abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86993086
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:36 schreef hcwp het volgende:

[..]

Je komt volgens je profiel uit 1990, en dan heb je het er over dat studenten die ongeveer even oud zijn geen levenservaring hebben :')

Daarom draai ik me altijd gewoon om in de kroeg als een of andere foet een grote mond heeft...
Pik, alsof levenservaring gerelateerd is aan leeftijd.. er zijn genoeg knuppels van in de 20 en 30 die nog nooit wat hebben meegemaakt.

En als jij dus niet snapt waar ik het dan over heb.. ben je dus geen haar beter dan al die studentjes waarbij papa en mama alles betalen en hun hele leven niet verder gaat dan zielige probleempjes.
Ja want ik ben 19, en heb blijkbaar dus geen dingen meegemaakt de afgelopen jaren.

Prettige avond nog verder, ik ga hier niet verder op in. :)
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
pi_86993133
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:44 schreef Maitje het volgende:

[..]

Ik sla wel mannen! Dus...

Nee, vechten is meestal zinloos. Ga het liever ook uit de weg. Maar mocht het nodig zijn dan sta ik m'n mannetje wel. Heb dan wel geen vechtsport gedaan maar ben opgeleid door mijn drill sergeant genaamd: vader :D
Ik heb 1 keer iemand geslagen in de stad en dat was een kerel die het nodig vond om aan mijn kont te zitten. Ik had 2x gezegd dattie moest kappen en toen probeerde hij onder mijn rokje te komen en heeft hij een paar vuisten in zijn gezicht gekregen :). Toen werd hij eruit gezet en ik niet :P. had wel pijn aan mijn handen erna ;(, maar het was het wel waard.

Voor de rest heb ik nog nooit ruzie gehad in de stad.
pi_86994006
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:47 schreef Vronsky het volgende:

[..]

Pik, alsof levenservaring gerelateerd is aan leeftijd.. er zijn genoeg knuppels van in de 20 en 30 die nog nooit wat hebben meegemaakt.

En als jij dus niet snapt waar ik het dan over heb.. ben je dus geen haar beter dan al die studentjes waarbij papa en mama alles betalen en hun hele leven niet verder gaat dan zielige probleempjes.
Ja want ik ben 19, en heb blijkbaar dus geen dingen meegemaakt de afgelopen jaren.

How how, je moet niet alle "studenten" over 1 kam scheren vriend! Ik vind overigens dat je sowieso neerbuigend tegen over alles wat geen militair is bent. Bah, daar moet je echt mee ophouden!! }:|

quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:48 schreef EllaN het volgende:

[..]

Ik heb 1 keer iemand geslagen in de stad en dat was een kerel die het nodig vond om aan mijn kont te zitten. Ik had 2x gezegd dattie moest kappen en toen probeerde hij onder mijn rokje te komen en heeft hij een paar vuisten in zijn gezicht gekregen :). Toen werd hij eruit gezet en ik niet :P. had wel pijn aan mijn handen erna ;(, maar het was het wel waard.

Voor de rest heb ik nog nooit ruzie gehad in de stad.
_O- _O_
Heb ik ook 1x gehad. Die gast gaf me een klap voor mijn kont, dus ik draai me om en zeg "vind je dat normaal?"
Vervolgens wijst meneer op zijn wang dat ik hem moest slaan, dus ik vraag nog "weet je het zeker" :') . Ja hij wist het zeker... ik geef hem toch een vuistslag tegen z'n hoofd :D . Ik was best trots.

Verder, moet ik zeggen dat ik best wel snel opgefokt ben in de kroeg hoor. Als mensen na 3x waarschuwen nog steeds perongeluk tegen je aanrijden dan geef ik een duw terug en kijk ze aan.. zo van "biaaatch!!" :') ... en dan houden ze op.

Gelukkig hoef ik ook niet/nooit te vechten, slaat ook nergens op en je komt er ook nergens mee natuurlijk! Gewoon omdraaien en weglopen is de juist en meest verstandige beslissing. ;)
Er was eens....
pi_86994163
Ik kan er op zich wel goed tegen. Het hoort een beetje bij uitgaan dat er idioten denken dat ze de baas zijn en opdringerig gaan doen. Meestal negeer ik het gewoon of ga ik inderdaad weg. Alleen echt onder mijn rokje gaan, vond ik echt veels te ver gaan.

Het scheelt ook echt als (8> mee uit is haha. Blijkbaar kunnen mannen goed aanvoelen wanneer een meisje bij iemand hoort.
pi_86994176
quote:
Op woensdag 29 september 2010 19:47 schreef Vronsky het volgende:

[..]

Wat ben je ook een uniek en mooi sneeuwvlokje *;
You know how to curl up like a bitch, don't you, reporter?
pi_86994383
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:09 schreef EllaN het volgende:
Ik kan er op zich wel goed tegen. Het hoort een beetje bij uitgaan dat er idioten denken dat ze de baas zijn en opdringerig gaan doen. Meestal negeer ik het gewoon of ga ik inderdaad weg. Alleen echt onder mijn rokje gaan, vond ik echt veels te ver gaan.

Het scheelt ook echt als (8> mee uit is haha. Blijkbaar kunnen mannen goed aanvoelen wanneer een meisje bij iemand hoort.
Ow onder je rokje! :o ... Die gast had het bij mij nooit overleefd mocht die dat gedaan hebben. Gewoon respectloos! (gelukkig heb ik nooit rokjes aan, dus dat komt mooi uit).

En ja, ze weten donders goed wanneer je met een (8> bent. Maakt nog geen eens uit of je een relatie hebt of wat.
Was voor een paar maanden terug, ik was met wat vrienden uit en ik was met nog 1 dame en iets van 5 jongens. Had ik buiten het groepje een leuk gesprek en wat dansen met een best leuke gozer..
Krijgen we vanuit het niets een duw waardoor ik tegen 1 van mijn vrienden aankwam, die vervolgens heel snel naar voren kwam en tegen mijn "leuke gozer" wat begon te trekken en te morren :') .
Dus moest ik er tussen komen (tussen 5 vrienden en 1 jongen) om uit te leggen dat er niets aan de hand was :') .

Daar ging me date! ;(
Er was eens....
pi_86994787
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:06 schreef Maitje het volgende:

[..]

How how, je moet niet alle "studenten" over 1 kam scheren vriend! Ik vind overigens dat je sowieso neerbuigend tegen over alles wat geen militair is bent. Bah, daar moet je echt mee ophouden!! }:|

Dat laatste is gewoon puur sarcasme van mijn kant, je zou verwachten dat ":')" daar wel mee zou helpen.
En de enigste mensen waar ik neerbuigend tegen doe zijn sommige ambulancemedewerkers, en daar heb ik mijn redenen voor.
(Er zitten ook goede mensen tussen, dat wel.)

En studenten heb ik heel veel slechte ervaringen mee, kan me goed voorstellen dat je een studie wilt doen, leuke baan later.
Maar als iemand het in z'n hoofd haalt om te zeiken dat "z'n leven zo zwaar is, die drukke studie ook" vind ik gelul.

Of van die medische studentjes die het voor het geld doen.

(Mijn ervaringen gaan ook iets verder dan de grenzen van Nederland, dat moet ik er wel bij zeggen.)

quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:09 schreef hcwp het volgende:

[..]

Wat ben je ook een uniek en mooi sneeuwvlokje *;
Kan je geen serieus antwoord geven? :')

Maar ik ga me maar lekker klem zuipen, dit is toch al een kankerdag.
:W
pi_86995026
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:21 schreef Vronsky het volgende:

[..]

Dat laatste is gewoon puur sarcasme van mijn kant, je zou verwachten dat ":')" daar wel mee zou helpen.
En de enigste mensen waar ik neerbuigend tegen doe zijn sommige ambulancemedewerkers, en daar heb ik mijn redenen voor.

En studenten heb ik heel veel slechte ervaringen mee, kan me goed voorstellen dat je een studie wilt doen, leuke baan later.
Maar als iemand het in z'n hoofd haalt om te zeiken dat "z'n leven zo zwaar is, die drukke studie ook" vind ik gelul.

(Mijn ervaringen gaan ook iets verder dan de grenzen van Nederland, dat moet ik er wel bij zeggen.)
[..]

Kan je geen serieus antwoord geven? :')

Maar ik ga me maar lekker klem zuipen, dit is toch al een kankerdag.
:W
Aller eerst, als je nu tegenover me zat had je een klap voor je &*&* , schelden met kanker. Ga je mond spoelen!! o|O (je kunt mij daar serieus zeer kwaad mee maken!)

Daarbij,
Nee, jou leven is zwaar? WTF! Ieder huis heeft zijn kruisje en dat de 1 er wat meer over zeurt dan de ander, ja dus?! Ik vind je echt zeer kleinzielig over komen :{w .

Deze studenten die studeren om jou later van bijvoorbeeld de ziekte van je grote teen af te kunne helpen loop je nu de grond in te maaien. Ieder beroep heeft zijn charmes.

Simpele schedel! :{w
Er was eens....
pi_86995869
quote:
Op woensdag 29 september 2010 17:55 schreef Vronsky het volgende:

[..]

Dat doen ze ook niet, het gaat allemaal om bier zuipen, neuken, vechten en slapen.
In die volgorde.

:')
_O_ _O_ _O_
Amen to that!
pi_86995996
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:26 schreef Maitje het volgende:

[..]

Aller eerst, als je nu tegenover me zat had je een klap voor je &*&* , schelden met kanker. Ga je mond spoelen!! o|O (je kunt mij daar serieus zeer kwaad mee maken!)

Daarbij,
Nee, jou leven is zwaar? WTF! Ieder huis heeft zijn kruisje en dat de 1 er wat meer over zeurt dan de ander, ja dus?! Ik vind je echt zeer kleinzielig over komen :{w .

Deze studenten die studeren om jou later van bijvoorbeeld de ziekte van je grote teen af te kunne helpen loop je nu de grond in te maaien. Ieder beroep heeft zijn charmes.

Simpele schedel! :{w
Je weet waar ik woon, dus veel plezier. :W

Je kan mij ook kwaad maken door te zeiken hoe kut je iets vind, ik heb ook mensen aan kanker verloren, maar ik ga niet mijzelf veranderen indien ik op iemand zijn teentjes trap.
Leer er mee leven: Niet iedereen is politiek correct, ga je straks ook boos worden als iemand "zandneger" zegt op de KMS?

Of mag dat juist weer wel? :')
pi_86996026
aahhh kut! geen popcorn meer :(
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_86996264
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:42 schreef Vronsky het volgende:

[..]

Je weet waar ik woon, dus veel plezier. :W

Je kan mij ook kwaad maken door te zeiken hoe kut je iets vind, ik heb ook mensen aan kanker verloren, maar ik ga niet mijzelf veranderen indien ik op iemand zijn teentjes trap.
Leer er mee leven: Niet iedereen is politiek correct, ga je straks ook boos worden als iemand "zandneger" zegt op de KMS?

Of mag dat juist weer wel? :')
Er was eens....
pi_86996304
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:21 schreef Vronsky het volgende:

[..]

Wanneer mag men volgens jouw dan wel gaan zeiken dat men een zwaar leven heeft?

Zelf ben ik ook student (heb echter wel de nodige affiniteit met de krijgsmacht), en heb de nodige schijtzooi in mijn omgeving al meegemaakt. Sterker nog, als er één constante in mijn leven is, dan is het dat er constant wel ergens gezeik of trammelant is. En dan heb ik het er niet over dat mijn bier lauw is, dat m'n ouders het geld zo laat overmaken of dat anderssoortig slap gelul.

Tuurlijk, zeiken over dat je studie druk is (afhankelijk van de richting) vind ik ook totaal overbodig, daarvoor is het pakket gewoonweg te licht. Maar dan vraag ik me af wat jij voor "slechte ervaringen" met studenten hebt? Dat ze altijd de leuke dames van jou afpakken mischien?

