Ik vraag me af waarom NG het over twee weken heeft, de voor selectie (Special Forces Assessment and Selection (SFAS)) was en is namelijk drie weken.quote:Op donderdag 30 september 2010 00:36 schreef Vronsky het volgende:
* Vronsky raad ook Two Weeks In Hell
90 minuten aan leedvermaak van de twee weken durende keuring voor de Army Special Forces
Ticket? Wat is dat? Tegenwoordig gaat alles via e-ticketsquote:Op donderdag 30 september 2010 02:27 schreef Cobra4 het volgende:
Vergeet je paspoort en ticket niet.
Heb ik inderdaad nog niet kunnen vindenquote:Op donderdag 30 september 2010 00:36 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Wacht maar tot je de PJ aflevering kijkt.
De Special Forces Divers aflevering is ook zeer amusant.
#6 van USMC Scout Snipers is overigens heel moeilijk te vinden.. heb hem zelf van een mirc channel moeten downloaden en er is geen 720p rip out naar mijn weten :/.
Hoor het wel als je het niet kan vinden.![]()
* Vronsky raad ook Two Weeks In Hell
90 minuten aan leedvermaak van de twee weken durende keuring voor de Army Special Forces
En.. niet echt nee, alhoewel ze bij de Mariniers bezig zijn met een soort van special operations capable gebeuren om de MSO te ondersteunen dacht ik. (stond een gigantisch artikel over in de Qua Patet Orbis.)
Groot gelijk.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:02 schreef Maitje het volgende:
Goedemorgen!
Vandaag maar is even bellen met defensie over mijn keuringen...
Stuur maar een PM als het echt niet lukt met vinden.quote:Op donderdag 30 september 2010 09:19 schreef Iska het volgende:
[..]
Heb ik inderdaad nog niet kunnen vinden. Nog maar even goed zoeken
Edit: pffff, Bol.com denk 2-3 weken nodig te hebben om Arabs at War te bezorgen![]()
quote:
Dat gaat verdomd snelquote:Op donderdag 30 september 2010 11:27 schreef Maitje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wordt zo terug gebeld door de "staf" en dan worden er afspraken gemaakt voor keuring en AAC. En als ik alle keuringen door kom.... Mag ik 20 december al beginnen!!!!!!
* Maitje rent door het huis en maakt vreugdesprongetje!!!
Goed dat er nu voortgang in de situatie is.quote:Op donderdag 30 september 2010 11:27 schreef Maitje het volgende:
Nou, snelquote:Op donderdag 30 september 2010 11:29 schreef Vortix het volgende:
[..]
Dat gaat verdomd snelGefeliciteerd alvast
Nee, nog steeds geen afspraak dus. Maar goed, wacht nu gewoon een telefoontje af!quote:Op donderdag 30 september 2010 11:29 schreef Vronsky het volgende:
Ooooh, netjes!
(Maar, ze hadden nog een afspraak gemaakt voor je keuring? Waarom verbaast mij dat niet van ze daar in Amsterdam.)
Maar, tof nieuws!
quote:Op donderdag 30 september 2010 11:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goed dat er nu voortgang in de situatie is.![]()
* Cobra4 gooit de handrem er op en geeft Maitje het advies te wachten met de vreugdesprongen tot na de keuringen en AAC
quote:Op donderdag 30 september 2010 11:36 schreef Maitje het volgende:
[..]
gehehe, nouja ben gewoon blij dat er nu actie is. Idd, laten we eerst maar is de keuringen door komen!!
Haha, oehhhquote:Op donderdag 30 september 2010 11:27 schreef Maitje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wordt zo terug gebeld door de "staf" en dan worden er afspraken gemaakt voor keuring en AAC. En als ik alle keuringen door kom.... Mag ik 20 december al beginnen!!!!!!
quote:Op donderdag 30 september 2010 11:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Maar je hebt wel de mooiste tijd mbt opkomst te pakken. Koude, sneeuw, regen etc tijdens het bivak. Een betere periode mbt (groeps) vorming kun je je niet wensen.
Sinds wanneer mag een GSM mee op de intro bivak!?quote:Op donderdag 30 september 2010 11:45 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Haha, oehhh
jij gaat aan dat moment terugdenken hahaha
wanneer je 'snachts om 03:00 in je natte pendex vanuit een natte kuil 3 paddestoelen en een grasspriet aan het waarnemen bent met iemand met wie je totaal niet in die kuil had willen zitten..
terwijl je een smsje leest van een vriendin die vraagt of je ook mee gaat naar (vulhierdenaamvaneenleukekroegin) ....
Whaha.. ja sneeuw, kou en regen. Wordt je alleen maar hard vanquote:Op donderdag 30 september 2010 11:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Maar je hebt wel de mooiste tijd mbt opkomst te pakken. Koude, sneeuw, regen etc tijdens het bivak. Een betere periode mbt (groeps) vorming kun je je niet wensen.
quote:Op donderdag 30 september 2010 11:45 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Haha, oehhh
jij gaat aan dat moment terugdenken hahaha
wanneer je 'snachts om 03:00 in je natte pendex vanuit een natte kuil 3 paddestoelen en een grasspriet aan het waarnemen bent met iemand met wie je totaal niet in die kuil had willen zitten..
terwijl je een smsje leest van een vriendin die vraagt of je ook mee gaat naar (vulhierdenaamvaneenleukekroegin) ....
ben wel heel blij voor je ;l) !
quote:Op donderdag 30 september 2010 11:51 schreef EllaN het volgende:
Gefeliciteerd Maitje! De aanhouder wint weer eens
.
Ligt eraan toch welk bivak?quote:Op donderdag 30 september 2010 11:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag een GSM mee op de intro bivak!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |