je daarna nog sorry maitje tegen hem..?! :D

Kijk das pas een goed verhaal, mij er gewoon bij betrekken, worden ze bang van ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er was eens....
pi_86999229
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:39 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Idd.. vertel
Er was eens....
pi_86999276
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:41 schreef Maitje het volgende:

[..]

Toen je K##ker familie tegen hem zei.. zei je daarna nog sorry maitje tegen hem..?! :D

Kijk das pas een goed verhaal, mij er gewoon bij betrekken, worden ze bang van ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kijk waar de quotatie tekens staan ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')