Want ook al geef je aan dat niet alle studenten "slecht" zijn, ik voel me toch een beetje aangesproken. ;)
pi_86996328
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:47 schreef Maitje het volgende:

[..]

pi_86996464
studenten zijn net mensen. sommige zijn cool sommige zijn om te kotsen :)
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_86996545
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:51 schreef m.k het volgende:
studenten zijn net mensen. sommige zijn cool sommige zijn om te kotsen :)
Hetzelfde geld voor militairen... en nu?
Er was eens....
pi_86996667
:|W jij niet begrijp ?
pi_86996783
Wat een gelul om niks zeg...
Vronsky en m.k, jullie zijn zelf niet eens militairen toch???
pi_86996822
wtf waarom word ik hier op aangesproken?!
pi_86996890
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:57 schreef Lightning_NL het volgende:
Dat doet me denken aan studenten die brallen over knorren, maar die zelf niet eens "lid" zijn maar slechts "abonnee". _O-
pi_86997052
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:58 schreef m.k het volgende:
wtf waarom word ik hier op aangesproken?!
Sorry, ik las waarschijnlijk jouw post in de verkeerde context, te snel gelezen :) Maar dan blijft mijn vraag: Vronsky is toch geen militair?
pi_86997058
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:59 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Dat doet me denken aan studenten die brallen over knorren, maar die zelf niet eens "lid" zijn maar slechts "abonnee". _O-
Wat is knorren?
pi_86997155
quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:48 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Wanneer mag men volgens jouw dan wel gaan zeiken dat men een zwaar leven heeft?

Zelf ben ik ook student (heb echter wel de nodige affiniteit met de krijgsmacht), en heb de nodige schijtzooi in mijn omgeving al meegemaakt. Sterker nog, als er één constante in mijn leven is, dan is het dat er constant wel ergens gezeik of trammelant is. En dan heb ik het er niet over dat mijn bier lauw is, dat m'n ouders het geld zo laat overmaken of dat anderssoortig slap gelul.

Tuurlijk, zeiken over dat je studie druk is (afhankelijk van de richting) vind ik ook totaal overbodig, daarvoor is het pakket gewoonweg te licht. Maar dan vraag ik me af wat jij voor "slechte ervaringen" met studenten hebt? Dat ze altijd de leuke dames van jou afpakken mischien?

Want ook al geef je aan dat niet alle studenten "slecht" zijn, ik voel me toch een beetje aangesproken. ;)
Ach, ben eerder van mening dat je maar gewoon een vent moet zijn en er wat aan moet doen, heb ik ook gedaan en lukte ook gewoon.
Zie het probleem > Zoek een oplossing > Breng deze in de praktijk > Geniet.
Beetje zeiken dat het kut is schiet je niets mee op.
Alcoholverslaving ben ik ook overheen gekomen, moest ik ook zelf doen (Zit ook een geweldig verhaal achter, komt niet op FOK te staan, was even een voorbeeld uit de afgelopen 8 maanden.)

Kijk, sorry als ik iets te generaliserend overkwam, maar vanuit mijn ervaring (Hier in Nederland en een paar andere landen.) heb ik het zo gezien.
Maar ja: Beetje over dingen zeuren waar je zelf iets aan kunt doen, zoals een studie die kut is, dat je werk niet leuk is maak je niet echt indruk mee.
Vind het gewoon een teken van een zwak iemand.

quote:
Op woensdag 29 september 2010 20:57 schreef Lightning_NL het volgende:
Wat een gelul om niks zeg...
Snap niet helemaal waarom je hem erbij haalt. (Was aan het tikken toen je reply was gepost. :* )

Maar: Waarom moet je militair zijn om een mening te mogen hebben over luie knuppels?
pi_86997168
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:02 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Sorry, ik las waarschijnlijk jouw post in de verkeerde context, te snel gelezen :)
^O^
pi_86997278
quote:
Op woensdag 29 september 2010 21:03 schreef Vronsky het volgende:

Maar: Waarom moet je militair zijn om een mening te mogen hebben over luie knuppels?
Luie knuppels is iets heel anders dan wat je eerder zei. Je kamde alle studenten over 1 kam en je kwam over alsof je als militair superieur zou zijn aan studenten, terwijl je zelf niet eens militair bent!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')