Right here, Right nowquote:Op woensdag 29 september 2010 18:14 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ik merk het van het weekend wel of het anders is als ik ouder ben.![]()
Oh, en bier!![]()
@ER:, knokken met studentjes is sowieso altijd dikke pret.
We hebben er wel eens enkelen de gracht in gejonastquote:Op woensdag 29 september 2010 18:14 schreef Vronsky het volgende:
@ER:, knokken met studentjes is sowieso altijd dikke pret.
Dat hoort erbij als ze weer eens erg bijdehand doenquote:
Komen danquote:Op woensdag 29 september 2010 18:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat hoort erbij als ze weer eens erg bijdehand doen
Episode II: "Na een uitgebreide romance tussen ErwinRommel en Lotusss is het vechten geblazen. EllaN en Iska tegen de rest!"quote:Op woensdag 29 september 2010 18:54 schreef m.k het volgende:
waarschuw me als dit serieus word. Ik doe mee
Kom maarquote:Op woensdag 29 september 2010 18:59 schreef Iska het volgende:
[..]
Episode II: "Na een uitgebreide romance tussen ErwinRommel en Lotusss is het vechten geblazen. EllaN en Iska tegen de rest!"
[weet niet wat de 'denk'-tag is dus misschien werkt dit]quote:Op woensdag 29 september 2010 19:01 schreef Vronsky het volgende:
Kom maar, ben altijd wel voor een potje vechten in.
(Vooral met van die patser-studenten die denken dat ze de man zijn terwijl ze 0,0 levenservaring hebben.)
Daar bedoel ik jullie twee niet mee, jullie zijn tof.
* Vronsky geeft EllaN en Iska een biertje
Nicequote:Op woensdag 29 september 2010 19:03 schreef Vortix het volgende:
Help, ik val er recht tussenin![]()
In ander nieuws, ik heb net een PR gelopen op de Coopertest. Ik ben best een beetje trots op mezelf, al kan ik me nog niet meten aan het assortiment Rambo's hier
Lievquote:Op woensdag 29 september 2010 19:01 schreef Vronsky het volgende:
[..]
(Vooral met van die patser-studenten die denken dat ze de man zijn terwijl ze 0,0 levenservaring hebben.)
'tis een gavequote:Op woensdag 29 september 2010 19:07 schreef Iska het volgende:
[..]
[weet niet wat de 'denk'-tag is dus misschien werkt dit]
* Iska begint gretig te slurpen en verbaasd zich over de bijzonder goede People-skills van Vronsky
[/weet niet wat de 'denk'-tag is dus misschien werkt dit]
[..]
Nice, welke tijd heb je gelopen? Echte rambo's hebben tenslotte geen competitiedrang
Nice! Ik zou graag nog een keer de shuttle run test willen doen!quote:Op woensdag 29 september 2010 19:03 schreef Vortix het volgende:
Help, ik val er recht tussenin![]()
In ander nieuws, ik heb net een PR gelopen op de Coopertest. Ik ben best een beetje trots op mezelf, al kan ik me nog niet meten aan het assortiment Rambo's hier
quote:Op woensdag 29 september 2010 19:11 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nice! Ik zou graag nog een keer de shuttle run test willen doen!
En EllaN ik help je wel met vechten hoor! BFF!
Greatquote:Op woensdag 29 september 2010 19:17 schreef Vronsky het volgende:
Pffft, vrouwen en vechten...!
* Vronsky slaat sowieso geen vrouwen.
Ik kan vechten hoorquote:Op woensdag 29 september 2010 19:17 schreef Vronsky het volgende:
Hier 2 jaartjes Aikido, dus moet lukkenquote:Op woensdag 29 september 2010 19:21 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik kan vechten hoor. Heus
. Althans.. Ik heb 4 jaar taekwondo + 1 jaar mma gedaan. Ik kon heel mooi trappen enzo
. Daar heb ik destijds
ontmoet zelfs
.
Oh en het is /*me (sterretje weghalen)quote:Op woensdag 29 september 2010 19:20 schreef Iska het volgende:
[..]
Great! Maitje neem jij Vronsky dan voor je rekening
* Iska heeft een reden gevonden het even te testen: Kom er net achter dat EllaN ook een dame is
Yay, MMA! Beste sport ooitquote:Op woensdag 29 september 2010 19:21 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik kan vechten hoor. Heus
. Althans.. Ik heb 4 jaar taekwondo + 1 jaar mma gedaan. Ik kon heel mooi trappen enzo
. Daar heb ik destijds
ontmoet zelfs
.
Dat was toch ultimate fighter 10?quote:Op woensdag 29 september 2010 19:27 schreef EllaN het volgende:
Haha ik kwam echt niet meer bij toen hij coach was in The ultimate fighter. Wat een figuur.
Je komt volgens je profiel uit 1990, en dan heb je het er over dat studenten die ongeveer even oud zijn geen levenservaring hebbenquote:Op woensdag 29 september 2010 19:01 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ik sla wel mannen! Dus...quote:Op woensdag 29 september 2010 19:17 schreef Vronsky het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |